Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.Bouwknegt 26-10-2022

De goedkoopste, Snelle levering op afgesproken tijdstip..
Vriendelijk personeel.

Michel 26-10-2022

Helder verhaal, goede klantenservice, eerlijke prijzen. Bij vorige bestelling ging iets mis, wordt met prijs vereffend met volgende aankoop

Laura Bruessing 26-10-2022

Ging heel soepel en snel de levering. Netje tijdslot binnen gekregen en sms wanneer ze zouden komen. Hartelijk dank echt heel blij mee, super service

Chris Duindam 26-10-2022

Mijn dochter is helemaal gelukkig met de nieuwe wasmachine. Daar doe je het voor. De service was erg goed.

Riet 26-10-2022

In het verleden heb ik de keuken gekocht en laten plaatsen door Bemmel & Kroon en we zijn hierover zeer tevreden, onze vaatwasmachine moest worden vervangen, ouderdom. En ik heb telefonisch een nieuwe kunnen bestellen met de juiste maat.
Tevens kon ik dit laten plaatsen door een derde partij, waarover ik ook zeer tevreden ben.

van der sommen 26-10-2022

waarde loze gasten die hem gebracht hebben extra service betaald wisten niet dat ze de oude diepvries mee moesten nemen

Nicole 26-10-2022

Gekozen voor een wasmachine en droger van Miele. Veruit de beste prijs en in minder dan 12 uur thuisbezorgd. Top!

Janwillem 26-10-2022

Goede service goede kwaliteit goede orde goede staat goed ontvangen goede goede

Kees 26-10-2022

Overzichtelijke website, goede productinformatie en snelle levering van keukenkraan.

Martin 26-10-2022

Netjes en snel geregeld. Ik hoorde de bel niet en er werdt telefonisch gebeld dat de bezorger was geweest en niemand open deed. Vervolgens is de bezorger terug gereden om alsnog te leveren. Top!

Lucien 25-10-2022

Prima website, gevonden dankzij Kieskeurig. Snelle levering bij de laagste prijs, dus we zijn erg tevreden. Wasmachine en droger werden voor ons aangesloten en de oude machines werden meegenomen, evenals de verpakking.

Jj 25-10-2022

Goede omschrijving van het artikel, snelle levering. Het artikel voldoet geheel aan onze wens en is zeker een aanrader voor mensen die naar inductie willen maar geen extra kookgroep hebben. Wij zijn zeer tevreden.

Mia 25-10-2022

Goede duidelijk website; gunstige prijzen en heel snelle levering. Zeker een aanrader.

Frits 25-10-2022

Mooie winkel met goede tentoongestelde voorraad. Door deskundige verkoper geholpen met een goed advies! De afwasmachine werd na twee dagen al bezorgd! Prima zaak.

Eric K 24-10-2022

Moest bellen om een bepaald apparaat te bestellen. Omdat verkoper bezet was, zou worden teruggebeld. Gebeurde netjes binnen 3 minuten. Nette aanbieding aan mij gedaan. Direct bevestigd. Meteen duidelijk welke vervoerder eea wanneer zou bezorgen. Uiteindelijke bezorging netjes binnen vastgestelde venster. Kortom een zeer geolied proces!

Kitty van den Oord 24-10-2022

Vandaag order ontvangen. Een gasfornuis van Inventum. Ziet er super uit en ben er heel blij mee.
Het beloofde mailtje een avond er voor en vlak voor de levering een telefoontje. De levering ging perfect, vriendelijke bezorgers en het oude fornuis ging mee. Dit doen niet veel bedrijven, hooguit als het voor de deur gezet word.
Kortom goede service en communicatie !

RalBoo 24-10-2022

Bemmel en Kroon is een bedrijf die doet wat ze zegt. Op tijd en zeer snel leveren. De wamachine bestelling op zondagavond geplaatst en maandag in huis.
Zeer nette vervoerder en een zeer adequaat transport follow-up systeem.

Hier kom je gewoon weer terug voor een volgende bestelling.
Ook de medewerker welke info gaf op zondagavond stond ons netjes te woord.

Bulsing 24-10-2022

Snelle levering van Miele wasdroger
Keurig bezorgd oude droger meegenomen nette mensen en vriendelijk.
Wasdroger via website van Bemmel&Kroon gekocht en scherp in prijs !

Tolido 24-10-2022

Goed, en vriendelijk geholpen in de zaak.
Vandaag afgeleverd, keurig, vriendelijke jongens, netjes opgeruimd

P wittenberg 24-10-2022

Prima service en snelle levering bestellen super eenvoudig en scherpe prijs

K. Bronsveld 24-10-2022

Keurig op tijd, goed naar binnen gebracht en de verpakking verwijderd. De oude koelkast meegenomen.
Netjes en snel gewerkt.

Ruud 24-10-2022

Ik persoonlijk vind het een fijne winkel.
Laatste witgoed allemaal daar gekocht.
Nu een inbouw koelkast gekocht.
Goed advies gehad voor een vervangend type wat ook toepasbaar is met de keukenfrontjes.
Levering ook super snel!

Jaap 24-10-2022

Na eerdere bestellingen die volledig naar tevredenheid waren, toch weer Bemmel en Kroon gekozen. Altijd goede service, snelle levering en vooral konkurerende prijzen.

Trees 24-10-2022

Ik wilde graag een droger ik zocht er een met een warmtepomp en een zelfreinigende condensor wij vonden er 1 bij bcc die was ook nog eens in de aanbieding en paste precies bij mijn Bosch wasmachine vrijdag besteld , zaterdag is hij al bezorgd ik heb hem s,avonds al gebruikt en hij bevalt erg goed ik ben er heel blij mee en de service van bcc daar ben ik erg tevreden over

R Schepers 24-10-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding
En zeer snelle service,komt afspraak goed na