Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Freek Sloots van Brouwershaven 12-05-2021

De winkel
Heeft een goede uitstraling. Mooi duidelijk en overzichtelijk en betrouwbaar. Zeer vriendelijk en zeer deskundig personeel. Ik had een combimagnetron van Samsung aangeschaft en die is gratis! Bezorgt.ook nog eens 50 euro lente korting! Bij levering uitgepakt zat een kleine beschadigingen op. Gebeld en werd direct omgeruild voor een nieuwe! Binnen 1 dag! Wat een fijne winkel. Is nog bezorgt op zondag ook! Dat is nou service!

hans 11-05-2021

Snelle service en levering op de door mij gekozen dag. Laagste prijs voor zowel de wasdroger als de wasmachine. Alles keurig aangesloten en verpakkings materiaal meegenomen.

Myrna vd Heuvel 11-05-2021

Heel tevreden over mijn aankoop van een Bosch wasmachine. De site is duidelijk en je kunt duidelijke keuzes maken qua service. Ze nemen gratis je oude apparaat mee. De levering is zeer snel en je wordt op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop het geleverd wordt.

Gerard 11-05-2021

Prima informatie over de afzuigkap en ook de installatie is uitstekend geregeld.

Vincent 11-05-2021

Goed meegedacht over alternatief product bij lange lever duur van oorspronkelijke keuze. Vaatwasser bevalt prima!

Bryan 11-05-2021

Ik heb deze site gekozen omdat de prijs goed was, en de site er betrouwbaar uitzag.

Emily 11-05-2021

Makkelijk winkelen, was-droogcombi besteld.
moest mijn bezorgdatum aanpassen, hoewel ik ervoor moest bellen en dus even in de wacht moest staan ging dit zonder problemen.
Installatieservice was prima.
Wel hadden ze het formulier al ingevuld dat er geen schade was aangericht en alles prima was toen ze binnen kwamen, en hoewel dat uiteindelijk wel waar was, was dat wel een beetje raar.

ZY 11-05-2021

Good service, easy delivery, best prices. The oven that I ordered was not in stock, the shop gave me an estimate of delivery, but I was actually able to get it delivered a week before the estimated date.

Marion 11-05-2021

Ze doen wat ze beloven en alles verloopt geruisloos. De levering was snel, netjes tot aan de voordeur door een vriendelijke bezorger.

MG Dorland 10-05-2021

Ik zou Bemmel en Kroon een negen willen geven omdat ze zeer snel mijn nieuw Miele wasmachine konden leveren voor een goede prijs.
De site van Bemmel en Kroon is duidelijk wat betreft levering, betaalwijze en factuurafhandeling.

Toch krijgt Bemmel en Kroon van mij een 7 omdat de door Bemmel en Kroon ingeschakelde bezorgdienst mijn wasmachine absoluut niet waterpas geplaats hebben en weigerden om de oude machine naar beneden te tillen.
De oude machine mocht wel naar beneden getild worden als deze meegenomen mocht worden, maar niet als ik deze nog even wilde behouden.
De bezorgers vertelden mij dat het verzekeringstechnisch niet mocht in verband met beschadigingen van muren etcetera.
Ik respecteer de bezorgers, maar begreep dit verhaal niet, wat is het verschil?

John 10-05-2021

Voor de tweede keer in korte tijd iets besteld (amerikaanse koelkast en magnetron). Twee keer de goedkoopste. 1 keer binnen een dag geregeld en de andere keer waren ze heel flexibel met een uitgestelde levering op ons verzoek. Topwinkel!

Bennie Wesselink 10-05-2021

Super snelle levering,zondag besteld en maandag al bezorgd.Dikke pluim kan niet beter,en de oude wasmachine namen ze gratis mee.Wij zijn dik tevreden.

Minou 10-05-2021

Website ziet er een beetje knullig uit waardoor ik wel goed gecheckt heb of het legitiem was. Maar er is niet mis met Bemmel en Kroon.
Wij hebben een vaatwasser besteld en de volgende dag is hij keurig afgeleverd met een duidelijke communicatie vanuit Bemmel en Kroon en van hun bezorgservice.
Oude apparaat ook keurig meegenomen.

Jacinta en Herman Ceelen 10-05-2021

Super Service! Netjes afgeleverd en op tijd. Ook telefonisch contact zeer prettig! Geen keuze menu, gewoon iemand persoonlijk aan de lijn.

ZEKERE AANRADER!!!! echt persoon uit Smilde 10-05-2021

Deze keer heb ik een combimagnetron Sharp R971WW gekocht. omdat ik tevreden ben, niet alleen natuurlijk met de prijs die regelmatig erg voordelig uitvalt, echter hoeveel ze je ook vraagt voor mij te doen . Men helpt voor, tijdens en na elke bestelling.

En bevalt het niet dan het men ook het geduld om datgeen af te handelen.

Dit is mijn derde product en heb niets te klagen.

Heel veel succes allemaal!!!

Irma 10-05-2021

We hebben al verschillende keren via Bemmel en Kroon besteld. Het is een prettige site en altijd de goedkoopste. Bestelling makkelijk te plaatsen en snelle levering. De bezorgen loopt super netjes, je kan zelf een afleverdatum plannen. Je krijgt een telefoontje van chauffeur een half uur van te voren. Zeker een aanrader.

Hans B. 10-05-2021

Zondagavond besteld en daags erna geleverd. Tegen een mooie prijs,kon niemand tegenop op internet . Top volgende keer kijk ik zeker weer bij jullie.

Lettie 10-05-2021

Fijne website, terecht gekomen via Google zoekopdracht. Duidelijke uitleg en keuze, duidelijke prijsweergave, ook na korting en promotie.
Snelle service en nette communicatie.

Famke 10-05-2021

Voor ons onbekende shop, bleek de laagste prijs en snelle levering te hebben. Prima voor elkaar, secure track en trace, correcte bezorgers. Top!

Lageman 10-05-2021

Net een grote koelkast geleverd gekregen van bijna €1349,-- daarboven op €19,95 betaald voor het plaatsen en installeren als extra optie. De optie omschrijving in "De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat u niet zelf hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor u uit, verwijderen de transportbeveiliging en sluiten het apparaat voor u aan. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee. "

De twee jongens die de koelkast kwamen leveren waren blijkbaar zeer druk want ze wilden alleen de verpakking verwijderen en aansluiten dat doen we niet. Als u dat wilt doet u het zelf maar of waar u hem heeft besteld. De rommel werd half meegenomen de deuk met een knal dichtgegooit en nog geen 5 minuten later waren ze weg.

Uiteraard gelijk gebeld met de klantenservice van Bemmel en Kroon. Het had de familie kunnen zijn van de jongens die de bezorging hebben gedaan. Het enige wat ze kon zeggen wij sluiten niet aan. Op mijn vraag het bedrag voor de service van aansluiten dan terug te betalen was het antwoord kort maar krachtig. Nee want dan hadden we de koelkast op de stoep laten staan.

Ik hoop dat jullie stikken in de € 19,95 extra kosten voor extra service. Ik heb nog nooit zo'n slecht en zeer onvriendelijk bedrijf meegemaakt en zal ook nooit maar dan ook nooit weer iets bij jullie bestellen

Philine 10-05-2021

Prima service, bijzonder de levering „á la minute“ met detailleerde info. Niet „wij komen over dag langs, en je mocht er uren op wachten“ maar „precies binnen deze tijdstip levert onze partner“. Met zo top service bestel ik graag opnieuw

Zekiya 10-05-2021

Vriendelijk bij de klantenservice en tot 23.00 uur telefonisch goed bereikbaar. Echt top!
De bezorgers waren ook erg vriendelijk en zeker behulpzaam . Ze hebben netjes mijn oude apparaat van een 2de verdieping naar beneden gebracht. En op beloofde tijdstip bezorgd. Ik ben dus een tevreden klant !

Petra 10-05-2021

Zondagmiddag wasmachine besteld en maandagochtend 9.30 u geleverd. Ook de bezorging verliep vlekkeloos en was voorzien van heldere instructies. Super service!

Anne 10-05-2021

Service simpelweg top: online bestellen op zaterdagavond, zondag leveren. Bij plaatsen bestelling ontvang je een mail met het bericht dat je de volgende ochtend om 0800u per e-mail bericht over de verwachte levertijd. Die mail krijg je ook echt, alsook een sms met een trackinglink naar exactere tijden. Dan 30 min.tevoren nog een smsje hoe laat ze echt gaan aankomen. Super geregeld, want dan zit je niet de hele dag thuis te wachten.
Het bestelde apparaat werd geleverd en geïnstalleerd door 2 kundige en aardige kerels. Oude apparaat weer meegenomen zoals in bestelling aangegeven.
Tijdens online bestellen was de enige onduidelijkheid (daarom een 9) dat je een oud appraat mee kon laten nemen. Dit bleek een stap later in het bestelproces te zitten. Als dit eerder duidelijk was geweest was de beoordeling een 10 :) Ik heb toen even gebeld met het servicenummer en ook daar zeer accuraat en vriendelijk geholpen, en dat op zaterdagavond! (24hrs service desk, geweldig).

Bram Kerssen 10-05-2021

Ik had een bestelling van 5 luxe apparaten en deze zijn snel geleverd tegen een goede prijs
Ik moet een en ander nog instaleren maar het ziet er veelbelovend uit.