Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Milko Dorstijn 19-10-2021

Eerlijk prijs oké, service top goed advies en alles keurig op tijd geleverd keurig

Simone S 19-10-2021

De reden dat we uiteindelijk besloten onze wasmachine hier te kopen was het grote prijsverschil met andere aanbieders. Vooraf wel goed ingelezen qua andere reviews.

De avond nadat ik besteld heb, kreeg ik gelijk een e-mailtje met de mededeling dat de wasmachine niet leverbaar was en dat we een nieuwer model zouden krijgen tegen dezelfde prijs. An sich een mooie oplossing, maar ik heb ook in andere reviews gelezen dat dit gebeurde, dit betekent dus dat de voorraad niet up-to-date is op de website. Ook heeft het mij als koper extra tijd gekost om uit te zoeken of deze optie ook voldeed aan mijn wensen.

Tegen betaling van 20 euro is mijn oude wasmachine meegenomen en de nieuwe 2 trappen omhoog getild. Dit is erg correct en volgens afspraak gedaan en dit terwijl we een moeilijk te tillen oud model hadden en we in een oud pand met smalle trapgatten wonen. Hier ben ik erg tevreden over.

Ook de wasmachine voldoet aan mijn verwachtingen.
Wat ik wel een nadeel vindt, is de wachttijd van de klantenservice en dat je pas op de dag van de levering een specifieker tijdslot krijgt; hierdoor kun je echt niet plannen.

Melsert 19-10-2021

Super snelle en professionele levering en installatie van de vaatwasser. Keurig geïnformeerd welke vaatwasser het beste aan de wensen zou voldoen voor ook nog een mooie prijs.

Jsoul 19-10-2021

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt. Binnen twee dagen vriendelijke monteurs die onze droger komen aansluiten. Wat een service!

Bea 19-10-2021

Duidelijk en snelle levering en de bezorging werd goed gecommuniceerd en afgeleverd op de afgesproken tijd

? 19-10-2021

Wij vinden Bemmel en Kroon een prettige zaak. Tot nu toe al onze huishoudelijke apparaten daar gekocht. Vriendelijke ontvangst in de winkel. Uitgebreide keuze en vooral deskundig advies. Alle afspraken naar wens nagekomen. Levering op de afgesproken dag en tijdstip. Installatie netjes en vlotjes uitgevoerd. Top.

Eelco B. 19-10-2021

Groot assortiment, deskundig advies, goede prijs en erg snelle levering kortom top!

Liedewij Vreeken 19-10-2021

Meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Een snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging plaatsvindt. Door de duidelijke communicatie en naleven van de afspraken, bestel ik liever bij Bemmel en Kroon.

D. Olierook 19-10-2021

Ik heb mijn fornuis gekocht bij Bemmel en kroon, klantvriendelijkheid. Prima informatie over het product en keurig afgeleverd op de afgesproken datum. Ik zal deze winkel zeker bij mij familie en vrienden aanbevelen. Mijn volgende aankoop is zeker bij deze winkel.

PJ 19-10-2021

Met ordernummer BKI1024003 2 apparaten gekocht bij Bemmel&Kroon, te weten een wasmachine en een droger. Het is snel geleverd in 2 dagen, door 2 heel vriendelijke bezorgers die na plaatsing netjes de oude machine mee retour namen. Een aanrader dus.

Nancy 19-10-2021

Goede service en een snelle levering.
Goed geholpen door zowel de verkoper als de bezorgers.

Helemaal top!

Geurt Thomas 19-10-2021

Onze afwasmachine -er was geen betere- twaalf jaar oud, kapot. Op zoek naar een mogelijkheid voor reparatie, maar wordt door deskundige afgeraden. Naar verhouding duur en - ja - twaalf jaar oud. Jammer, dan maar op zoek naar goede vervanging. Met mijn vrouw - ik wat onwillig - naar een winkel die zulke apparaten verkoopt. Vanuit een ooghoek zie ik haar in gesprek met een verkoper. Het leidt niet tot een aankoop. Op zekere ochtend, weken en afwasbeurten later, op initiatief van mijn echtgenote met nummer op briefje naar Bemmel @ Kroon. Ik ook nu weer mee, maar met meer overtuiging. Daar hebben we enige jaren geleden onze wasmachine gekocht en ik herinner mij een keurige behandeling. Een lichte herkenning, is dit dezelfde verkoper? Zeer overtuigd adviseert hij ons een vaatwasser van hetzelfde merk, die een goede opvolger zal zijn. Mijn vrouw sputtert tegen, want past deze wel in onze keukenkast? Lastig, de man zegt dat hij 20 jaar ervaring heeft, dus waarom daarover twijfelen. Ze probeert het nog een keer. De verkoper blijft bij zijn uitdrukkelijke standpunt. Het is twee tegen één. Hij verkoopt het juiste formaat, daar mag ze zeker van zijn.
De koop wordt gesloten. Ten behoeve van de aflevering moeten wij vanuit huis nog wel de exacte maten van de vorige en de kast doorgeven.
Een uur later worden wij teruggebeld. Mijn echtgenote bleek gelijk te hebben gehad! Het moest toch een grotere afwasmachine zijn. De verkoper biedt zijn excuses aan, geeft een heldere toelichting en wij krijgen een ander - groter en duurder - formaat aangeboden. En dat tegen de prijs die eerder afgesproken was. Sympathiek en fideel. Dan ben je wel een man op de juiste plaats bij een klantvriendelijk bedrijf. Ik blijf verbaasd achter. De informatievoorziening over de plaatsing en de installatie is kort daarop top.

Order nummer: DH 1023025

M.Mahmoud 19-10-2021

Ik heb op deze site een wasdroger gekocht .. en de site is de goedkoopste prijs en de meest positieve opmerkingen over hun transacties. Ik heb deze site gekozen om te kopen .. een goede ervaring tot nu toe ...

Lapaer 19-10-2021

Goed advies, de volgende dag al de bezorging. Goede informatie hoe laat de bezorgers zouden komen. Goede bezorgers en denken goed mee.

Alie 19-10-2021

We zijn heel goed geholpen door de medewerker en hij wist precies wat we nodig hadden en welke type .mijn spullen zijn op tijd geleverd en ook installateur was netjes gemeld .Heel vriendelijk personeel

Kaat Schreuders 19-10-2021

Super bedrijf!
Vanaf opvragen offerte, bestellen en leveren verliep het goed. Alles is communicatie; dat hebben dit bedrijf en de koerier heel goed begrepen.

Bedrijf is goed bereikbaar. Contact verliep vooral met Amy, maar als zij er niet was dan hadden we ook te maken met vriendelijke en ter zaken deskundige medewerkers. Onze complimenten!

Ps de koerier? Kondigden telefonisch zijn komst aan. Prettige benadering en met humor!

P.zondag 19-10-2021

Buitengewoon snel en goed geregeld ,de aflevering was prima en goed verzorgd.

Leo 19-10-2021

Zo mooi heb ik het nog niet meegemaakt. Makkelijk besteld, erg goedkoop, maar helaas niet leverbaar, bleek in een mailtje. Maar: ze sturen een net iets nieuwer apparaat, eigenlijk iets duurder, voor dezelfde prijs als mijn bestelling. Wat een fijne service.
Dan het transport: Met Dynalogic gaat dat super; heel goede voorspelling van bezorgtijd, je kunt bijna live de bezorger op een kaartje volgen, en ten slotte een vriendelijke bezorger. Er zijn vele goede webwinkels, maar deze is de topper. Tot de volgende, B&K!

maren kroon 19-10-2021

goed geholpen door de verkoper uit Twente. maar de afwerking van plaatsing van de droger was knudde
tijdens de aflevering werd eerst gevraagd om contante betaling aan de deur, terwijl er al digitaal geld was overgemaakt. Daarna weigering om aan te sluiten, ondanks de afspraak. Na klacht kwam een volgende ploeg de eerst volgende dag,maar had geen materiaal bij zich, dat zou de eerste ploeg hebben meegenomen..... kortom we werden verwezen naar de Hornbach of Media markt om zelf de benodigde aansluitspullen maar te kopen en nu moeten we zelf maar aansluiten

Paula 19-10-2021

Service en meedenken van de klantenservice, die zelfs op zondagavond bereikbaar is! Doordat een andere winkel 5 dagen na bestelling en een dag voor levering opeens aangaf dat de bestelde afzuigkap niet leverbaar was en ik extra zou moeten betalen om een alternatief product toch op tijd bezorgd te krijgen, moest ik op zoek naar een alternatief. Dankzij Bemmel en Kroon is het toch gelukt om op tijd een nieuwe afzuigkap in huis te hebben zodat de al geboekte aannemer m op kan hangen. Goede communicatie over de bezorging!

Henny 19-10-2021

Een hele fijne shop! Toevallig gevonden op internet. Een hele goede communicatie ,die vindt je zelden meer!
Droger kon niet geleverd worden, er werd een deal gemaakt met een andere droger met korting. Te gek!!
Heel fijn gecommuniceerd aan de telefoon! De aflevering kwam de volgende dag! Met wederom een hele goede communicatie over de de SMS! Geweldig!

Marco tweewielers 19-10-2021

Goede prijzen, snelle service, en altijd betrouwbaar. Dat is erg belangrijk tegenwoordig. Wij vertrouwen erop!

Top Zaak!

joske 18-10-2021

Ik heb afgelopen zaterdag een vaatwasser besteld bij Bemmel&Kroon. Hierbij werd ik keurig geholpen door de man aan de telefoon. Hierbij ook afgesproken en bevestigd gekregen dat de vaatwasser zondag geleverd zou gaan worden. Ik zou zondag morgen een mail krijgen om hoe laat deze op zondag geleverd zou worden. Zondag morgen keurig een mail gehad dat de vaatwasser tussen 13:00 en 16:00 geleverd zou worden. Echter zondag middag om 12:00 kreeg ik een bericht van de transporteur Dynalogic dat het die middag niet meer ging lukken en dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken. (Heel de middag iemand voor niks geregeld bij mij thuis) Nu hebben ze maandagavond de vaatwasser gebracht. Dit is een slechte zaak. De website kan hier niets aan doen die hebben me keurig geholpen. Maar hun naam wordt zo wel te grabbel gegooid door zón waardeloze transporteur.
Jammer. Ik zal de volgende keer wel weer bij deze website bestellen maar wel met die voorwaarde dat het artikel wel geleverd wordt door een andere transporteur. (bestelling BKI1025653)

Fam Blom 18-10-2021

We zijn erg tevreden over de hulp die we kregen bij bemmel en kroon. Het was ten eerste fijn om in de winkel mijn product te kunnen bekijken. We zochten een afwasmachine. Ik had een foto gemaakt van het type plaatje van mijn oude kapotte machine. De verkoper zag meteen dat het een verhoogd model moest zijn. Erg fijn dat hij met ons meedacht en we niet met een verkeerde machine thuiskwamen.

Noor 18-10-2021

Via internet een inductie kookplaat aangeschaft van het merk Bosch. Binnen 10dagen is deze plaat geleverd en geplaatst. De installateur belde 15min voor aankomst en stond op afgesproken tijdstip voor de deur.
Een bijzonder vriendelijke installateur heeft het werk perfect uitgevoerd. Een pluim voor hem👍