Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.Boot 02-03-2022

we hadden een vaatwasser uitgekozen maar wilden toch in werkelijkheid het toestel nog even zien. daar kregen we het goede advies een duurdere te nemen omdat de bak van plastic was en niet van rvs wat wij verwachten. goed eerlijk advies.
het werd nu een AEG vaatwasser.

Cornel 02-03-2022

Duidelijke Website, juiste artikel voor een mooie lage (laagste) prijs. Een paar keer telefonisch contact gehad waarbij vriendelijkheid en service bovenaan staan.

Dion 02-03-2022

Voor de tweede keer heb ik een Siemens wasmachine aangeschaft via Bemmel en Kroon. De vorige keer was de ervaring positief, omdat ik de wasmachine die ik had besteld niet op voorraad was, maar na overleg direct een andere, duurdere ontving. Dit keer was de wasmachine wel op voorraad, 's-avonds besteld en de volgende avond afgeleverd. De tijdsindicatie was tussen 16.00-20.00, uiteindelijk was de machine rond 18:30 bezorgd. Als je tussentijds inlogt, zie je een nieuwe update. Een paar minuten voor aankomst ontvang je een sms. De website is duidelijk, alleen geen mogelijkheid tot aanmaken account.

BKI1070923

SB van der Kleij 02-03-2022

Fijne winkel, goede informatie, correcte afhandeling.
Aflevering door twee vriendelijke heren, voorzichtig gehandeld met gekochte apparatuur. Netjes neergezet en de oude retour 👍🏻

MvL 02-03-2022

Snelle service, duidelijke communicatie, behulpzame en nette bezorgers, goed product en tegen een concurrerende prijs.

Rianne 02-03-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Hele snelle levering! Goede info over het tijdstip van de levering.
Super tevreden

Ron 02-03-2022

Hele vlotte levering, waarbij we goed op de hoogte gehouden werden over het aflevertijddtip.

Vriendelijke bezorger!

BKI1071241

Sluijs 02-03-2022

We hadden een verkeerde inbouwoven besteld.
Na een telefoontje werd dit weer hersteld door deze volgende dag al weer terug te laten halen en na 3 werkdagen het aankoopbedrag weer teruggestort op de rekening!
Daarna weer in zee gegaan met dit bedrijf en de goede oven besteld.
Prima bedrijf en vriendelijk personeel!

Robin 02-03-2022

Twee toffe gasten die de inbouw koelkast kwamen leveren. De levering ging erg vlot en ondanks dat de koelkast niet op voorraad was toch heel snel geleverd. Niks verder op aan te merken.

C.Bos 02-03-2022

Telefonisch zeer correct te woord gestaan. Wasdroger online besteld en op de door mij aangegeven dag bezorgd door 2 keurige monteurs. Netjes naar boven gebracht, op z’n plek gezet en oude meegenomen.
Snelle levering en netjes.

Michelle 02-03-2022

Heel tevreden over onze aankoop! Werd goed op de hoogte gehouden van de lever tijd en de bezorgers waren erg vriendelijk en perfect op tijd.

Frank, Eefde 02-03-2022

Vanuit het verleden reeds goede ervaring met Bemmel&Kroon. Deze keer o.a. inbouwkoelkast besteld van Siemens. B&K gaf snel aan dat er lange levertijden waren van Siemens produkten. Na een aantal weken wachten contact opgenomen met B&K. Toonden begrip en zochten naar een oplossing, en dat was een wel snel leverbare koelkast van Neff, qua kwaliteit vergelijkbaar met Siemens maar wat duurder. B&K leverde die Neff koelkast voor de prijs die we reeds voor een Siemens koelkast hadden betaald, en de volgende dag stipt op tijd afgeleverd. Zeer tevreden over de service van B&K. Stagnering in levering van de fabrikant kan B&K ook niets aan doen.

Carla 02-03-2022

Ik bestelde telefonisch een vaatwasser bij Bemmel en Kroon, maar die bleek niet op voorraad. Ze boden een goed alternatief die wel op kort termijn leverbaar was. Prima dus. De monteur belde daarna voor het inplannen van de levering en montage en was keurig op tijd. Met 3 kwartier was de hele zaak gefixt en alles keurig achtergelaten. Helemaal niets op aan te merken! Bij een volgende aankoop zal ik zeker aan Bemmel en Kroon de voorkeur geven.

Ronald 02-03-2022

Mooie winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Goede producten voor een scherpe prijs. De Quooker kraan is onze derde aankoop bij deze winkel en ook deze order werd op de afgesproken dag en tijd afgeleverd. Super goed voor elkaar.

Arnold 01-03-2022

Voor de eerste keer dat ik bij deze firma wat bestel.
Zeer gemakkelijk /logisch is de afhandeling van de bestelling.
Doen ook wat ze beloven ( vandaag besteld morgen bij u thuis ).
Ook heeft deze firma een zeer goede logistiek.
Via SMS geven ze de tijd aan dat de aflevering er is, klopt ook op de minuut af.
Echt een aanrader ..gewoon zo als het hoort.

Ron 01-03-2022

Ik begrijp d e negatieve reviews over deze winkel niet; top service en binnen een dag geleverd.

Online aankoop ging makkelijk. Van tevoren nog even met winkel gebeld. Om te checken of de wasmachine voorradig was en ook binnen een dag werd geleverd. Dit werd bevestigd.

Webwinkel is overzichtelijk. Je kunt ook direct zoekopdrachten invoeren om je producten sneller te vinden.

Levering van producten vindt plaats door gespecialiseerd bedrijf dat ervaring heeft met witgoed.
Alles werd netjes op zijn plek gezet en aangesloten.

Top!

Suzan 01-03-2022

Nadat er bij het transportbedrijf iets mis is gegaan, waardoor mijn koelkast niet geleverd werd op de dag van de afspraak, is het super goed opgelost door een van de medewerkers van Bemmel en Kroon.
vandaag is de koelkast alsnog bezorgd en de beide heren van DynaLogic waren erg meewerkend en super vriendelijk.

J van der Krogt 01-03-2022

Mooie en ruime showroom, goed bereikbaar ook voor rolstoelen. Vriendelijk personeel , niet opdringerig en vakkundig. De bezorgers waren vriendelijk en netjes en namen de hele verpakking mee. Bij het naar binnenbrengen vertelden zij gelijk dat zij het fornuis niet gingen aansluiten. Dat wist ik al daar het mij in de winkel was verteld. Ik had zelf al een monteur geregeld, de reden hiervan was er was nog geen aansluiting.

Hillegom 01-03-2022

Zeer scherpe prijs, merkaanbiedingen, overzichtelijke informatie, snelle en zeer volgbare levering m.b.v. een sms- link, zeer netjes afgeleverd, prettig bezorgingsbedrijf en goede service.

Koos plas 01-03-2022

Top , zowel snelheid als product . Vriendelijke mensen met ook goede tips.
s'avonds besteld en volgende dag rond middaguur al binne

Eline 01-03-2022

Goede en snelle levering. De bezorgers hebben het netjes afgeleverd. Ik ben er heel blij mee!

Peter 01-03-2022

Goed advies en snelle levering.
Ben hier geweest voor een was/droog-combinatie en een Quooker. Bij de eerste voor een showroom-model gekozen.
De Quooker was gelukkig uit voorraad leverbaar.

Aad 01-03-2022

De kookplaat werd op afgesproken dag geleverd. Echter bij controle bleek dat de kookplaat zwaar beschadigd was. Er was een hele hoek van de plaat verbrijzeld. Direct gebeld met Bemmelenkroon. Zeer correct te woord gestaan. Alle lof om het handelen (geen verwijt van dat zou jezelf gedaan hebben) er werd direct voor een oplossing gezorgd. De volgende dag werd de nieuwe kookplaat bezorgd. Na controle bleek deze in orde te zijn

Kees 01-03-2022

Goed geholpen in de winkel, vriendelijk en deskundige verkopers. Ons bestelde artikel bleek na 14 dagen in de aanbieding, na telefonisch contact is deze korting alsnog met ons verrekend. Top!
Wij komen zeker terug bij Bemmel en Kroon, een aanrader!

Wim van de Beek 01-03-2022

Fijne webshop met zeer scherpe prijzen, nu met een actie van €100 een combimagnetron van Bosch gekocht ordernummer BKI1070628, deze heb ik op zondagavond 21:00uur gekocht in de webshop en werd maandag al geleverd, de bezorgers hebben deze netjes op de 9e verdieping afgeleverd en de oude magnetron weer meegenomen, een prima service van Bemmel & Kroon, wij gaan hier zeker meer bestellen.