Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

m van vessem 05-12-2021

supersnelle service en mooie prijs. bij een keukenbedrijf bij ons in de buurt was hij veel duurder en had ik langer moeten wachten.
ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.
ook de combi magnetron was plug en play en een super duidelijke en makkelijke bediening. ben zeer tevreden.

Caroline 05-12-2021

Geweldig snel geholpen. Zelf op zondag geleverd. Via track and trace nauwkeurige vermelding van levering. Ook het belletje kwartier voordat de levering plaatsvindt heel fijn. Aardige bezorgers. Kortom voor hethaling vatbaar bij een volgende aankoop

Rob. 05-12-2021

Grappig hoe ik bij Bemmel & Kroon terecht kwam, ik had namelijk nog nooit van dit bedrijf gehoord. Nadat mijn vorige wasmachine bij het centrifugeren ontzettend begon te ratelen en er een brandlucht in mijn badkamer hing vond ik het wel eens tijd om na meer dan 15 jaar eens een nieuwe wasmachine aan te schaffen. Eigenlijk ging ik mij meteen oriënteren op de website van de koude blauwe omdat ik nu eenmaal ook bevattelijk blijk te zijn voor de reclame campagne die al jaren lang via alle kanalen op mijn netvlies en in mijn hoofd werden gespijkerd. Vooral de mooie belofte "Vandaag besteld, morgen in huis" sprak mij met een overvolle wasmand op de vrijdagmiddag bijzonder aan dus ik ging er volledig voor. Bij het bestellen bleek dat hun belofte om de volgende dag te bezorgen niet waargemaakt kon worden, dinsdag was de eerst volgende mogelijkheid om te kunnen bezorgen (vandaag besteld, over 4 dagen in huis). Daar was ik dus snel klaar mee. Via het typenummer en de site Kieskeurig kwam ik bij Bemmel & Kroon terecht. Eerst maar eens googlen of er wat reviews waren te vinden over dit bedrijf want ik kende het tenslotte niet. Daarnaast was de wasmachine ook nog eens E 25,- goedkoper dus het leek haast te mooi om waar te zijn. Alles leek te kloppen dus ik heb de gok genomen en besteld. Beslist geen spijt van gekregen want de volgende morgen om 10:00 uur kon ik mijn eerste wasje al draaien. Kortom met mijn ervaring zou ik Bemmel & Kroon beslist bij vrienden en bekenden aanraden!

Hekelaanafwassen 05-12-2021

Door de teleurstelling bij een andere leverancier( had de door ons bestelde vaatwasser verkocht...) naar Bemmel & Kroon getogen.
Werden daar vakkundig voorgelicht waarbij er uiteindelijk 2 types overbleven. Ook daar de voor's en tegen's uitgebreid doorgenomen waardoor de keuze voor ons uiteindelijk prima was en wij zeer tevreden naar huis gingen. Ook de inbouw verliep volgens afspraak. Derhalve zeer tevreden

Melanie 05-12-2021

De levering en afstemming over de levering was perfect en boven verwachting. De service in de winkel was ook erg fijn.

W Jansen 05-12-2021

Na problemen met een andere winkel hebben we gekozen voor Bemmel & Kroon. Ik kan niet anders zeggen dat alles wat er beloofd was nagekomen is. Vriendelijk antwoord aan de telefoon en als afgesproken de volgende dag geleverd. Er is goed gecommuniceerd via de mail en alles was naar wens, Top service.

Theo Polderman 05-12-2021

Bemmel & Kroon komt prima de afspraken na over levering zelfs op zondag. Apparaat voldoet aan de verwachtingen, en om het oude apparaat op te halen, dat niet direct meegnomen kon worden, kan er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Kortom prima service.

Peter 05-12-2021

Goede prijs en flexibele dienstverlening. Wanneer de bestelde machine niet op voorraad was, hebben ze een duurdere machine aangeboden voor dezelfde prijs.

Roy Zukerman 05-12-2021

Good services, good website, great product. I'm happy :)
Might buy from them again

Leon S 05-12-2021

Betrouwbaarheid en prijs van meerdere winkels vergeleken, Bemmel en Kroon kwamen hier het best naar voren. De magnetron die wij besteld hadden was niet op voorraad maar in ruil daarvoor kregen we een luxere en duurdere magnetron voor dezelfde prijs als de andere, erg netjes geregeld dus!

Mark 04-12-2021

In het verleden heb ik al vaker naar tevreden apparatuur bij B&K gekocht. Deze keer was het een Grohe Red kokendwaterkraan. Deze was niet op voorraad bij B&K maar wel bij de leverancier. De levering zou binnen enkele dagen zijn. Ik miste een beetje een tussentijdse update over de verwachte levertijd, want uiteindelijk duurde het bijna twee weken. Nu had ik geen haast, maar het is fijn te weten hoe lang je nog moet wachten. Vanaf het moment dat de kraan bij B&K binnen was, ging het weer snel en probleemloos.

Sheikkariem 04-12-2021

Zeer vriendelijk dame door de telefoon om te helpen.Goed geholpen welke koelkast ik wilde, producten kennis terwijl deze koelkast nieuw is. Ze kon alles goed uitleggen. En wanneer die geleverd wordt. En optijd geleverd zoals aangegeven in de mail. Vriendelijke mannen die die bezorgd heeft de koelkast.

Otterspeer 04-12-2021

Transparante prijzen op de website en goede aanbiedingen. Duidelijke informatie/omschrijving over de levering(sopties) tijdens het bestellen en nadat je het product hebt besteld. Ik zou hier opnieuw een product aanschaffen.

Ad 04-12-2021

Prima prijsstelling en correcte en snelle levering. Datgene wat je wenst als je wasmachine stuk is.

Goud 04-12-2021

Hele mooie koelkast ontvangen . Snelle levering en fijn mail contact ! Vriendelijk personeel die de koelkast af kwam leveren , tot aan binnen ! Zou deze winkel iedereen aanbevelen !

LH 04-12-2021

Telefonisch eerst contact gehad voor info. Zeer klantvriendelijk en alle tijd voor de klant.
Makkelijk te bestellen, snelle levering. Waarbij je zelf kan betalen wanneer het bezorgd wordt.
Prijs ook aantrekkelijk en fijn dat dit bedrijf een thuiswinkel waarborg heeft.

Paul 04-12-2021

Goede webshop, met ook nog fysieke winkels. Service is top en de prijzen ook. Wij wezen erop dat een apparaat elders goedkoper was en die prijs werd direct gematcht.

Karin 04-12-2021

Online een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Ik kon zelf de bezorgdatum kiezen. Wasmachine werd keurig bezorgd op datum van keuze. Ook bezorging was goed, wasmachine werd aangesloten en duidelijke uitleg gekregen. Fijn dat er op de dag van de bezorging een update werd gegeven hoe laat de bezorging zou zijn, te volgen met track en trace systeem. Top winkel en Top bezorgbedrijf!

Martin H. 04-12-2021

Ik had een recyclebaar koolfilter voor mijn AEG afzuigkap nodig, bij het zoeken op Internet kwam ik diverse leveranciers tegen met torenhoge prijzen voor dit filter. Bemmel & Kroon bood het gelukkig voor een goede prijs aan en heb dit direct bij deze firma besteld. Binnen enkele dagen dagen werd het juiste filter aan ons geleverd, klasse !!

bemmel rn kroon 04-12-2021

ik koop graag bij Bemmel en Kroon. Maar deze keer viel het mij (91 jarige vrouw) erg tegen met de service. Geen uitleg dus snapten mijn man en ik niks van hoe het gebruik i elkaar zit. U zult zeggen je kunt toch lezen ?Maar ja ook dat gaat moeilijk. En dan ook het uitproberen!!!
We hopen op een prima wasmachine en een gemakkelijke uitvoering van een schone was.
Wat meer uitleg zou beter zijn geweest.

Prachtige deal, volgende dag bezorgd 04-12-2021

Telefonische een hele mooie deal gemaakt voor een koelkast en wasdroger. De volgende dag al bezorgd! Mooier dan dit wordt het niet.

Karel vdB 04-12-2021

Ik ben toevallig op deze shop terecht gekomen maar was direct blij verrast door de zeer interessante prijs en voorwaarden voor het toestel dat ik wou. De communicatie met het bedrijf ging zeer snel en vlot. De levering was ook zeer vlot met heel vriendelijke mannen die alles heel netjes geïnstalleerd hebben. Wij zijn dus zeer tevreden. Voor 22.00u bestellen en daags nadien in huis klopte niet 100% omdat de betaling eerst diende binnengekomen te zijn. Dit was echter geen probleem.

Yvon 04-12-2021

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk bestellen, levering-datum kiezen. De tijd van bezorgen wordt aangegeven middels sms en mail. Alles op en top in orde. Aanrader.

peter K 04-12-2021

Makkelijk en duidelijke website zeer vlotte levering ,volgende dag al binnen . Aflevering heel correct en vlot

MarcS 04-12-2021

Inmiddels voor de tweede keer een aankoop bij Bemmel & Kroon gedaan! Dit is met recht een winkel wat het goede gevoel geeft! Geen snelle verkopers maar een eerlijk advies waarbij de klant centraal staat! Prijzen zijn altijd scherper dan concurent! Op naar het volgende bezoek!