Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evert 26-08-2021

Fijne site, hele snelle en duidelijke terugkoppeling. Snelle en goede levering van product. En een mooie prijs.

Eva 26-08-2021

Ik ben tweemaal dit jaar een aanschaf gedaan bij Bemmel en Kroon (wasmachine & vrieskast). Beide keren naar gehele tevredenheid. De indicatie van de bezorging klopt helemaal. Als je belt voor meer informatie, wordt je snel en goed geholpen. Product wordt netjes afgeleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het aflevermoment (via mail en sms). Scherpe prijzen en goede service. Niets op aan te merken, dus positief.

Bro Deventer lunch&borrel 26-08-2021

Super service...binnen 15 uur had ik mijn aanschaf binnen ..inclusief handige track en trace waardoor ik niet langer dan noodzakelijk op het afleveradres hoefde te zijn voor de ontvangst .

Frank 26-08-2021

Via een zoektocht naar een nieuwe wasmachine op Internet kwam ik op de site van Bemmel en Kroon. Zij kwamen eruit ,nadat ik mijn wens had ingegeven welke machine ik wilde hebben, als goedkoopste op dat moment. Nu wil de goedkoopste niet altijd de beste leverancier zijn, maar hun site zag er goed en duidelijk uit. Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik de bevestiging per e-mail. Direct daarna kreeg ik een mail dat de door mij gevraagde machine niet meer leverbaar was maar dat er een "verbeterde" versie geleverd zou worden welke weliswaar wat duurder was, maar tegen dezelfde prijs als de eerder bestelde aangeboden werd. Nu, dit noemen we meedenken en service. Daarom raad ik dit bedrijf zeker aan.

Fam. Senturk 25-08-2021

Website is zeer overzichtelijk. De bestelling werd snel bezorgd. Communicatie ging prima.

Jolanda 25-08-2021

Aardige medewerkers aan de telefoon. Snelle levering. Duidelijke informatie omtrent levering. Snelle plaatsing en aansluiting door aardige jongens.

M. van der Goes 25-08-2021

We werden perfect geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en het geschikte apparaat werd erbij gezocht. We kregen goede adviezen en er werd ook meteen gekeken wanneer de levering en montage ongeveer zou kunnen.
Nog diezelfde dag werd er door het montage bedrijf contact met ons opgenomen en de definitieve afspraak gemaakt.
Kortom: alles was perfect!

Tevreden 25-08-2021

Keurig terug gebeld door Matthijs Heim en hij heeft alle moeite gedaan om de koop voor elkaar te krijgen!
Perfect man, bedankt.

Fred 25-08-2021

Super werkt afgeleverd. Zeker niet te beroerd om wat extra te doen.
Heren bedankt voor de top service

Mvg 25-08-2021

We hebben gekozen voor Bemmel &kroon omdat deze de mooiste actie prijs had en snelle levering. Door een prijs fout op de site zijn we goed en vriendelijk geholpen en is het super opgelost. Echt top. Wasmachine is super. Grote trommel stil van geluid.

J. Honsbeek 25-08-2021

De monteur heeft keurig gemeld hoelaat hij zou komen. Het afleveren van de kookplaat en het installeren ging op professionele wijze. Ook over de afhandeling zijn we zeer te vrede . CRQ1002823

Ruben 25-08-2021

The site is very user-friendly and making an order was very straightforward. We ordered as well the extra service and it was a great investment: efficient and kind personnel.

l.s. 25-08-2021

Bosch koelkast gekocht. Prijs werd netjes aangepast aan de prijs van andere verkopers van de koelkast. Het was wel eventjes wachten, omdat de koelkast niet op voorraad was. Maar zodra dit wel weer het geval was had ik hem een dag later in huis staan.

John 24-08-2021

Ik heb een wasdroger gekocht en ben zeer tevreden! De website is gebruikersvriendelijk (ook voor een Belgische klant!) en de levering was erg snel. Net nadat ik besteld had zag ik het artikel 20 Euro goedkoper op een andere website, dus ik heb ook de laagste-prijs garantie kunnen testen. Ik heb de 20 Euro inderdaad teruggekregen, al heb ik wel een herinnering moeten sturen.

ThBe 24-08-2021

Het artikel wat we online besteld hadden bleek helaas niet leverbaar. Er is direct na het plaatsen van de bestelling door Bemmel en Kroon hierover gecommuniceerd en er is een goed alternatief geboden.
Levertijd was de volgende dag al (besteld op zondag) en volgens afspraak binnen het tijdsvenster. Ook 20 minuten voor aankomst nog een berichtje gekregen van de verwachte levertijd. Perfect!

wim19a46 24-08-2021

Omdat ik al eerder naar tevredenheid een bestelling bij Bemmel en Kroon heb gedaan heb ik weer voor deze winkel gekozen. De bezorging was dik in orde. Op zaterdag besteld en zondag reeds in huis. Ik was blij dat de bezorger zo vriendelijk was om de grote doos op 2 hoog af te leveren, want ik ben zelf slecht ter been.

Adam 24-08-2021

Echte een aanrader. Gelijk een dag later ontvangen. Goede communicatie. Top bezorger

Sander Otto 24-08-2021

Goede hulp bij keuze, snelle levering, tot 23u bereikbaar... en een mooie vaatwasser voor een mooie prijs... prima dus!

Eduard Vijgen 24-08-2021

Motivatie is:Prijs is prima,bedrijf was onbekend maar de service was dik voor mekaar en de levering en de chauffeur een dikke tien.

Happy Huisvrouw 24-08-2021

Op zaterdag besteld en gewoon op zondag bezorgd. Hoe fijn is dat.
De wasdroger die ik bestelde was niet op voorraad en ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs.
Dat model wilde ik notabene nog liever. 2x Gebeld met de klantenservice, korte wachttijd en uiterst vriendelijk werd ik te
woord gestaan. Kortom service, goede prijs, deze klant is blij.

Mariska Schutte 23-08-2021

Op zondag een koelkast besteld, maandag al bezorgd! De koelkast die wij besteld hadden was niet meer voorradig en er werd een nieuwer type geleverd tegen dezelfde prijs. Tevens een erg vriendelijke bezorger!

Bart 23-08-2021

Goede comminucatie tussen klant en bedrijf fijne snelle service en voor een goede prijs!

E.M. Besling 23-08-2021

De shop in den haag forepark is al jarenlang onze favoriete plek om keuken/ huishoudelijke apparatuur aan te schaffen. Fantastische service en zeer klantvriendelijke benadering. Inmiddels zijn vele familieleden en vrienden er naar volle tevredenheid geholpen. Een top team van verkopers en bezorgers . Werkelijk een aanrader!

Wasdroger perfect geleverd 23-08-2021

(Gelukkig) na de vele vakantiewasjes, begaf onze droger het. Geen echte urgentie dus, maar wel fijn dat we bij dit bedrijf een nieuwe (en naar we hopen betere) konden bestellen die dan ook nog binnen 24 uur geleverd kon worden.
Goede service voor een concurrerende prijs.
Correcte aflevering en afvoer van ons oude exemplaar .
Orderbonnen

Piet 23-08-2021

De shop is prima bestellen en betalen is geen probleem maar dan krijg je de levering dat is een drama want dan krijg je daar een paar agressieve knapen aan de deur zijn te beroerd om de bestelling over de drempel te plaatsen in één woord waardeloos.
Ik koop niets meer bij Bemmel en Kroon.