Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hans 29-07-2021

Heb een Liebherr no frost vriezer bij Bemmel @ kroon gekocht. Uitermate correct te woord gestaan bij de informatie over de vriezer. De vriezer werd op het tijdstip geleverd. Dit tijdstip kon je volgen op een real-time sms bericht . Goede en correcte levering

Wilco 29-07-2021

Snel bereikbaar en grote beloftens. En ze maken ze ook nog waar. Dank voor de snelle service. En een fijn transport bedrijf waar jullie mee samen werken.

jahe 29-07-2021

Zeer snelle levering en worden goed op de hoogte gehouden over levering.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

VvE Landgoed Stoephout 29-07-2021

Vakkundige vlotte uitleg van een vlotte nette medewerker.
Geen gladde verkooppraatjes maar duidelijk en 'to the point'
Daar hou ik van...

Bianca 29-07-2021

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Gelijk gevonden wat ik zocht met uitgebreide beschrijving. Winkelen op het web is op deze manier eenvoudig en voordelig. Top service

Mw. Van Tol 29-07-2021

Afgelopen 2maanden wasmachine en droger gekocht. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en had goede adviezen. Bezorging en installeren was goed geregeld en op tijd.

jolanda 29-07-2021

Supersnelle levering en goed service.
Duidelijke product informatie
Hele ruime keuze en erg overzichtelijk

Bertus Walda 29-07-2021

Prima service, vlotte levering, zondag besteld, maandag geleverd. En prachtige afzuigkap en zeer stil!

Henk 29-07-2021

Vriendelijke bezorger mooi op tijd en de koelkast in goede conditie afgeleverd

Mark 28-07-2021

Nette winkel, prima prijzen en komen keurig leverafspraak na. We hebben middels mail een advies over de te kiezen keukenapparatuur gehad en daarna de combinatie nog netjes kunnen uitonderhandelen samen. Na een week alles keurig netjes en tijdig bezorgd.

Anny Matheij 28-07-2021

Super gebruikersvriendelijke site,ook voor 65 plussers
en de keuze is reuze🤭

Yvonne 28-07-2021

Leuke prijs. Snelle levering en goede apparatuur. Goede service. In 1 woord geweldig!!! Andere apparatuur als die defect raken ga ik het zeker weer hier kopen.

may 28-07-2021

Ieder pagina die jee opent staat voor 22.00 uur besteld morgen in huis.
Tot dat je besteld hebt blijkt het toch een paaar dagen te duren.

Garmt Harskamp 28-07-2021

Zeer vlotte service incl aansluiten en retour oude wasdroger …. vanaf moment van bestellen binnen 20 uur alles geregeld… daar kan niemand tegen op …!

Mdb88 28-07-2021

Alles goed geregeld. Snelle levering. Een wasmachine besteld en die was na order niet meer leverbaar. Een vergelijkbare aangeboden gekregen die duurder was voor de zelfde prijs. Voor 22.00 uur besteld en de dag erna om 15.00 afgeleverd. Top geholpen!

Harry S 28-07-2021

We hebben al eerder een Bosch apparaat bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Die aankoop verliep prima en volgens afspraak, dus vandaar onze tweede aankoop. Ook deze aankoop verliep weer vlekkeloos en daarbij is de prijs ook altijd erg concurrerend. Tot de volgende!

Jan Bakker 28-07-2021

Snelle levertijd, ruime keus en een perfecte afhandeling van de opdracht .
Aflevering was ook goed in orde en vriendelijke bezorgers.

Cas Bakker 28-07-2021

De bezorgingsmannen waren erg pleasant en efficient! Er waren geen klachten of problemen met de bezorging.

E 28-07-2021

Super goede service echt toppie echt geweldig.
Goede voorlichting goed product beschrijving

Iris 27-07-2021

Prima prijs, snelle levering, goede service en communicatie! Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe koelkast, ‘s avonds besteld, volgende dag al in huis! Fijn op de hoogte gehouden middels track and trace! Geleverd op de plek waar hij moest komen te staan! Betaling middels IDeal via de website ook probleemloos verlopen.

R. Mulder 27-07-2021

Zeer vriendelijk medewerkers en zeer betaalbare artikelen. De levering is super, de ene dag besteld de volgende dag in huis.

Cees 27-07-2021

De aflevering ging wat onverschillig door de bezorgers. Het tijdstip van bezorging werd heel goed aangekondigd. Ook het arvies bij de koop in de winkel was prima. Jamner genoeg was de ruit van de combi-oven in duizendenden stukjes, zo bleek na openmaken van de doos maar daar kan de leverancier ook niets aan doen. Over 2 dagen wordt de aankoop omgewisseld.

Annette 27-07-2021

Een mooie aanbieding gekregen.
Vriendelijk te wordt gestaan aan de telefoon.Vlotte levering.Dit is onze tweede aankoop. Na koelvriescombinatie nu een nieuwe wasmachine.

Joop 27-07-2021

's Avonds een wasdroger besteld en direct geïnformeerd dat de levering de volgende dag plaats vindt. De volgende dag steeds op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Keurig op tijd afgeleverd en de oude machine meegenomen.
En dat alles voor de goedkoopste prijs vergeleken bij de concurrenten.

M. Remmerswaal 27-07-2021

16.00 uur besteld. Volgende dag om 09.30 uur in huis. Zeer vriendelijke en attente bezorgers. Een 8 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.