Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wendy 19-08-2021

Woensdag online besteld, donderdag geleverd. Klantenservice goed bereikbaar, goede communicatie over tijd van bezorging.

H. Adams 19-08-2021

Fijne en duidelijke communicatie, koelkast zeer snel bezorgd. Het bezorgbedrijf wilde echter de oude koelkast niet meenemen terwijl dat wel afgesproken was. Bemmel & Kroon heeft dit erg netjes opgelost. Ik twijfel niet om hier opnieuw te bestellen voor mijn volgende aanschaf.

Chris 19-08-2021

Het shoppen bij deze zaak is een aangename belevenis. De medewerkers beantwoorden maar al te graag uw vragen. De medewerkers stralen een toffe indruk uit van de werksfeer. Doe zo zeker verder.

Ed Koelewijn 19-08-2021

Eergisteren een bezoek gebracht aan de showroom van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude. Ik had mijn oog laten vallen op een tafelmodel vriezer van Liebherr: GN 1066-21. Ik werd prima geholpen door de aanwezige verkoper en had uitgebreid de tijd om het apparaat te bekijken en te vergelijken met andere No frost vrieskasten. Opvallend zijn de ruime laden en de handige digitale display. Vandaag, twee dagen later dus, precies op het afgesproken tijdstip brachten twee vriendelijke bezorgers mijn nieuwe aanwinst en plaatsten deze op de plaats waar zijn voorganger gestaan had. Deze stond intussen al bij mijn voordeur en werd door de mannen keurig afgevoerd. Het apparaat moet zich natuurlijk in het gebruik bij mij nog bewijzen, maar gezien de reputatie van het merk Liebherr kijk ik vol vertrouwen naar de toekomst van mij met mijn vriezer.

Ben 19-08-2021

Apparaat snel geleverd volgens een duidelijk proces. Terugkoppeling via mail en GSM. Vriendelijke verkoper. Levering duidelijk en overzichtelijk door vriendelijk personeel. Oude apparaat meegenomen en nieuw apparaat direct op de juiste plek geplaatst.

Fons 19-08-2021

In een woord geweldig. Snelle levering , goede prijs (de moeite waard om prijzen te vergelijken). Al met al Top.

Fenny 19-08-2021

Wij zijn zeer tevreden over Bemmel & Kroon, we hebben een Etna magnetron/oven besteld en hadden het de volgende dag al in huis. Ze waren op één na de goedkoopste en door dat ze goede review,s hadden gaf dat de doorslag.

Bart 19-08-2021

Goedkoper dan bij andere leveranciers, snelle levering en super leuke en vriendelijke bezorging! Bedankt!

Krayenhoff 19-08-2021

Bemmel & Kroon had een keurige aanbieding voor een Liebherr Koel-Vriescombinatie.
De leverdatum en tijd werden duidelijk vastgelegd.
Een dag voor de aflevering werd een tijdslot doorgemaild. 10 minuten voor aflevering gebeld dat ze onderweg waren.
Twee vriendelijke monteurs die met vrolijke en positieve instelling de Liebherr naar een hele krappe kelderruimte brachten.
Goed gedaan en top service!

Alma 19-08-2021

Gisteren een inductie kookplaat besteld die nergens anders direct leverbaar was, vandaag in huis. Even met een zeer vriendelijke man op de klantenservice gebeld om te checken of het echt waar was dat hij morgen bezorgd kon worden. Fijn dat we niet 4-6 weken zonder kookplaat hoeven nu! Heel blij met de service.

Eduard 19-08-2021

Super geregeld lekker snel en netjes in de keuken gezet ook het oude apparaat hebben ze meegenomen prima allemaal.

Leroy Dörenberg 19-08-2021

In het verleden een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon en tot heden zeer tevreden over. Daarom voor mijn nieuwe keukenapparatuur weer besteld bij Bemmel en Kroon. Na contact te hebben gehad aan de telefoon erg tevreden over de afhandeling van mijn order en de vriendelijkheid van de medewerker. Helaas ging het dit keer minder goed met de bezorging, ze kwamen pas een uur later aan dan ze hadden aangegeven. En de bezorgers deden er nonchalant over. Na plaatsing van de apparatuur maakten ze een grote rotzooi in de keuken door het piepschuim niet buiten maar in mijn keuken te versnipperen dus je kan wel raden hoe mijn keuken daarna eruit zag.
Frustrerend kan je wel zeggen.
Hopelijk heb ik de volgende keer een betere ervaring met Bemmel en Kroon.

Elly van Ekeren 18-08-2021

Wat een goede service! Dinsdag gekocht en woensdag al in huis. We kregen in de winkel een zeer nette en uitgebreide uitleg over de wasmachine. Volgende dag al geleverd door 2 keurige en vriendelijke jonge mannen die de nieuwe machine vlot naar zolder brachten en hebben aangesloten en zelfs de oude machine weer meenamen. Ik kan niet anders zeggen: SUPER!!

Rien 18-08-2021

Kwaliteit voor een goede prijs!!!!!
Bemmel en Kroon is een begrip, want dit bedrijf bestaat
al lang.

A.Merts 18-08-2021

Prima site,koelkast daar gekocht omdat de deze elders niet leverbaar was op dit moment.Goede communicatie mbt.leveren.Alleen extra service had voor mij niet gehoeven, maar was toch gratis.

Stonie 18-08-2021

Prima service, snelle levertijd en prima prijs/kwaliteit verhouding. De geleverder combi magnetron voldoet meer dan aan mijn verwachting die ik had.

Susan 18-08-2021

Duidelijke beschrijving van het product, zeer vriendelijke medewerkers die je helpen bij jou vraag en lossen het op.
Komen afspraken keurig na.
Mijn wasmachine ook bij Bemmel en Kroon gekocht en zeer tevreden!

Wim Bol 18-08-2021

Wat een vriendelijk personeel. Aan de telefoon keurig en snel geholpen. Ook de prijs kwaliteit van mijn product is in een juiste verhouding. Sterker nog zelfs goedkoper dan bij de meeste winkels. Ook werd mijn product op de aangegeven dag geleverd. Kon zelfs kiezen welke dag mij het beste uitkwam. Keurig op de hoogte gehouden voor wat betreft het moment van levering. Ik zou mijn kennisen van Bemmel & Kroon zeker aanbevelen. Top bedrijf!

Gertrude 18-08-2021

Wat een prettige winkel is dit! Duidelijke omschrijving van het product, prettig dat je kan kiezen voor een bezorgdatum. Nette en accurate mails over levering. Ook de dag zelf keurige afhandeling door de vervoerder. Heel tevreden!

Romy 18-08-2021

Super snel en goed geholpen. Zowel per mail als telefonisch direct antwoorden verkregen.
Na de bestelling (telefonisch) direct een mail met betaallink ontvangen en na betaling direct een link waarin je de bezorgdatum kan selecteren. Heel handig!

Hans 17-08-2021

Voor het eerst iets gekocht bij Bemmel en Kroon waarvan ik nooit eerder gehoord had en dat is me goed bevallen. Ze zijn sowieso al niet duur maar ik had het artikel elders toch 50 euro goedkoper gezien. Dit kon ik aangeven op hun site en prompt dezelfde dag een bericht dat ik het ook voor die goedkopere prijs kon krijgen. Erg netjes!
Toen ook meteen gekocht en het werd perfect afgeleverd door Dynologics. Kortom, niets dan lof.

Jesse 17-08-2021

Prettige telefonisch adviesgesprek. Snelle, punctuele levering en adequate communicatie. Voor een scherpe prijs heb ik een top wasdroger van AEG die weer ruim 10 jaar mijn wasjes mag doen; net zoals zijn voorganger.

Ronald 17-08-2021

Hier al in korte tijd ,al 2 keer al apparatuur besteld.
Goede en snelle service.
Vriendelijke en goed gemotiveerde chauffeurs.
Als we weer wat nodig hebben,gaan we zeker weer voor bemmel en kroon.
Duidelijke en overzichtelijke site.

Dik tevreden! 17-08-2021

Wasmachine besteld, volgende dag in huis!
En voor een klein prijsje aangesloten.
Dik tevreden!

Ronald 17-08-2021

Online gekocht dus geen mening over!
Vandaag geleverd, 2 keurige heren die zonder vragen het product 1 trap op liepen en vlak bij de montage locatie hebben neer gezet! Chapeau dus voor de lever ploeg👌

Grt Ronald