Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sameer Siddiqui 01-10-2021

We zijn goed geholpen, de verkoper luisterde goed naar onze wensen en heeft daar goede producten bij gezocht. We kregen bedenktijd en heeft ons goed geïnformeerd over de koop en de levering. Ook erg prettig dat ze een groot aantal apparaten in de winkel hebben staan.

John 01-10-2021

De aangeschafte inductieplaat was scherp geprijsd en is keurig op tijd geleverd. Op de website van Bemmel & Kroon was de omschrijving duidelijk. Inmiddels (zelf) geïnstalleerd en hij doet het goed.

Wil D 01-10-2021

Deze shop is gebruiksvriendelijk en heeft voor mijn order, DH1020815 betreffende een wasdroger, een nette prijs afgesproken, inclusief installatie.

Patrick 01-10-2021

De laagste prijs voor mijn combi-magnetron. En ook nog eens geweldige service. Besteld, en de dag erop met een uitgebreide track en trace bezorgd. Duidelijker en makkelijker kon het niet!

Frans 01-10-2021

30 september in avonduren online warmtepomp wasdroger besteld; volgende dag op exact aangegeven tijdstip en zonder schade geleverd, door twee zeer vriendelijke heren!! Goed werk!!

Smith 30-09-2021

Gericht bezoek aan de winkel voor aankoop koelkast zijn we snel en deskundig geholpen. Wat fijn dat een showroom nog bestaat! En je aan kan wijzen wat je nodig hebt. Binnen 24 u stond de koelkast op het adres keurig afgeleverd volgens afspraak met een half uur tevoren even gebeld en ze eraan kwamen. Niets op aan te merken en probleem binnen 24 uur opgelost. Snel-deskundig-stipte levering en oude apparaat werd mee retour genomen.
Vervolgens nog een reparatie van een droger op dezelfde dag geregeld flexibel tussendoor door monteur/ bedrijf die we via deze winkel kregen. Zo fijn direct geholpen te zijn.

G.M. Kuster 30-09-2021

Met behulp van de verkoper het juiste product kunnen kiezen ben erg tevreden hier over

Friesen 30-09-2021

Miele droger besteld via internet bij Bemmel en Kroon. Duidelijke site, goede prijs! Levering perfect, conform afspraak en netjes. Kortom, topwinkel!

peter 30-09-2021

het is jammer dat er gezeur is over het mee terug nemen van het oude artikel omdat de bezorgdienst er geen
opdracht voor heeft gekregen van jullie firma en dat was niet alleen bij ons vertelde hij.
maar overal staat dat het na de levering van het nieuwe artikel de oude mee wordt genomen,je kunt
het ook een beetje misleiding noemen op deze manier.

Najib Dahri 30-09-2021

Beste,
Hartelijk dank voor het leveren van onze mooie nieuwe vaatwasser! Hij is netjes op tijd geleverd en keurig geplaatst! Ik raad iedereen aan om een aankoop te overwegen bij Bemmel en Kroon 👑

Jan Smit 30-09-2021

Zeer goede prijsstelling en service zoals afgesproken. Gewoon zoals het hoort.

daan20 30-09-2021

Levering volgens planning en veelvuldige update van het tijdstip van levering.
De vervoerders waren redelijk gehaast en zouden de diepvriezer gewoon afgeleverd hebben hadden we niet gezegd dat we extra betaald hadden voor installatie.
Verder heel vriendelijke service en oud toestel en verpakking terug meegenomen

John 30-09-2021

Goede adviezen in alle rust gegeven. Snelle levering van de goederen. Administratieve processen op hoog niveua.

Eric Hanstede 30-09-2021

Binnen een dag geleverd en precies op tijd!
Bezorgers beleefd en niet te beroerd iets verder te lopen dan de drempel top ervaring

Eric Wesseling 30-09-2021

goede prijs , snelle en goede service, monteurs werken netjes.zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

van Santen A.H.J. 30-09-2021

Vriendelijke monteur
Correcte aflevering van het apparaat met retour nemen van de oude vaatwasser, en verpakking.
De installatie van de nieuwe vaatwasser is vakkundig en snel uitgevoerd.

P. Sterk 30-09-2021

Voor de eerste keer bij van Bemmel en kroon een diepvries gekocht. Prima service wordt netjes via mail op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Ook de levering was goed geregeld en netjes via tracking te volgen met een tijdsindicatie van een half uur.

E Hilterman 30-09-2021

Doen wat ze beloven vandaag besteld morgen geleverd. Artikel keurig in de verpakking en een vriendelijke bezorger.

Susanne 30-09-2021

Afzuigkap besteld, Novy.
Super service, duidelijk en je weet waar je aan toe bent.
Ook veel voordeliger dan elders.

Joke 30-09-2021

De aankoop van mijn wasdroger telefonisch gemaakt. Ik ben beleefd en vriendelijk geholpen. Ook voor mijn vragen over de droger nam de verkoper alle tijd. Was hier blij mee.

R.Wolff 30-09-2021

Goede service
Optijd bezorgd
Ga zeker nog een koelkast kopen daar en de prijs zou zeker welkom zijn

JV 29-09-2021

Snelle levering. Goed product tegen een scherpe prijs. Machine voor een klein bedrag geplaatst en aangesloten. Oude machine afgevoerd.

Daniel Krom 29-09-2021

Apparaat snel uit voorraad geleverd op een moment wat mij uitkwam. Heel goed te volgen met Dynalogic track & trace.

Annemiek 29-09-2021

Zeer vriendelijk personeel en professioneel en eerlijk advies over keukenapparatuur. Na bestelling werd onze inductie-kookplaat binnen een week geïnstalleerd, super service!

A. B. 29-09-2021

Zij hadden tenminste een mooie afwasmachine op voorraad, dat is in deze tijd wel een dingetje. Goed advies gekregen.