Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nathalie 18-09-2021

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen door de fijne serves. Erg fijn dat de producten gratis thuis worden bezorgd

Wouter 18-09-2021

Al een hele tijd geleden een oven besteld bij Bemmel en kroon, toen ging alles al goed. Nu afgelopen donderdag een koelvriescombinatie koelkast besteld en weer tevreden over de service. En ook dikke pluim naar de bezorgservice van Dynalogic, hartstikke aardig en hebben zelfs de koelkast in de keuken gezet.

Jordy 18-09-2021

Het contact met de verkoper verliep snel en erg prettig. Snel en netjes geleverd. Dezelfde pisitieve ervaring als de twee voorgaande keren.

Harry 18-09-2021

Snel geregeld per mail. Vrijdag avond bestelt en zaterdagochtend geleverd . Wasmachine ingesteld en binnen 15 minuten klaar. Top service

Bep Jansen den Braasem 18-09-2021

Ik heb bij dit bedrijf nu mijn 4de apparaat gekocht. Dit zegt vind ik al heel wat, mijn ervaring met dit bedrijf is dus prima. Goede service en prijs, ergens anders goedkoper dan krijg je echt het verschil terug.

duiveman 18-09-2021

Alles verliep keurig volgens afspraak. Goed site voor keuze en een correcte snelle bezorging.

Karin 18-09-2021

Ruim assortiment en service. Duidelijke website. De vele goede reviewsmaar ook de voordelige prijs zorgden ervoor dat ik ook bij deze winkel mijn aankoop deed.

Toon van Mierlo 18-09-2021

Uitstekende dienstverlening. Tijdig gemaild en vervolgens gebeld met aankondiging afleveringstijdstip. Aflevering secuur gedaan. Voorkomende en vriendelijke medewerkers. Een Bemmel&Kroon op het werk van vandaag.

Nathalie van Rijn 18-09-2021

Super goede service. Telefonisch goed geholpen bij het maken van een keuze bij de miele wasmachine. Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg. Kennis van zaken. Keurig en vlot geholpen bij het plaatsen van de bestelling. Advies op maat. Snelle levering. Top winkel!

Lucas 18-09-2021

correcte levering en bezorging voor ee mooie prijs. Iductie kokplaat is netjes afgeleverd en werkt zoals het hoort. Afgelopen voorjaar bij Bemmel en Kroon een Liebherr vrieskast gekocht, ook deze is toen correct en volgens afspraak geleverd.

Jan Schrier 17-09-2021

Wasmachine en droger gekocht Siemens.
Deskundig geholpen goed advies.
Snelle levering maar dat is bekend.
Kan het aan bevelen

Chris 17-09-2021

Voor de tweede keer een huishoudelijk apparaat gekocht en wel combi-oven van Etna CM650Ti. Het apparaat is op tijd geleverd en we werden constant op de hoogte gebracht van de leveringstijd.
Apparaat is, zoals uw verkoper ook vertelde, heel makkelijk te installeren.
De combi hebben wij inmiddels uitgeprobeerd en werk zoals verwacht en gehoopt heel goed.
Dus kopen bij Bemmel&Kroon is zeker aan te raden.

MichelV 17-09-2021

In deze winkel werkt deskundig personeel.
We gaan altijd naar deze winkel omdat we daar al jaren komen en perfect geholpen worden

Johan 17-09-2021

Duidelijke site. Prima service. Om 22.02 uur besteld, volgende dag om 11.00 uur geleverd.

V. Schotel 17-09-2021

Voor de eerste keer besteld en tot nu toe zeer tevreden. De aflevering was hilarisch😂. Hele leuke medewerkers. Het apparaat zag er perfect uit.
BKI1010816

Annelies 17-09-2021

Aardige mensen! Hebben ons steeds op de hoogte gehouden hoe laat ze zouden komen. Precies op tijd.
Wasmachine netjes aangesloten.
Oude machine naar beneden getild.
Bijzonder tevreden over de levering.

Makda 17-09-2021

Hele goeie service! plus kan je zelf aangeven op welke dag je het bezorgd wil hebben .
De bezorgers waren heel vriendelijk en heel erg behulpzaam .

LNM de Jager 17-09-2021

Mooie en duidelijke site, eerst alles bekeken en daarna toch naar de winkel gegaan en een goed advies gekregen . Mooie koelkast en tevens de vrieskast van Inventum, lekker veel ruimte met verschillende glasplaten en lades die op diverse hoogte zijn te verstellen, de prijs was zeer aantrekkelijk, een sieraad in mijn keuken.

P.Lubbers 17-09-2021

Prima winkel , mooie opstelling van de apparatuur voor de verkoop.
Slechte ondersteuning van een senior verkoper n.b werkzaam gedurende 32 jaar, waren zijn woorden. Maar de klant of potentiele klant in de kou laten staan terwijl we in gesprek waren brrr! om zonder excuus met een collega te praten!!! En na opmerking van mij ik kijk/bestel wel op de site meldde hij oh ja dat kan. Echter terwijl hij mijn keuze opzocht had hij nkunne zien dat dit artikel niet via de site besteld kon worden. Toch wel besteld uiteindelijk gedaan via tel. verkoop en prima geholpen.

Gordon 16-09-2021

Zeer vriendelijk, snel en behulpzaam geholpen.

Gisteren om 17.00 Koel/vries ijskast en Gas/Oven Fornuis besteld en de dag erna rond 12.00 geleverd in Maastricht.

Oude apparaten mee retour genomen.

Top service!!!
Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding!

Bemmel en Kroon staat bij ons op nr. 1 !

PAC Quist 16-09-2021

Ben tevreden. Installatie verliep soepel en we zijn een mooie vaatwasser rijker.

AA 16-09-2021

Heel goede prijzen, snelle en correcte communicatie. Mijn bestelling werd zoals beloofd op de dag van mijn keuze geleverd.

Patrick Heuvelsland 16-09-2021

Met het vervangen van onze vaatwasser en koelvriescombinatie heeft Bemmel en Kroon vestig Cruquius ons enorm geholpen. Goed meegedacht en de service voor de installatie als de installatie zelf waren top geregeld! Dit is wat ik verwacht van een bedrijf!

Super bedankt,

Arno 16-09-2021

Vriendelijke en vakkundige verkopers.

Snel en netjes afgeleverd!!

Top winkel

R. Vinke 16-09-2021

Geen haast, maar wel heel snel geleverd. Tussendoor mailtje hoe laat ze aankomen