Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rebecca Heuvelmans 07-01-2022

Ik kan dit bedrijf enorm aanbevelen. Zeer vriendelijk en gespecialiseerd personeel. Artikelen keurig volgens afspraak geleverd. Ben zeer tevreden over bemmelenenkroon

g.l.guelcher 07-01-2022

al eerder plezierig zaken mee gedaan, daarom opnieuw wat gekocht. goed advies en aflevering via ajtec was prima

Viola1991 07-01-2022

Goeieavond,

Heb de vrieskast nu al een tijdje in huis staan en zeer tevreden erover, kon deze niet binnen 1 dag testen dus vandaar.

Na veel zoeken op verschillende websites naar deze vrieskast ook ivm vele verschillende prijzen. Kwam deze als goedkope met 5 jaar garantie naar voren.

Op 23-08 om 19:45 heb ik met een meneer van bemmel en van kroon gesproken over de vrieskast die ik wilde bestellen en verzending had ik een paar vragen.

Diezelfde avond de bestelling geplaatst en deze zou bezorgd worden op 28-08
Hij heeft wat opmerkingen gemaakt na mijn bestelling en de mail naar mij verzonden met bestelgegevens.

De verzending was mooi optijd en aardige mensen.
Heb wel even mijn hart vast gehouden omdat de bezorgdienst geen karretje mee had ter ondersteuning voor in het trappenhuis.

Pluspunten:
Mooie uitstraling
Geluidsniveau stil
Grote inhoud

Een zeer tevreden klant die een goed gevulde vriezer heeft

Koen 07-01-2022

Keurige jongens die netjes op tijd onze wasmachine hebben geleverd. Zelfs nog even de droger er bovenop gezet. Toppers!

Evert Bos 06-01-2022

Bij het zoeken naar een alternatief voor het mij bestelde betaalde product (inductieplaat) heeft mij hier actief bij geholpen. Uiteindelijk werd een wat duurder alternatief gevonden welke ik voor dezelfde prijs kreeg. Uiteindelijk binnen 24 uur geleverd! Chapeau!

Maan 06-01-2022

Wij kochten hier een nieuwe wasmachine.
Nadat een grootgrutter het niet lukte te leveren belden wij naar Bemmel en Kroon voor we bestelden. We zaten al even zonder machine inmiddels. We werden vriendelijk te woord gestaan. Na ons telefoontje via de webshop besteld en nog geen 24uur later draaide ons nieuwe wasmachine haar eerste was!

Levering ging perfect, we konden de bezorging bijna tot op de minuut volgen. En de heren van de bezorgdienst werkten net en snel :-)
Nieuwe machine werd geïnstalleerd en de oude afgevoerd.

Kortom; wij zouden hier zo weer bestellen :-)

Jeroen 06-01-2022

Heb goed zitten zoeken naar een nieuwe oven/ magnetron en vondt deze bij Bemmel &kroon. Eerst gebeld en werdt keurig te woord gestaan en mijn vragen werden netjes beantwoord. Het zou even duren de bestelling wegens het corona probleem, maar kreeg veel sneller een e-mail om de datum te bevestigen wanneer ik het wilde ontvangen thuis. Ondertussen staat het netjes in mijn keuken ingebouwd en verder alles super in orde en ziet er erg mooi uit.

Martin 06-01-2022

Ik geef niet zo snel een tien, maar dit is een topbedrijf zonder enige twijfel!! De reden dat ze dan toch een negen krijgen is dat het iets te lang heeft geduurd voordat de kookplaat werd geleverd. Maar waarschijnlijk ligt dit geheel buiten Bemmel en Kroon om.
Vanaf het eerste contact snel en adequaat geholpen. Meedenken, terug bellen, uitzoeken is hier de normaalste zaak van de wereld. Echt een aanrader!! En zijn ze misschien een paar tientjes duurder? Dan nog doen!! Hier krijgt u geen spijt van!!

René 06-01-2022

Prima service. Koelkast netjes uitgepakt en op zijn plek gezet. Jammergenoeg moet ik hem wel zelf waterpas stellen.

B.Tenthof 06-01-2022

Prima, service, duidelijke overzichtelijke website, woensdag middag de warmtepomp-droger besteld, de volgende morgen geleverd en aangesloten.
Vriendelijke en deskundige monteurs.

Jos 06-01-2022

Een inductiekookplaat gekocht bij B&K vanwege de snelle levering (volgende dag) en de prijs. Bij installatie bleek dat de kookplaat montagesporen had. Dit gemeld bij de service van B&K en die reageerde binnen een uur! Omdat de kookplaat al geinstalleerd was, was omruilen geen optie meer voor ons. Maar B&K heeft dit netjes opgelost; uitstekende service dus.

J 06-01-2022

Duidelijke website, snelle bevestiging en tevens levering van order BKI1053023.

Kregen van Dynalogic een tijdvak van 3 uur, de 2 chauffeurs kwamen netjes optijd.

Aanrader en betrouwbare zaak!

Leo te Wierik 06-01-2022

Ik ben zeer tevreden over het bestelproces en de zeer vlotte aflevering binnen 24 uur. Na plaatsen bestelling, binnen 10 min factuur en order bevestiging in de mailbox. Verder prima op de hoogte gehouden v. w.b levertijd , via mail en sms. Product was bovendien liefst 120 euro goedkoper dan bij Bol.com en Cool Bleu Dus ik raad ze zeker aan.

Marja Hoogduyn 06-01-2022

Vriezer van Liebherr Type GNP 2313-22 gekocht bij Bemmel & kroon. vorige maand een wasdroger.
De levering was vlot en op tijd. Keurig een mail wanneer ze komen en een kwartier voor tijd een telefoontje. Super aardige bezorgers, niets is teveel! Ik ben uitermate tevreden, anders had ik natuurlijk het 2e artikel niet daar gekocht. Bemmel & kroon is voor mij een topper, voordelig en correct, aan te bevelen!!!!

D. Vredeling 06-01-2022

Gisteravond besteld, wasmachine staat binnen een dag hier al te draaien. Telefonische bestelling werd keurig afgewikkeld en machine netjes afgeleverd. Tevreden!

Bart 06-01-2022

Top geholpen. Wij hadden in 1e instantie een verkeerd product besteld, maar wij konden nog ‘s avonds (!) met de Klantenservice het juiste product bestellen.
Beste prijs met uitstekende service.
Dit was onze 2e aankoop bij Van Bemmel & Kroon en beide kregen van ons een 10 met een griffel.

Robert waleveld 06-01-2022

Uitstekende service
Gisteren besteld en vandaag geleverd
Goede uitleg erbij en een zeer scherpe prijs voor één uitstekend product de wasmachine. Aeg
Goed vergeleken tussen diverse aanbieders maar Bemmel en kroon zijn echt de goedkoopste en daarbij een Uitstekende service .

veenendaal 06-01-2022

Goedemorgen heb gisteren mijn bestelling gekregen laten plaatsen dit is de derde aan koop bij Bemmel en Kroon en de vierde is besteld ben zeer tevreden ook over het personeel netjes snel keurig gisteren geplaatst de koelkast BK11051000 MVG PRIJS ZOU HEEL WELKOM ZIJN

Wouter van Sprundel 06-01-2022

Het hele proces verliep erg soepel. Van bestellen tot leveren. Had hier ook nog wat vragen over en die werden telefonisch duidelijk beantwoord. Fijn om voor het moment van de levering nog even een herinnering te krijgen dat het eraan komt. Ik raad iedereen deze Bemmel en Kroon aan!

Karin 06-01-2022

Betrouwbaar, snelle levering en goede communicatie. Dankzij de goede reviews en de voordelige prijs hebben bij deze winkel ons product gekocht.

R.van Rijswijk 06-01-2022

Konden het bestelde merk en type niet leveren maar laat in de avond namen ze alsnog contact op. Ze deden een goed voorstel en kwamen dit ook na en de volgende morgen was de vaatwasser thuis. Perfect!

Boudrie 05-01-2022

Zeer tevreden over de super snelle levering. Hartelijk dank voor de goede service.

Goos 05-01-2022

Ik had snel een vaatwasser nodig. Had een bosch, wilde weer een Bosch omdat de oude goed was bevallen. Uiteindelijk een bepaald type uitgezocht. Helaas was dit type niet meer leverbaar. De verkoper adviseerde mij om een siemens te kopen, met de zelfde kenmerken. Hij zocht uit welke dat was. Klopte allemaal. Werd ook volgens afspraak binnen 1 dag geleverd. Ondertussen is de vaatwasser al geïnstalleerd. Voldoet totaal aan mijn verwachting. Goed gevoel over dit bedrijf. Order nr 525154

Martijn 05-01-2022

Super service, denken mee met de klant en binnen een dag geleverd wat ik wilde hebben. Tot snel!

Orhan Türken 05-01-2022

Ik ben super tevreden ik heb mijn vaatwasser, oven, quooker Alles hier gekocht voor een mooi bedrag. En laatst nog een zeep pomp van quooker en inbouwkoffie apparaat gekocht en ik heb weer mooie korting gekregen waar ik ergens anders niet kan krijgen Ik ben echt super tevreden met hun ze zijn ook heel klantvriendelijk en ze zijn eerlijk ik zou altijd weer terugkomen Het voelt echt goed bij hun.