Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Patrick 18-11-2021

TOp geregeld, snel reactie en levering is afgeleverd zoals beloofd. Je kan makkelijk je eigen moment kiezen.

Thea Otte 18-11-2021

Fijne winkel en een goede uitleg over de aangeschafte vaatwasser en elektrische kookplaat. De bezorging was ook prima

Rudi 18-11-2021

Bemmel & Kroon top locatie om iets te kopen. Snelle levering , vorige week diepvriezer aangekocht en 2 dagen later in overleg met leverancier product stevig ingepakt geleverd. Top service. Doe zo verder.

Max 18-11-2021

Via de consumentenbond zijn we bij deze Site gekomen.
Alleen de bezorgin was inet idiaal.
De monteur liet de droger uit zijn handen vallen waardoor deze met een harde klap op de grond kwam.
Aan de droger was aan de buitenkant niets te zien .
Afwachten of er niet iets vanbinnen beschadigt is.

Bianca 18-11-2021

Duidelijke site, ziet er overzichtelijk uit en wat je zoekt is snel te vinden. Ook fijn is dat de order 518729 snel wordt geleverd. Al de volgende dag is hij er. Voor herhaling vatbaar. En aan te bevelen.

dean 18-11-2021

User friendly website.
Quick service.
Quality is assured.
Delivery time is precise.

Ans 18-11-2021

Supersnelle reacties op mails en levering van de door ons bestelde afzuigkap! Daarnaast ook heel fijn dat aangegeven wordt hoe laat de bestelling bezorgd wordt.

Anita, Zoetermeer 18-11-2021

Bemmel en Kroon is in mijn woonplaats al jaren een begrip! Had nieuwe wasmachine nodig en ben telefonisch zeer snel, vriendelijk, kundig en netjes door Theo van Bemmel geholpen. Machine is snel geleverd en geïnstalleerd door 2 sterke en vriendelijke mannen! Complimenten voor hun kracht want machine moest naar zolder en de oude ging weer met hun mee.
Zal indien nodig zeker weer voor Bemmel en Kroon kiezen! Prijs/kwaliteit is ook goed!

Marjanne Hoekema 18-11-2021

Heel fijn geholpen,mooie winkel.Ik heb bewust gekozen voor een goed merk.Heb weer jaren plezier van.

Nico Boon 18-11-2021

Heb gekozen voor het cijfer 9,voor de aankoop van een nieuwe wasmachine. Want:in de winkel werden we niet gelijk geconfronteerd met een verkoper. Dat vindt ik wel zo prettig. Overigens een zeer mooie en vooral overzichtelijk winkel. We liepen rustig door de winkel om alle machines , die in onze prijsklasse lagen, te vergelijken, en naar de mogelijkheden te kijken. Uiteindelijk hadden we er eentje uitgezocht en kenbaar gemaakt aan 1 van de verkopers cq sters. We werden op onze wenken bediend. Zeer netjes en doeltreffend. Zaterdag gekocht en maandag gratis geleverd. Dat wordt je op de dag van levering zowat op de minuut netjes doorgegeven. En zo geschiedde ook. De machine werd buiten uit z'n verpakking gehaald, en voorbereid voor installatie. Als keurig opgeruimd en oude machine ging retour. Ben dus zeer tevreden met de firma Bemmel en Kroon. Zaken goed op orde. Was erop attent gemaakt door m'n dochter, die kort daarvoor een koelkast had gekocht bij betreffende firma.En ook naar tevredenheid . Vandaar mijn cijfer 9.hoogachterd:NWM Boon te beverwijk.

Ypma 17-11-2021

De site is prima , duidelijk, prijzen zijn zoals bij andere internetbedrijven, wel worden de verdere afbeeldingen van het product te klein weergegeven.
De leveringssnelheid is niet geweldig er wordt geadverteerd met de volgende dag in huis maar hun koerier levert laat en dat werd in mijn geval dus pas in de avond en niet zoals normaal bij Post.nl rond het middaguur.

P 17-11-2021

Gisteren ging onze wasmachine stuk en dus ging ik opzoek naar een nieuwe uiteraard via kieskeurig omdat dat gewoon fijn werkt.
Voldoende keuze voor iedere beurs en eerlijke reviews.
De keuze was snel gemaakt en de aankoop bij Bemmel en kroon was snel geregeld.
Nu beloven veel webshops een snelle levering dus dat is altijd spannend.
Ik had ruim voor 22.00 uur besteld en dan zou de volgende dag geleverd worden.
En inderdaad direct na bevestiging van de order kreeg ik bericht van de orde picking.
Zoals beloofd werd inderdaad de wasmachine geleverd en terwijl ik deze beoordeling schrijf draait de eerst was al.
Bij bemmel en kroon hebben ze de zaakjes goed voor elkaar.

Arie 17-11-2021

"Ouderwets goed", duidelijk en behulpzaam. Kom je zelden meer tegen. Dus........houden zo !!!

Antoinette 17-11-2021

Keurige bezorging door Ali en zijn collega! Snel neergezet en aangesloten. Oude machine meegenomen.

Ulysses Ricardo 17-11-2021

Ik heb gekozen voor deze webwinkel omdat de prijzen, evenals de kwaliteit goed zijn. Daarnaast bieden ze voor een laag bedrag de extra service om het oude apparaat mee te nemen en af te voeren. Verder snelle levertijden en een correcte afhandeling. Ik raad Bemmel en Kroon zeker aan.

Bert Meijer 17-11-2021

De gewenste en bestelde Siemens wasdroger bleek pas na lange tijd leverbaar. Bemmel en Kroon stelde voor een gelijkwaardige (iets duurdere) Bosch wasdroger voor om de wachttijd te bekorten tot de volgende dag! Deze werd inderdaad een dag later zonder prijsverschil èn zonder de bezorging en installatie in rekening te brengen! Klasse!!!

archery30 17-11-2021

Deze shop kon de apperatuur meteen leveren en was de goedkoopste ze bezorgde zelfs op ZONDAG '.de serves was uitstekend

willem 17-11-2021

De prijzen zijn goed (al zou ik als kleinzakelijke klant graag een betere prijs willen als privé klanten) en ze kunnen veel leveren, maar daar moet je wel het een en ander voor op de koop toe nemen.
Zoals betalen voor goederen die toch niet meegeleverd worden, regelmatig niet geïnformeerd worden dat de levering opnieuw wordt uitgesteld, nogmaals factuur voor goederen die al betaald zijn. Kortom als je wil weten hoe het ervoor staat moet je er zelf achteraan.

Marcel 17-11-2021

Zeer gebruiksvriendelijk en duidelijke site van deze webshop. De volgende dag volgens afspraak bezorgd en je krijgt keurig een half uur voor bezorging nog een sms.

Ed 17-11-2021

Afzuigkap besteld via internet.
De vragen die ik had heb ik via internet gesteld en werden echt supersnel beantwoord (zelfs later in de avond en in het weekend).
Levertijd werd duidelijk gecommuniceerd.
Goede ervaringen dus.

Blom 17-11-2021

Na bestelling bleek product toch niet op voorraad, hadden al betaald. Na kort Kontakt met klantenservice geld meteen teruggestort👍🏻👍🏻👍🏻

Linda 17-11-2021

Zoals vele anderen hadden wij ook problemen met de levering van apparatuur voor de keuken. Ik was op zoek naar een bora puxa en had de hoop bijna opgegeven totdat ik Bemmel & Kroon belde. Ik werd ontzettend goed geholpen en zij hebben ervoor gezorgd dat ik de volgende dag de bora in huis had!! Super goede & snelle service en een goede prijs!

Frank Dekker 17-11-2021

Makkelijk en heel snel geregeld. Dit is nu mijn 2de bestelling die ik bij Bemmel & Kroon besteld heb. Gisteren voor 22.00 uur, via internet, besteld, vandaag om 12:45 uur in huis. 5 jaar garantie tegen een kleine betaling. Keurig afgeleverd en aangesloten op de 3de etage van mijn woning.

Hans 16-11-2021

Betrouwbaar bedrijf met duidelijke informatie en zeer snelle levering. Bezorging is bovendien prima geregeld met continue informatie over tijdstip van levering.

Cora 16-11-2021

Duidelijke website, fijn contact met klantenservice. De wasmachine die ik besteld had, was er niet en ik kreeg voor dezelfde prijs een luxere uitvoering, helemaal top!