Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Egbert J. Blijham 27-05-2022

Shop ook op zondag telefonisch bereikbaar. Binnen 15 minuten de offerte ontvangen. De gewenste Quooker niet op voorraad. Maandag direct besteld. Enkele dagen later na binnenkomst direct levering afspraak gemaakt op hemelvaartsdag voor de volgende dag.

Nieuwe koelkast 27-05-2022

Wij zochten een leverancier voor een Bosch KSV29 VLEP koelkast. Bemmel en Kroon bleek de koelkast al binnen 24 uur te kunnen leveren tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Tegen een geringe meerprijs zou de bezorging tot in onze keuken geschieden en het oude apparaat zou worden meegenomen. Om kort te gaan al deze beloften werden zonder meer nagekomen door zeer vriendelijk personeel.
Wij kunnen Bemmer en Kroon daarom van harte aanbevelen als betrouwbare leverancier.

Sebastian 27-05-2022

Onze bestelling is wederom weer keurig afgeleverd zoals afgesproken!!
Bemmel en kroon is gewoon de beste winkel waar je zaken mee kan doen !!

RM 27-05-2022

Gisteren besteld, daarna gelijk terug gebeld omdat de voorraad niet afdoende is (en het ook niet meer gemaakt wordt). Gelijk de afhandeling geregeld en de volgende dag op het aangegeven tijdstip, uiteraard werd er steeds nauwkeuriger ingezoomd, binnen gekregen.

Herman Kompagne 27-05-2022

Nadat we plotseling zelf de apparaten voor onze keuken moesten aanschaffen. Werden we bij Bemmel en Kroon fantastisch geholpen. Alle apparaten hebben we nu op tijd ontvangen, zodat de keuken compleet geïnstalleerd kan worden. Helemaal goed, we zijn erg tevreden.

H. 27-05-2022

Aan te bevelen! correct en snelle levering . Mooi stipt op tijd geleverd . je word op de hoogte gehouden hoe laat de chauffeur voor je deur staat, heel mooi!

Veronica 27-05-2022

Hij is voordelig snelle en fijne levering zeker een aanrader degene die mijn koelkast kwam brengen super vriendelijk

F Karaman 27-05-2022

Superblij met mijn bestelling ik ben zeer tevreden met de leverancier Bemmel en kroon. samen met mij gedag ze hebben achterna gebeld om te vragen voor levering. levering ging supersnel mooi op tijd aangeven. Alleen maar positief

F.F. 27-05-2022

Wat een super service en mooie prijzen. Apparatuur werd op de volgende dag bezorgd, netjes en helemaal zoals het hoort.
Top kwaliteit.

Petra 26-05-2022

We zochten al jaren naar een nieuwe laden koelkast, maar was telkens niet voorradig. Bemmel en kroon hadden hem nu wel. Na één telefoontje met een sympathieke verkoper, de volgende dag al geleverd. Top!

Martijn 26-05-2022

Hele nette, klantvriendelijke shop. Was op zoek naar een kookplaat en had hier wat vragen over. Gebeld naar de klantenservice en werd vriendelijk en netjes te woord gestaan. Meteen de kookplaat besteld en had het de volgende dag al in huis.

Jootje 26-05-2022

Snelle levering, vriendelijke werknemers, bestelling nauwkeurig te volgen via de link 😀

Angelique Sengers 26-05-2022

Hele goede webshop en zeer goede service,je word perfect op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat je bestelling word gebracht en supersnel👍

Maud 26-05-2022

Super service van Bemmel en Kroon! Onze oude wasmachine bleek niet meer te repareren en dan wil je met een groot gezin snel een nieuwe. Woensdagavond een machine uitgekozen die het goedkoopst bleek bij Bemmel en Kroon. En de volgende ochtend, al is het Hemelvaartsdag, bezorgd door twee alleraardigste bezorgers. De levertijd klopte zonder overdrijven op de minuut :) Netjes geinstalleerd, oude machine meegenomen en al het verpakkingsmateriaal. Kan meteen weer wassen, super fijn.

Piet 26-05-2022

Werkelijk helemaal top wasdroger besteld de andere dag in huis
Ik beveel bemmel en croon van harte aan echt topzaak

Jeroen 25-05-2022

Duidelijke product informatie op de website. Product zoals verwacht. Bezorging netjes al was dit wel paar uur later dan aangegeven venstertijd.

Rokus 25-05-2022

Fijne Shop om te winkelen
Leuk kado bij de bestelling gehad
Kon zelf de bezorg datum zeggen
Netjes op tijd afgeleverd
Hele vriendelijke jongens
Netjes binnen gebracht ben erg tevreden

Janneke Kimstra 25-05-2022

Makkelijk bestellen, snelle levering zonder toestanden. Geen afleidende banners en pop-ups. Een verademing.

Stan Verstraten-Elsas 25-05-2022

Vriendelijke ontvangst en een zeer ruim aanbod van keukenapparatuur. Onze koelkast-combi was in de showroom en op voorraad. In overleg na twee dagen netjes bezorgd. We komen-indien nodig- zeker weer terug. We waren op de Cruquius, mooie zaak en makkelijk voor de deur parkeren.

sabrina 25-05-2022

ik vind dit een hele prettige shop. wij hebben hier onze koelkast gekocht order nummer BKI1087716.
ik had eerst gebeld of deze er was en of ze de koelkast ook boven brachten en ze zeiden dat doen we zeker en dat vond ik erg prettig daar ik op een hoog woon en het erg moeilijk is om mensen te vinden die iets naar boven brengen.

Hans 25-05-2022

Prima winkel met veel keuzemogelijkheden. Personeel is zeer klantvriendelijk en reageert adequaat op vragen. Gaan ook direct achter levertijden aan om de klant tevreden te stellen.

Michel 25-05-2022

Top bedrijf en nog goedkoper ook! Opgebeld voor wat info. en alles werd gelijk gecheckt en uitgezocht in een record tempo door een hele vriendelijke medewerker:) Voor 22:00 uur besteld morgen in huis! Bestelnummer: BKI1093738.

Ria 25-05-2022

vlotte levering, afspraken worden nagekomen , goede producten, ruime keus in assortiment qua uitvoering en prijs

D. Tuma 25-05-2022

Lieberherr Vrieskist CFD 2085-20
Mooie vrieskist, vlot afgeleverd en neergezet op de gewenste plaats.
Oude vriezer en verpakkingsmateriaal mee teruggenomen.
Service kon niet beter.
Hoe de vrieskast qua prestatie e.d. is weten we nog niet, maar gaan ervan uit dat het gewoon goed is.
(Liebherr kennende)

Renerijsw 25-05-2022

Hier een Bosch koelkast gekocht. Ik twijfelde tussen een Liebherr en een Bosch. De Bosch was 500 euro goedkoper dan de Liebherr. Ik heb even gebeld met Bemmel en Kroon en kreeg heel snel een vriendelijke medewerker aan de lijn en die met mij meekeek wat de verschillen waren tussen deze twee koelkasten. Er waren wel wat verschillen maar in de ogen van de medewerker en mijn mening was dit geen 500 euro waard. Uiteindelijk via de website deze koelkast gekocht en de volgende dag al bezorgd door twee hele vriendelijke medewerkers.