Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Goof laros 12-01-2022

Mooi op tijd en netjes bezorgd door vriendelijke bezorgers. Lage prijs voor topkwaliteit

Draaisma 11-01-2022

Keurig geleverd en het geen wij besteld hadden perfect verpakt .
Ook het bedrijf wat leverde keurig optijd aan gegeven hoe laat het er zou zijn top geregeld

Bakir 11-01-2022

Betrouwbaar, goed service, wasmachine binnen 24 uur na de bestelling bezorgd.

Koop 11-01-2022

Wij waren op zoek naar een ingebouwde vaatwasser van het merk Siemens. We kwamen al snel op de site van Bemmel en Kroon. Eerst even gebeld (dhr. xxxx) Perfect gecommuniceerd en voorzien van de juiste informatie. Belofte perfect nagekomen. Vaatwasser per internet besteld en de volgende keurig afgeleverd. Een zaak die ik zeker aanbevelen.

harold 11-01-2022

Via internet kwam ik bij Bemmel&Kroon uit. Heb daar een vrieskast en een wasmachine gekocht.
Vriendelijk en goede hulp bij het telefonisch kopen en snelle afhandeling van de betalingen.
Vandaag alles geleverd en oude wasmachine meegenomen.
Superaardige bezorgers hebben klusje lekker snel en vakkundig opgelost. Zij krijgen beide 10+++

Anja 11-01-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe combimagnetron en kwam uit bij Bemmel en Kroon. Een overzichtelijke site en een aantrekkelijke prijs. Het apparaat ziet er goed en degelijk uit. Moet nog geïnstalleerd worden dus over de werking kan ik nog niks zeggen. Maar dat lijkt me wel goed!! Kortom een blikvanger en vast goed werkende magnetron waar ik weer veel plezier aan kan beleven.

Ruiter 11-01-2022

Gisteravond een combi oven besteld en vanmiddag keurig afgeleverd. Gelijk geplaatst en het ziet er fantastisch uit!
De reden dat we voor Bemmel en Kroon hebben gekozen. Het is een zaak die al 60 jaar bestaat en hebben een beoordeling van 9.1 en goeie recenties. Hoeveel meer zekerheid wil je hebben! Bovendien vinden we het belangrijk om een goeie service direct bij de verkoper te hebben en ook dat lijkt hier wel goed te zitten.

Jef 11-01-2022

Wij hadden gauw een wasmachine nodig en van Bemmel en Kroon heeft een keurige en duidelijke site om een keuze te maken. In de avond na kantooruren de klantenservice gebeld, waarbij ik zeer vriendelijk te woord werd gestaan. Er werd duidelijk gesproken over de machine, levertijd en prijs. Binnen enkele minuten werd per mail de bevestiging en een link voor de mogelijkheid tot IDeal betaling gestuurd. Echter, de mogelijkheid tot betaling bij levering bleef mogelijk. Direct werd die avond de levering geregeld en de volgende dag stond de wasmachine keurig voor de deur, waarbij vooraf aangegeven werd hoe laat de levering ongeveer zou zijn. Kortom, geheel tevreden.

Marco H 11-01-2022

Belachelijk hoe netjes en snel dit werd gedaan en met heldere uiteenzetting van het product. Dit maak je niet vaak mee en de levering was strak op tijd en netjes! Eindelijk gevoel dat ik klant was bij iemand! Dank Bemmel & Kroon.

Sandra 11-01-2022

Webshop met scherpe prijzen. De reden om hier mijn nieuwe Bosch wasmachine te kopen is omdat zij officieel merkdealer zijn, scherpe prijzen hanteren, snel kunnen leveren en een uitgebreid aanbod hebben. Daarnaast is het fijn dat extra service mogelijk is waarmee de wasmachine naar zolder getild wordt, uitgepakt en aangesloten. De website is wat schreeuwerig maar het bestelproces is erg gemakkelijk.

Nette levering op de afgesproken dag en voor de afgesproken prijs!

Johan 11-01-2022

Laagste prijs die ik momenteel kon vinden.
Zeer snelle en correcte correspondentie.
Zeer goede info betreffende het leveringsmoment.
Geen 10 omdat ze het verpakkingsmateriaal niet mee terug nemen. Ze maken er geen reclame voor dus ik had het wel verwacht.

Yoeran Musters 11-01-2022

Hele fijne website met voldoende aanbod en zeer betrouwbaar.
Ook snelle en fijne communicatie via zowel mail als telefoon . Hier al meerdere keren besteld en elke keer super netjes geholpen als er iets was , ook toen er iets mankeerde binnen de garantie werd dit keurig opgelost . Snelle levering (gisteren besteld , vanmorgen al bezorgd). Een aanrader!

Brigittebrands 11-01-2022

Een zeer goede winkel met vriendelijk personeel wat je altijd prima adviseert.

Raymond 11-01-2022

Op vrijdagavond besteld en op zaterdag werd hij al bezorgd. Oude apparaat wordt ook afgevoerd.

Mitchell B 11-01-2022

Een fijne webwinkel met een zeer scherpe prijs. De combimagnetron werd binnen afgeleverd en de oude werd meegenomen. Zeer tevreden met de webwinkel.

Kashian 11-01-2022

Ik ben echt tevreden, ik heb al mijn apparaten daar gekocht.
Goeie service en heel vriendelijk.

Martin van der Lede 11-01-2022

Onze droger (BKI1054020) is snel geleverd. De werknemers van Bemmel en Kroon zijn erg klantvriendelijk. Ook is de door twee goede gasten de droger op de gewenste plek neergezet. Al met al raad ik Bemmel en Kroon zeker aan!

Al met al erg tevreden!

Robert 11-01-2022

Medewerkers reageren snel en denken goed mee.
Bedrijf is per telefoon goed bereikbaar en je wordt keurig te woord gestaan.
Product wordt keurig en snel verzonden.

N.ingelbrecht 11-01-2022

Ben zeer blij met de aankoop van mijn nieuwe Amerikaanse ijskast en de goede service van Bemmel&Kroon. Heb mijn bestelling telefonisch gedaan bij een heel vriendelijke medewerker, onmiddellijk daarna mijn factuur in mijn mailbox gekregen en de ijskast werd geleverd op de dag die ik aangegeven had. Alles is snel en perfect verlopen, zij zijn zeker een aanrader.

R. Engelen 10-01-2022

Recommendatie, bedrijf heeft goede naam.
Minpuntje: bij de aankoop vermeldde ik uitdrukkelijk dat ik de wasmachine aangesloten wilde hebben (in de badkamer heb ik nl. geen stopcontact, maar was mijn oude wasmachine direct aangesloten op een schakelaar), ervan uitgaande dat Uw medewerkster begreep wat ik bedoelde.
De machine kon aangesloten worden (zij dacht misschien dat ik te stom was om een stekker in een stopcontact te steken, maar liet dat in elk geval niet blijken).
Toen de machine met stekker werd geleverd bleken de monteurs geen los waterdicht stopcontact bij zich te hebben, maar na mijn reactie zorgde zij echter dat de volgende dag een los waterdicht stopcontact werd aangesloten, zij het tegen extra meerprijs.
Mijn dank hiervoor, uw medewerkster was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam.

F van Harten 10-01-2022

het was een overzichtelijke site om het product te kiezen en de uitvoering/plaatsen was goed geregeld , de monteur was prima op tijd

Elisah 10-01-2022

Goede service vanuit Bemmel en Kroon. Helpen je bij het uitkiezen van de juiste spullen. Ik heb uiteindelijk een mooie afzuiger met benodigdheden online kunnen shoppen. Tevens montage erbij. De externe partij is ook fijn in de communicatie en een vakkundige monteur. De afzuiger hangt al was dat nog best een klus. Bedankt ervoor. Ik ben er blij mee!

Dennis 10-01-2022

Bestelling online gedaan binnen 4 dagen geleverd. Je word goed geïnformeerd over de leverdatum en levertijd.

Gerard 10-01-2022

Goede internetwinkel. Snelle levering en oude wasmachine mee retour genomen! Super

sabrina 10-01-2022

beleefde mensen. komen afspraken na werken netjes en opgeruimd. als je een vraag stelt netjes antwoord en uitlegt. bedrijf is ten zeerste aan te raden. denken met je mee , en duidelijk antwoorden.