Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marco 17-12-2021

Zeer goede overzichtelijke website, scherpe prijzen, snel antwoord op vragen zelfs s’avonds.
In één van de drie winkels in Cruquius meedenkende verkoper en goede service. Top !

Carolien 17-12-2021

Waanzinnig snelle levering en ook nog eens met extra 50 euro korting. Nog nooit eerder iets bij Bemmel en Kroon besteld maar aangenaam verrast.
Enig minpuntje: de bezorgers waren vrij lomp en hebben al schuivend met de koelkast krassen in onze dure linoleumvloer gemaakt, die er nu voor eeuwig zitten. Beetje jammer...

Richard 17-12-2021

Bemmel en Kroon heeft ons snel en goed geholpen. Jammer dat zij op zaterdag niet bij de voorraad informatie van Atag konden maar maandag kon dat wel. Besteld en binnen een paar dagen was de nieuwe oven geleverd. Goed en snel!

ZL 17-12-2021

Zocht een vervangende vaatwasser daar de oude niet meer goed deed. Goed geholpen door medewerker van Bemmel & Kroon met toch dit aanbod, totaal buiten verwachting. Verrassend zijn ook de nieuwe functies van de nieuwe vaatwasser. Alles was spoedig en probleemloos verlopen.
Al eerder goede ervaring met aankoop van wasmachine bij Bemmel & Kroon.

Prima zaak, blijkt nu weer. Bedankt!

Maarten 17-12-2021

Eenvoudige bestelprocedure. Snelle levering - binnen 1 dag. Telefonisch meteen bereikbaar. Zeer coulante en snelle afwikkeling van kleine beschadiging !

Ineke 17-12-2021

Gisteren besteld, vandaag netjes bezorgd! Duidelijk en correct, ik ben helemaal blij. 😃

m .manders 17-12-2021

zeer tevreden alles volgens afspraak om 20 00 uur besteld en de volgende dag om 10 uur geleverd.

Ann 17-12-2021

De bestelling online ging vrij makkelijk. Het gaat om de Aeg wasmachine 8 kg. Reeds een wasje gedraaid, wat super schoon uitkwam, uiteraard is het super stil tijdens het draaien van wasje, design ook mooi. Zoals het staat aangegeven, werd mijn machine geleverd, op de volgende na aankoop. Super blij ermee. Ik beveel dit product, ondanks dat ik het maar net heb.

BB 17-12-2021

Professioneel, tijdig en zoals afgesproken. Super.

De dienst levering was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Pcdekloe koog ad zaan 17-12-2021

Duidelike omgeving van alle artikelen wij hadden 3 dingen nodig wasmachine afwasmachine en grote koelkast heel.goede prijs kwaliteit heel.goed geholpen

NdB 16-12-2021

Goede klantenservice, goed bereikbaar, nette mensen, nette levering, oud apparaat retour!! Blij

FamilieHs 16-12-2021

Goede service in de winkel met een uitgebreid advies. Vriendelijke klantenservice die met een leuk aanbod kwamen.

Ikrame elqoraychy 16-12-2021

Vergeleken met andere winkels ik goedkoper, en de service is top! Op tijd geleverd. Goed op de hoogte gehouden, kortom voor herhaling vatbaar!

Annemiek 16-12-2021

On line een vaatwasser besteld super goede informatie en zeer snelle levering wat bij andere pas in Jan of febr geleverd kon worden kwam hier al begin december
Keurig geïnstalleerd dus heel tevreden

Cordromp 16-12-2021

Prima website. Heel duidelijk.
Via email goede adviseren en meedenken.
Bezorging goed geregeld en keurige bezorgers

Jolanda 16-12-2021

Snelle levering ,maandag besteld en op mijn verzoek donderdag laten leveren, keurig binnen tijdsafspraak en vtv gebeld. Vaatwasser op verzoek van mij in de keuken gezet. En oude vaatwasser mee genomen. Zeer tevreden
Morgen wordt hij geïnstalleerd, dus over het apparaat zelf kan ik nog niks zeggen.

Anjolito 16-12-2021

Uit Consumentenbond: beste uit test en beste koop een combimagnetron van Etna aangeschaft.
Verassend Bemmel & Kroon is de goedkoopste leverancier op internet, goedkoper dan Coolblue en Bol.com (die is trouwens altijd duurder)
En...super snelle levering, 's avonds besteld om 22 uur de volgende dag geleverd om 13 uur door een super aardige en service gerichte bezorgingsdienst.
Aanrader Bemmel en Kroon, zoek niet verder!!

Frans 16-12-2021

Goed geholpen product op tijd geleverd en goede bezorging product voldoet aan de verwachting

tinyjose 16-12-2021

Goed prijs/kwaliteit van het product. En het is een supersnelle zorgvuldige aflevering.

P. Pikavet 16-12-2021

Wij kopen al 50 jaar bij Bemmel &Kroon. Vriendelijke verkopers. Maar vooral de service is geweldig.

F. Merks 16-12-2021

Webshop is goed bereikbaar (telefonisch en via mail) en reageert snel. Communicatie is duidelijk (ook met de inbouw partij).
Voordeel was dat Kroon & Bemmel nog inbouw apparatuur kon leveren die momenteel nergens op voorraad is.
De vaatwasser hebben we pas 1 dag dus over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen maar zowel het bestellen alsook het plaatsen ging goed. Alle afspraken zijn nagekomen. Zeer nette monteur.

Leo 16-12-2021

hij is eerder geleverd als bekend was dus hij staat nog ingepakt.
nette mannen ook op tijd (zo als we gewend waren van Bemmel & Kroon.)

Jenny Taling 15-12-2021

Fijne en duidelijk site. Bij vragen kun je contact met het bedrijf opnemen.
Hier werd ik zeer goed geholpen, en werd duidelijk mee gedacht.
Zo kon ik een wel overwogen keus maken.
De avond voor levering was er een misverstand over de betaling. Na telefonisch contact werd ik gerust gesteld dat de oven zo ie zo op de afgesproken dag geleverd zou worden. En dat ze het die ochtend wel zouden uitzoeken.
Op de ochtend van de levering al heel vroeg bericht dat het idd in orde was. Echt service.

Order Nr. ZTW1045612.

Van Wersch 15-12-2021

Heel vriendelijk te woord gestaan door medewerker Bemmel en kroon. Goede informatie gekregen waardoor ik snel tot aankoop ben overgegaan voor Miele combi oven. Dezelfde dag bevestiging ontvangen en factuur en de dag daarop heb ik de combi oven al gekregen conform planning. Top service en dat in deze drukke periode. Mijn order nummer is BKI 1046013

Paul 15-12-2021

Prima deal voor een Quooker!. De voorraad was op. Waarschijnlijk hebben meer mensen deze deal gezien. Maar binnen een week als nog geleverd. Super.