Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

wasmachine 06-07-2021

Alles correct.
Bestelling op internet, telefonisch contact en de
snelle levering door Dynalogic

Peter 06-07-2021

Zondag avond 21:00 besteld, maandag om 14:00 bezorgd
tel contact gehad zeer tevreden

Ad van de Ven 06-07-2021

Makkelijke website, eenvoudig via iDeal te betalen. Zeer snelle levering en terugnemen oude apparaat.

Mike 06-07-2021

Prima communicatie, goed installatiebedrijf dat ze inschakelen. Dik tevreden.

Maurice 05-07-2021

Snelle service, goed meegedacht!!
(*) dacht goed mee en ondanks "Corona" tekorten kon onze inbouw koelvriescombinatie na een week vervangen worden door een showroommodel. Top meegedacht, goede en snelle service, het paste precies en bovendien een vriendelijke op tijd zijnde inbouwer. We kijken uit naar onze volgende aankoop bij Bemmel en Kroon Zoeterwoude!
ordernummer ZTW993283

Lucia Derks 05-07-2021

Mooie overzichtelijke site .de wasmachine die ik had besteld was niet meer leverbaar .er werd mijn een andere vergelijkebare wasmachine aangeboden ,maar hoefde niet bij te betalen ,dat is echt super fijn geregeld .En heel fijn dat je wasmachine de volgende dag wordt geleverd .
ook goede en snelle levering ,ook wanneer de wasmachine wordt geleverd echt precies op de afgesproken tijd, Super tevreden .en meteen de machine in gebruik genomen .goede fijne wasmachine de AEG L6FBN6862 heel tevreden .zeker aan te bevelen .

renee 05-07-2021

bewust gekozen voor een siemens machine 14n005nl, goed getest uit de consumentengids!
Bij Bemmel en Kroon aanwezig, dus besteld en betaald. NADIEN een reactie dat deze machine niet meer leverbaar/op voorraad is en ik een andere vergelijkbare machine krijg. Raar dat ik bij mijn bestelling niet meteen deze melding krijg!!!!!!!!! maar pas na mijn betaling. Agelopen zondag geleverd, na een wat vreemd telefoontje van de bezorger of we konden meehelpen met het vervoer van de wasmachine want hij was maar alleen???? collega had wat met de voet en was niet in staat te helpen. Maar goed de wm staat!

Jose 05-07-2021

Via de consumentenbond ben ik op deze site gekomen, ik weet uit ervaring dat bemmel en kroon goede service verleend. Ook de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam, de droger moest nog terug op de nieuwe wasmachine geplaatst worden en dat was geen enkel probleem. Heel fijn, ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Albert hoekstra 05-07-2021

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding zelf bepalen op welke dag de levering plaats vindt

Snoelie 05-07-2021

Snelle levering van de vriezer op de door ons gewenste dag. Het oude apparaat werd netjes meegenomen. Duidelijke site en productbeschrijving. De vriezer ziet er degelijk uit. Wij hopen er weer jaren plezier van te hebben.

A. Vuijsje 05-07-2021

Vrieskast werd op de afgesproken dag correct afgeleverd en geplaatst door beleefde en behulpzame medewerkers.

Jan-Willem 05-07-2021

Goed geholpen in de winkel, apparatuur is op zolder netjes geleverd en geïnstalleerd.

Ewout Groen 05-07-2021

Bemmel & Kroon heeft zeer goede service voor een van de laagste prijzen op de markt, ze willen zelfs zakken (tegemoet komen) in de prijs als het elders goedkoper is. Na het bestellen van een kookplaat en combimagnetron was de bestelling nog (zonder enkel probleem) aan te passen, aangezien de combimagnetron toch niet helemaal was wat we zochten. De levering is vervolgens op de dag geweest die ons het beste uitkwam. Daarnaast valt te vertellen dat Bemmel & Kroon zeer snel reageerde, vaak had ik binnen 5 minuten reactie.

Juliet 05-07-2021

De verkoper gaf goed advies bij de aanschaf van een koel/vriescombinatie. Hij liet ons rustig kijken en vergelijken zonder opdringerig te zijn ! Prettige winkel

J van den Bos 05-07-2021

Snel geleverd. Aardige bezorgers, bezorging zelfs met de lift omhoog gebracht en in het appartement afgeleverd

Jasper 05-07-2021

Zeer snel en erg correct.
Prijzen zijn uitstekend.
Ik kende het bedrijf niet, maar weet eigenlijk niet waarom niet. Het is echt een aanrader!
Een dingetje ging mis, maar ze hebben het direct hersteld.
Dit is wat je wil van een bedrijf.

Andre 04-07-2021

De service is goed je wordt vriendelijk te woord gestaan. Het personeel neemt de tijd voor je en denken met je mee.

W de Blij 04-07-2021

Fijne service, prettige behandeling via de telefoon volgens mijn vrouw werd gelijk hier door over de streep getrokken en onze 2 de bestelling geplaatst. Wat een fijne verkoper voegde ze nog er toe.

A.M. Visser 04-07-2021

Het door mij gekozen model koelkast was niet meer op voorraad en mij werd een uitgebreider model voor dezelfde prijs aangeboden.
Uitermate vriendelijke meneer aan de telefoon en ook de bezorgers.
Wat een goede service!!

Ophorst 04-07-2021

Gemakkelijk besteld en gelijk de volgende dag geleverd tot in huis perfect.

Piet 04-07-2021

Zaterdag rond 18:00 uur besteld Zondag om 11:20 uur door twee vriendelijke bezorgers afgeleverd en direct de oude retour. Perfecte service tegen een goede prijs.

Gewoon een goed bedrijf want dit presteren ze bij iedere levering en dit is mijn 4e of 5e

Ruud 04-07-2021

Snelle levering en plaatsing door vakkundige medewerkers, hebben apparaten netjes op de plaats gezet en aangesloten

Ab 04-07-2021

Op de een of andere manier, kom ik toch steeds bij Bemmel&Kroon uit als ik een aankoop wil doen. Dat heeft mede met de scherpe prijs aanbieding te maken, maar ook met de service. Wordt altijd correct te woord gestaan als ik nadere informatie wil hebben. Prima. Deze service vast houden!

Gina 03-07-2021

Alles duidelijk, op tijd geleverd met handige track en trace en half uur van te voren berichtje dat ze kwamen bezorgen, dus tot nu toe alles positief.

Anthonia 03-07-2021

Snel kunnen vinden op de website wat we zochten. Pakket is gratis thuisbezorgd op de toegezegde dag en tijd. Kortom, wij zijn zeer tevreden.