Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

dvs 25-03-2021

Een prima zaak. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Ik heb een ETNA inductiekookplaat gekocht. Als die kookplaat net zo goed is als de service hoor je mij niet klagen.. Toppertje !!

Ton van Beekum 25-03-2021

Goede en overzichtelijke website. Na bestelling product (Siemens inbouw-kookplaat) regelmatig informatie over stand van zaken en levering product. En.... goede prijs-kwaliteit verhouding.

CMJ van Hoof 25-03-2021

Bezoek aan de showroom via afspraak met bloktijd, was prima geregeld. Ontvangst in de showroom was goed, Uitleg wat paste was goed, waren snel klaar. We hebben een inbouw koel/vries kast aangeschaft en de plaatsing via Bemmel uitbesteed.
Totaal was goed geregeld.
Kan geen order nummer op factuur vinden

E. Stegmeijer 25-03-2021

Prima service (omdat de voorraad op was nieuwere versie en duurdere voor zelfde prijs) zeker een pluim waard!!!!

Tom 25-03-2021

Top! Telefonisch goed geholpen, volgende dag wasmachine bezorgd dus al met al superservice! Ordernr BKI873233.

Mike 25-03-2021

Dinsdag een wasmachine gekocht. Op de website stond ""vandaag besteld, morgen in huis". En inderdaad, woensdag werd de wasmachine afgeleverd. Wasmachine werd keurig geïnstalleerd. Ik kan Bemmel en Kroon aanbevelen!

Peter 25-03-2021

Bemmel en Kroon geeft goed advies, vraagt de juiste dingen en levert geweldige service. Ook het inbouwen van de vaatwasser was perfect. Continu updates en alles volgens afspraak. Topbedrijf.

M Somers 25-03-2021

Blij met mijn aankoop!

Gister de wasmachine gekocht en vandaag geleverd. Ben in de winkel goed geholpen en kreeg gerichte advies.

Klaas 25-03-2021

Snelle levering en kwalitatief goede spullen. Aanrader qua prijs-kwaliteit verhouding.

Franck Hettelder 25-03-2021

Website is overzichtelijk
En een goede service ze houden je goed op de hoogte van je bestelling
De bestelling was niet op voorraad maar we hadden hem binnen 3 dagen thuisbezorgd

Stephan 24-03-2021

Uitstekende (eerste) ervaring met Bemmel & Kroon (BKI965626).

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een nieuwbouw woning gekocht, en waren we toe aan een nieuwe wasmachine.

De keuze was al snel gevallen op een AEG en na een snelle prijsvergelijking via Google kwamen we uit op Bemmel & Kroon die het model wasmachine voor een erg goede prijs te koop had staan.

Omdat we nog nooit van Bemmel & Kroon hadden gehoord maar de reviews over dit bedrijf wel lovend waren toch maar besloten om de gok te wagen.

Zondag 21 Maart de wasmachine besteld, deze zou Dinsdag 22 Maart worden bezorgd.

Dinsdag 23 Maart Netjes gebeld door Bemmel & Kroon dat er iets fout was gegaan in de communicatie naar Dynalogic en dat de wasmachine een dag later zou worden bezorgd.

Vandaag (Woensdag 24 Maart) werd de wasmachine bezorgd door Dynalogic, de bezorgers hebben de wasmachine naar de zolder gedragen, aangesloten en de nodige uitleg gegeven, vervolgens netjes (en zoals afgesproken) ook het verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Kort samengevat is onze eerste ervaring met Bemmel & Kroon zeer positief, er werd netjes gecommuniceerd, het type wasmachine werd door B & K aangeboden voor de laagste prijs, dus de laagste prijs garantie klopt zeker.

Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen en hier in de toekomst zeker weer bestellen.

Uitstekende service. 24-03-2021

Fantastisch goede service en goede prijzen.
De levering was ook snel en duidelijk met een niet al te lang tijdslot, de mensen die mijn wasmachine kwamen brengen en aansluiten waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Winkel 24-03-2021

Een mooie droger besteld op deze site.
De prijzen zijn lager dan op andere sites.
Bestellen gaat heel makkelijk.
Contact met het bedrijf gaat goed en netjes en ze proberen je goed te helpen.

W.meerten 24-03-2021

Voor de 3e maal iets besteld, prijs als aflevering volgens afspraak...prima

Lucas 24-03-2021

Groot assortiment met gunstige prijzen.
Leverdatum zelf te kiezen en prima info over aflevertijdstip.

Bemmel & Kroon 24-03-2021

Zeer vertrouwd adres. Al meerdere artikelen besteld in het verleden. Snelle service!

Marian 24-03-2021

We hebben deze winkel gekozen om zijn gunstige prijzen en de mooie reviews.
Maar de klantvriendelijkheid heeft ons verrast.
Je krijgt een echt mens aan de telefoon die met je meedenkt!

Klaudija 24-03-2021

Mooie actie,aantrekkelijke prijzen en snel besteld en snel geleverd .....
Wel aanraden

Michel 23-03-2021

De levering was snel en goed, echter belde ik met de vraag of de deur omgedraaid zou kunnen worden, maar daar hadden ze niet echt een antwoord op.

Uiteindelijk heb ik dat gewoon kunnen doen.

Mieke Langens 23-03-2021

Prima en snelle service. Echt tevreden en blije klant. Mooi product voor een goede prijs.

Vincent 23-03-2021

Een poosje geleden was ik op zoek naar een kokendwaterkraan, omdat ik iets anders wilde dan quooker kwam mijn keuze uiteindelijk op Grohe terecht. Na even gezocht te hebben naar een dealer vond ik Bemmel en Kroon de voordeligste aanbieder voor deze kraan. De website is overzichtelijk en bestellen was dan ook makkelijk. De kraan moest van de leverancier komen waardoor het bezorger iets langer duurde. Toen ik na een paar dagen belde voor de status werd ik netjes te word gestaan en geïnformeerd. Vorige week kwam de kraan binnen en inmiddels heb ik hem ook geïnstalleerd. Een fijn product en erg makkelijk in gebruik. Ik ben tevreden over de geleverde service van Bemmel en Kroon.

Wim 23-03-2021

Levering ok maar duurde zes weken ipv de 10 dagen zoals aangegevnen. Wellicht door Corona. Wel snel antwoord via mail op vragen etc.

George 23-03-2021

Wij kopen al sinds 2001 bij Bemmel & Kroon (keuken en keukenapparatuur). Altijd heel goed en professioneel geholpen. Er wordt ook prima meegedacht. Kortom een zeer tevreden klant!

Roelof K 23-03-2021

Omdat onze Bosch combimagnetron er na 22 jaar plotsklaps ermee stopte op zoek gegaan via het www naar een nieuwe.
En daarbij op deze site terechtgekomen.
Duidelijke site en omschrijvingen, nuttige plaatjes erbij over inbouwdiepte's breedte's mogelijkheden etc.
Toch maar weer gegaan voor een Bosch, zijn redelijk aan de prijs maar je hebt dan ook wat, sávonds tegen 22:00u besteld en jawel de volgende dag tegen (ze bellen kwartiertje van te voren als ze er aankomen) 13:00u kon ik de nieuwe magnetron aansluiten. Wij zijn er enorm blij mee !!

Peter 23-03-2021

De vaatwasser was niet leverbaar, en toen kreeg ik een nieuwere versie voor dezelfde prijs. Heel tevreden!