Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bart 23-01-2022

Van bestelling tot aflevering, het hele proces liep vlot. Bij de aflevering werd de koelkast ook netjes op de plek geplaatst. Fijne service. Aanrader.

Maciej 22-01-2022

I was lookin for specific dishwasher and it was available at the store. Friendly and supportive customer service open also late evening, even more complete order before 22.00 is delivered next day. Also very handy was that we could decide if we want to have it installed later on, after the delivery. So BIG plus is order today, delivered tomorrow.

M.T. 22-01-2022

Snelle levering. Kookplaat werkt prima, zeker voor deze bescheiden prijs. Aansluiting met een gewone stekker, dus geen elektricien nodig. Vanwege corona op internet besteld, geen spijt van.

Remco 22-01-2022

Top na bestelling had ik het product de volgende dag al binnen en hij kwam op de tijd aan dat ze aangaven

W. Peterson 22-01-2022

Superscherpe prijs voor een strakke combimagnetron van het merk Invetum. donderdagavond besteld en vrijdsgmiddag al geleverd! erg blij mee! kortom, een hele dikke pluim voor Van Bemmel & Kroon!

roodindin 22-01-2022

uw bedrijf goed zeer tevreden, ook de bezorger hebben uitstekend werk geleverd.

H.J. Mosteiro 22-01-2022

Deze webshop kan ik iedere aanraden, klantenservice is uitstekend telefonisch bereikbaar en levering van het product
door Dynalogic is perfect te volgen doormiddel van Track & Trace.

ron vos 22-01-2022

zeer goed bezorgd, alles aangesloten, prijs was goed.
Na alle winkels bekeken te hebben op internet, gaven zij de beste prijs

Berdy Buunk 22-01-2022

Vorige week een Quooker Nordic Square Twintaps online gekocht en de volgende dag al in huis.
Bij installatie op zaterdag bleek er een fabrieksfout van Quooker te zijn , meteen gebeld met Bemmel & Kroon en konden meteen komen om hem om te ruilen, of een koerier de volgende dag.
Vanuit de achterhoek meteen vertrokken om hem om te ruilen, en kregen nog een bakje koffie mee voor onderweg.
Top service en medewerking , klasse.
vriendelijk en behulpzaam personeel

Johanna Bos 22-01-2022

Heel blij met de aankoop alles keurig geregeld aardige bezorger.
Ging gemakkelijk en alles volgens afspraak

E Verbakel 22-01-2022

Goede prijs, maken duidelijke afspraken en komen de gemaakte afspraken ook echt na.
Wij zijn dan ook zeer tevreden en doen onze volgende aankoop weer bijde Bemmel en Kroon.

Marina Waltené 22-01-2022

Goed product. Snelle levering. Makkelijke website en fantastische bezorging en bezorgers. Erg vriendelijk. Een aanrader dit bedrijf.

Sil 22-01-2022

Netjes en vriendelijk geholpen en precies gekregen wat ik wilde.
En vanwege een mooie actie in dec zijn wij uiteindelijk hier belandt

Roland Bijl 21-01-2022

Alles keurig verpakt en op tijd bezorgd. Daarnaast een vriendelijke en goede order intake.
ZTW1051381 Ordernummer

Maas 21-01-2022

Voorafgaand aan de bestelling contact opgenomen met de klantenservice, binnen 2 minuten contact. Vanwege het chip tekort niet alles besteld, alleen wat bij hun op voorraad is. Zeer snelle afhandeling en keurig netjes geleverd op de zelf aangegeven datum. 2 mannen dragen nieuw naar boven en oud naar beneden met aandacht voor trap en muren. Top service!

Lia 21-01-2022

Vandaag is de nieuwe koelkast geïnstalleerd. De koelkast ordernummer ZTW1052605 besteld per telefoon bij Bemmel en Kroon. Super geholpen en past precies in de inbouwruimte. Top !

Ter 21-01-2022

Makkelijk besteld via internet. De wasmachine werd netjes op de 2e etage gebracht en de oude meegenomen. Ideaal. De bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam

Bakker 21-01-2022

prijs kwaliteit goed en snel geleverd. In eerste instantie duurde de levering 3 weken. Indien je de koelkast zelf monteert duurt het een paar dagen

Wili 21-01-2022

Aankopen in het verleden hebben aangetoond dat alles correct is afgehandeld. De keuze om onze nieuwe wasmachine en wasdroger ook bij Bemmel en Kroon te kopen was dan ook niet moeilijk.

Frits E.M. Geurts 21-01-2022

Goede prijsstelling en snelle levering. De spullen werden in onbeschadigde dozen aangeleverd met duidelijke stickering van de inhoud en wachten op verwerking door de installateur. Dit gebeurt pas begin maart 2022 zodat dan pas kan worden vastgesteld of de artikelen volledig functioneren. De aflevering was in elk geval keurig verzorgd.

Jo G 21-01-2022

Prijs kwaliteit verhouding en totaal betrouwbare en correcte afhandeling.
Top bedrijf.

Just 21-01-2022

Super goed geholpen in de winkel, netjes van te voren een tijdslot voor bezorging ontvangen en ook nog 15 minuten tevoren gebeld dat mijn nieuwe vaatwasser er aan kwam .
Complimenten

dgraafsma 21-01-2022

Gekocht bij Bemmel en Kroon met ordernummer DH1045773. Ik heb na lang zoeken gekozen voor de Siemens LI67SA531, dit omdat Bemmel en Kroon een van de weinige is die ook monteren tot de mogelijkheden heeft.
Nadat ik 22 jaar gebruik heb gemaakt van een xxxx afzuigkap was deze echt aan vervanging toe, ik heb na lang zoeken gekozen voor de Siemens LI67SA531. Dit vooral omdat Siemens en Bosch identiek qua specificaties en afmetingen, maar in de prijs wel heel veel verschillen.
Hij is netjes geplaatst door een erkende monteur AJ TEC BV (waar ik ook zeer tevreden over ben) in opdracht van Bemmel en Kroon.
Top service van Bemmel en Kroon.
Al met al heel content met mijn nieuwe afzuigkap,

Dylan 21-01-2022

Wij hebben gekozen voor Bemmel&Kroon voornamelijk, omdat deze winkel het goedkoopst was voor ons product (een combi-oven). Wij hebben het product in de avond besteld en hadden hem alsnog de volgende dag in huis! Erg goede service en ook bij het stellen van vragen staan ze voor je klaar. Wanneer wij weer nieuwe apparaten nodig hebben gaan wij als eerst bij Bellem&Kroon kijken!

Eimers 21-01-2022

Goed geholpen in de winkel. Duidelijk uitleg en de bezorging van de wasmachine was ook perfect. Nieuwe geleverd en aangesloten en de oude is gelijk meegenomen! Top service!!