Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mieke van Kekem 09-07-2021

Goed geholpen in de winkel wel lang op de vaatwasser moeten wachten maar heel fijn opgelost toen hij vandaag werd bezorgd met een zak vaatwas tabletten erbij.

Esther 09-07-2021

Telefonisch besteld. Zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze bezorgen.

C.h.appelman 09-07-2021

De levering was heel goed,keurig op tijd,vriendelijke en zeer beleefde bezorgers.Dit bedrijf is aan te bevelen.

George 09-07-2021

Vlekkeloze service, goede prijzen en vriendelijk personeel, die een beetje een niet-standaard situatie probleemloos afhandelden.

Janneke2406 09-07-2021

Bij Bemmel en Kroon een afzuigkap en Vaatwasser besteld. De vaatwasser zou nog tot week 31 op zich laten wachten ivm levering vanuit Bosch wat vertraging had. Ze hadden nog netjes gebeld of we een andere wilde of wachten, we hebben voor het laatste gekozen. Hadden ze hem toch sneller dan verwacht ontvangen en kregen hier ook netjes bericht van en konden we snel een lever afspraak inplannen. Goede en snelle service, Bedankt Bemmel en Kroon.

A.Majoor 09-07-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prettige prijs voor een fantastisch product.

Richard 09-07-2021

Goed advies en snelle, probleemloze levering; inclusief installatie en verwijdering oude vaatwasser

André 08-07-2021

Prima service, wilde de draairichting van de deur veranderen lukte niet online daarna telefonisch alles afgehandeld. En voila 3 dagen daarna geleverd. De Liebherr 3915-21 is erg geruisloos met een ruime koelgedeelte en wauw met 4 vriesvakken. Ik vind het zeker een aanrader.

CJ 08-07-2021

Prima in orde; vriendelijke klantenservice en alles mooi op tijd geleverd door behulpzame bezorgers; niks mis mee. Artikel netjes verpakt en zonder beschadigingen geleverd.

Wendy Spuijman 08-07-2021

Wat een snelle en goede service van Bemmel en Kroon, gisteren 07/07/2021 een Siemens wasmachine besteld, en keurig op de hoogte gehouden van de verwachte levering en mijn was is nu heerlijk aan het draaien. Ik heb voor deze zaak gekozen omdat hij als goedkoopste uit de bus kwam. Heel blij 😀

Robbert van Rijsewijk 08-07-2021

Nadat ik hier eerder een vaatwasser had besteld en nu mijn koelkast aan vervanging toe was besloot ik hier de koelkast ook te bestellen. Werd de volgende dag geleverd met een zeer nauwkeurige indicatie van levertijd door Dynlogic.

Ook toen één van de tochtstrippen aan de zijkant bleek te missen, is dat direct geregeld en kreeg ik deze alsnog thuis gestuurd.

Charlotte Visser 08-07-2021

Goede klantvriendelijkheid. De website geeft veel productinformatie en is overzichtelijk. Meteen de volgende dag geleverd en aangesloten!

Martin 08-07-2021

Goed en betaalbaar. Goede service. Duidelijk! Op de afgesproken tijd afgeleverd! De apparatuur en verpakkingsmateriaal mee terug! Prima service!!

ruud 08-07-2021

makkelijk en zeer goed. uitstekende levering en prima bereikbaar voor vragen.

HV 08-07-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding.
snelle levering volgens aangegeven tijdvak.
duidelijke communicatie.

Nivard 08-07-2021

Uiterst tevreden van deze webshop. Ik ben een klant uit België, en merk dat huishoudproducten goedkoper zijn in Nederland. Ik kwam via Google terecht bij Bemmelenkroon, en bestelde er ondertussen een wasmachine en droogkast van Bosch. De droogkast bleek niet meer beschikbaar, en ik kreeg direct een beter toestel voor eenzelfde prijs!
Enig minpuntje: het toestel kon ik elders 30 euro goedkoper vinden, maar daar konden ze niet in meegaan. De laagste prijskaartje klopt dus niet.

Samengevat: Snel geleverd, ook in België. Prima aankoop!

Peter Pronk 08-07-2021

Overzichtelijke website maar ook telefonisch contact is mogelijk.
Prima advies gekregen voor inbouw koel/vries combinatie. Makkelijk te bestellen en uitstekend installatie bureau. Zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

Robert 07-07-2021

Ik zocht een nieuwe koel vries combinatie en kwam uit bij Bemmel en Kroon, een zeer overzichtelijke site ! Ook even verder gekeken naar andere aanbieders maar daar was de informatie wat sumier. Dus bij Bemmel en Kroon besteld met ordernummer BKI996246. Had hem eigenlijk voor a.s. vrijdag laten bezorgen maar was onverwachts vandaag thuis, ik gisteren gebeld en was geen probleem, vandaag is hij bezorgd door dynalogic, 2 vriendelijke heren kwamen hem bezorgen en gelijk mijn oude retour genomen. Ik heb hem uitgepakt en verbaasde me over de prachtige koelvriescombinatie, echt een top ding en precies zoals omschreven!!

Echt een aanrader!!
Ben nu aan het kijken naar een nieuwe vriezer bij Bemmel en Kroon :)

Sandra 07-07-2021

Dag eerder een wasmachine besteld en nu een droger.
Alles verloopt goed via de mail, je krijgt gauw een bevestiging, mijn bestelde product was niet op voorraad en kwam ook niet meer terug, toen kreeg ik een duurdere uitvoering voor dezelfde prijs.
Dus een topservice. Nu twee keer iets besteld en alle twee de keren prima verlopen

André Uyttendaele 07-07-2021

De allerbeste prijs! Supersnelle levering. Uitermate vriendelijk en deskundig personeel. TOP. TOP.TOP!

Marian Bronder 07-07-2021

Vind de bezorging super en hele aardige en behulpzame mannen. Ook de tijd van levering was super.

Bert 07-07-2021

Na de bestelling bleek het model niet meer leverbaar en is kosteloos vervangen door een iets duurxer model. Top dus.

F. Strengnaerts 07-07-2021

Ben keurig geholpen, transparant wat wel en niet kan, je weet waar je aan toe bent. Betaling en levering wordt je per mail op de hoogte gehouden.

J. de Vries 07-07-2021

prettige winkel met zeer deskundige medewerkers, snelle levering en installatie.

hans bakker 07-07-2021

alles netjes behandeld en een mooie prijs voor dit apparaat wasmachine ziet er prachtig uit en we hopen er nog jaren plezier van te hebben