Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sven T. 01-12-2023

Duidelijke site, complete informatie en normale prijzen.
Ook interessant zijn de gratis leveringskosten. Aanrader dus.
Product bestelt, duidelijke communicatie via mail en sms met leveringsdata en uur.
Afspraak werd perfect nagekomen.

In de toekomst zeker nog producten bestellen bij Bemmel en Kroon moest het nodig zijn.

Christian 01-12-2023

Enkel lof over deze firma. Gemakkelijk besteld, snelle levering én zeer accurate track en trace! Mooi. Xxx

Remus 01-12-2023

Everything went well. The delivery workers came as expected and drop off the product without any damages. The Frizer is excellent it looks amazing.Thank you for your promt delivery and good price. all the best to Bemmel & Kroon Team.

Dylan 01-12-2023

Wij hebben bij Bemmel en Kroon een Siemens inductiekookplaat besteld. Erg snelle levering en de beste prijs!

HenkZ 01-12-2023

Heel Snel, prima service en zeer nette prijs Kortom uitstekende leverancier

Noor 30-11-2023

Superservice. Beveel winkel zeker aan. Plaatsing perfect volgens afspraak en heel netjes geregeld

Jongman 30-11-2023

Geweldig snelle levering, keurig verpakt en we werden regelmatig op de hoogte gehouden van levertijden etc. Ook voor tips mbt aansluiting waren ze goed te bereiken.

William 30-11-2023

Just on time!
Zoals beloofd ziet het er geweldig goed uit, gedaan!
Volgende keer weer.

William 30-11-2023

Just on time!
Zoals beloofd ziet het er geweldig goed uit, gedaan!
Volgende keer weer.

Franck 30-11-2023

Online op zoek naar een inbouwvaatwasser. Dat is als zoeken naar een speld in een hooiberg. We wisten wat we niet en wel wilden. Binnen bij Bemmel en Kroon in de showroom eerst rustig rondkijken zonder opdringere verkoop adviseurs. Maar bij vraag om hulp binnen 15 minuten weer buiten na aanschaf van de vaatwasser. Maandag afspraak en dinsdag al plaatsen. Van aankoop tot plaatsen 3 dagen. Ik zeg top, niet verwacht maar wel overtroffen

Luuk 30-11-2023

Handige webshop goede filters voor zoeken
Uiteindelijk een mooi Miele combiovene gekocht voor een zeer aantrekkelijke prijs.
En super snel geleverd de volgende dag.

Hailey 30-11-2023

Vrijdag mijn nieuwe koelkast besteld, helaas door de drukte hadden ze deze niet op voorraad en moest deze vanuit de fabrikant eerst geleverd worden. Een paar dagen later stond mijn nieuwe koelkast te shinen in mijn nieuwe keuken. Ik ben zeer vriendelijk geholpen door het belteam! Ik zeg voor kwaliteit en service chapeau!

Wdijk 30-11-2023

Wij hebben hier af drie apparaten besteld over de jaren en elke keer tevreden over de communicatie, snelle levering en de prijs.
Je krijgt hier altijd iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft en in oplossingen denkt. Echt een topwinkel!

Tony 30-11-2023

De bestelling ging snel en efficiënt. De betaling was ook zo geregeld. Bezorging prima, op het afgesproken tijdstip en mijn oude machine werd direct mee retour genomen.

Nanna 30-11-2023

De website van Bemmel en Kroon is duidelijk en erg overzichtelijk. Het was erg gemakkelijk om de verschillende vaatwassers te vergelijken (daar keken wij naar). De beoordelingen waren er ook bij. Toen wij onze vaatwasser moesten vernieuwen na jaren trouwe dienst, dan wil je weer tevreden er mee zijn. Dus het was de zoektocht en vergelijken waard. Nu hebben we er zelfs één die smart is. Ook wel een leuke ervaring, maar het belangrijkste is. Het apparaat doet het perfect. Het was even wennen met alle nieuwe functies, maar nu zou ik iedereen deze vaatwasser aanraden. Die is zo stil en met zoveel verschillende functies. Gewoon super blij ermee.

Ferdi 30-11-2023

Prima service! De wasmachine is netjes op 2 hoog via de trap in de badkamer afgeleverd en aangesloten.
Het was inderdaad vandaag besteld, morgen in huis en voor de laagste prijs (op internet).

Geert 30-11-2023

Vriendelijke mensen van de kla nte service goede en snelle service top bedrijf van bemmel en kroon

Militia 30-11-2023

Snelle / geweldige service bezorgers waren top wasmachine is top en werkt perfect ik zal een was droger bij jullie kopen
. Ik ben dik tevreden

Jery 30-11-2023

Betrouwbaar en niet duur
Levert op tijd
Dit is onze derde keer dat we een bestelling deden
Elke keer zeer tevreden

Ingrid Westdorp 30-11-2023

Allereerst hele goede uitleg zeggen ook eerlijk hoe of wat en bezorging super snel.
Ga voor witgoed en elektrische apparaten kopen bij Bemmel en kroon.Personeel weet ook wat je koop 👍😍

H. Kempes 30-11-2023

Goede prijs/ kwaliteit. Duidelijke beschrijving van apparaat en foto’s. Snelle levering en vriendelijke service bij het thuisbrengen. Bij een volgende aanschaf voor apparatuur komen we zeker nog eens een kijkje nemen op deze site.

M. W. 30-11-2023

Via kieskeurig.nl ben ik terecht gekomen bij Bemmel & Kroon omdat het een van de goedkoopste opties was voor de aanschaf van een nieuwe inductie kookplaat. Omdat de webshop hoog scoorde heb het product hier besteld. Vrijwel direct een keurige afhandeling van de betaling en werd het transport via een mail vastgelegd. De webshop is zijn waardering zeker waard. Ik kreeg het alleen een beetje benauwd toen ik de recensies van de koerierdienst las maar ook bij dit bedrijf was alles perfect geregeld, voor mij althans. Begrijpelijk was uiteraard dat de levering vanwege de decembermaand een dag later plaats vond dan aangegeven maar ook dit werd netjes gecommuniceerd en vond dit geen probleem. Bemmel & Kroon is voor mij zeker een aanrader en voor toekomstige bestellingen van keukenapparatuur zal ik bovenstaande zeker meenemen voor het maken van een beslissing voor de juiste leverancier.

Renate 30-11-2023

Ruim een maand op de vaatwasser moeten wachten, tot 3 keer gehoord dat er een verwachte leverdatum was. Ik moest zelf mailen anders hoorde ik niks. Ik heb tevens betaald voor aansluiten en meenemen van de oude vaatwasser. Ze hebben de vaatwasser net ongeopend geleverd en aansluiten deden ze niet want ze moesten dan achter de keuken, dit terwijl ik een vrijstaande vaatwasser had, waarvan al een aansluiting zit en die hadden ze gewoon kunnen gebruiken. Hele slechte service. De oude hebben ze dus ook niet mee genomen! Ik verwacht het geld terug voor het niet aansluiten en het niet meenemen van de oude vaatwasser. Heb aangegeven, de oude zelf te ontkoppelen zodat ze die alsnog mee konden nemen, nee geen tijd kreeg ik als reactie, waardoor ik nu wel erg het vermoeden heb, dat ze dit aan de lopende band doen. Ze hadden de nieuwe normaal moeten aansluiten en dit was meer werk geweest!

Cor 30-11-2023

Spontaan bedrijf met prettige medewerker die ons een goed aanbod kon doen voor een plasmafilter wat de volgende dag al geleverd werd, kortom prima service! Waarvoor dank.

Hsns 30-11-2023

Goede prijs en top bezorging van koelkast. Bezorger gaf heel duidelijk aan op welk tijdstip de koelkast bezorgd werd, heel fijn ivm overzetten etenswaar.