Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Lou Simons 30-11-2021

Wasemkap werd eerder geleverd dan verwacht, helemaal top.
Installateur was een prima man, hij werkte heel precies en netjes.
Al met al meer dan tevreden met deze bestelling en inbouw.
Weet voor de volgende keer met een inbouwapparaat waar ik moet zijn.

Ingrid 30-11-2021

Nieuw gasfornuis gekocht welke de volgende dag al werd geleverd. Bemmel & Kroon heeft een goede en snelle service

Jelle 30-11-2021

Gistermiddag een combimagnetron besteld en vandaag is deze keurig afgeleverd. Wat mij vooral heel goed bevallen is aan deze bestelling is niet alleen een gunstige actieprijs, maar vooral de berichten over de levering. Daardoor kon ik heel goed volgen op welk moment het apparaat bezorgd werd.

Ann Habermehl 30-11-2021

Duidelijke omschrijving op de website. Communicatie over levering helder! Vanmiddag werd de wasdroger precies op tijd geleverd en geplaatst. Fantastisch!

Dennis Bosheck 30-11-2021

Prettige webshop en tot nu toe steeds fors goedkoper dan de concurrent. Levertijden de volgende dag als het artikel op voorraad is en anders volgens afspraak.

eko 30-11-2021

vaak aanbiedingen, mede gebaseerd op de positieve ervaringen van mijn kinderen

Carla 30-11-2021

Wel eens wat vaker bij deze winkel gekocht en vind het een uitstekende service hebben.
Ook de klantenservice is erg klantgericht en helpt telefonisch je goed op weg.

Suzanne 30-11-2021

Informatie op de website volledig, goede en scherpe prijs-kwaliteitsverhouding. Bestelling verliep zeer vlot en werd de volgende dag geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden van het leveren van mijn bestelling en de klantenservice was voor mijn vragen goed en snel bereikbaar.

Marten 29-11-2021

Informatie op de website was goed net als de prijs, vervolgens ging het bestellen vlot en vervolgens was de communicatie op orde je werd overal van op de hoogte gehouden o.a. per mail precies zoals je het hebben wilt.
En dan de daadwerkelijke bezorging van het product in ons geval een droger, dit was een moment voor een glimlach ook weer zeer netjes door vriendelijke bezorgers welke oog hadden voor de klant. Kortom top!

Isolde Stam 29-11-2021

Super! Bestellen, betalen, levering en verdere afhandeling echt top. Verder ook duidelijk mailverkeer

Fam Boer 29-11-2021

Wij waren al lang fan van Bemmel en Kroon. Onze eerste keuken kwam er vandaan en diverse apparaten in de loop der jaren. De service was altijd prima. Twee weken terug werd er gebeld dat de 4 bestelde keuken apparaten van Siemens voor ons klaar stonden. 3 Dagen terug werden we weer gebeld en werd doodleuk gemeld dat er helaas nog maar 2 apparaten beschikbaar waren want de andere 2 waren aan iemand anders gegeven. Corona kreeg de schuld en nog wat vage opmerkingen over de dure keuken van die andere klant en het lag ook aan Siemens. Heel erg jammer dit . Onze oude keuken is al afgebroken en voorlopig zitten we zonder combi oven en koelkast. En geen perspectief op een goede ( desnoods tijdelijke) oplossing. Wij kijken voortaan verder dan Bemmel en Kroon.

albt 29-11-2021

fijne winkel, goede, tijdige bezorging. we hebben er een mooie combimagnetron gekocht, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Droger klant 29-11-2021

Bemmel & Kroon is niets mis mee, het waren de bezorgers van Dynalogic. Eerst doen ze netalsof de spullen niet naar boven kunnen en lopen constant te zuchten omdat ze er duidelijk geen zin in hadden. Terwijl de droger super makkelijk naar boven ging. Daarna werkt hun pinautomaat niet en gaven mij de schuld. Laten me daarna 1 uur rondrijden opzoek naar een pinautomaat in de buurt, tegelijketijd bellen ze me om te zeggen dat ik moet opschieten. Kom ik eindelijk aan met het bedrag in contant, kunnen ze me geen betaalbewijs geven en zou ik het gewoon "effe" aan hun moeten geven. Het moment dat ik en mijn vader zeiden dat het zo niet ging gebeuren werden de bezorgers boos en kwamen erg bedreigend over. Ook namen ze de droger weer mee. Ik heb nog nooit zo'n belachelijk slechte bezorging meegemaakt.

Dag twee werkte de pin weer niet, maar dit waren bezorgers die zich wel konden gedragen. Bij de tweede keer pinnen werkte het apparaat wel gewoon. Waarschijnlijk kwam het door slecht bereik.

De bezorging was een schande.

Wil 29-11-2021

Waarom gekozen voor Bemmel & Kroon? Nou gewoon, omdat zij doen wat ze zeggen en beloven. Ze geven goede voorlichting en hun leveringen zijn mooi binnen de afgesproken tijd. Bovendien hebben wij alleen maar aardige, voorkomende en ter zake kundige medewerkers getroffen.

Marina 29-11-2021

Ik heb de laatste tijd verschillende apparaten voor mijn nieuwe keuken besteld bij Bemmel en Kroon. Telefonisch kreeg ik de informatie waar ik naar op zoek was waardoor ik een keus kon maken. De praktische informatie over beschikbaarheid en de mogelijkheden van levering werd zorgvuldig gedaan, waardoor ik wist waar ik aan toe was.
Ik ben ook zeer tevreden over de manier waarop ik bericht kreeg over moment van levering: adequaat, binnen een beperkt tijdslot waardoor je niet eindeloos thuis hoeft te wachten . echt top!

Edwin 29-11-2021

Geweldige service goed verpakt materiaal en er je ziet koop je ook. Super levering. Je kunt zelf bepalen wanneer het geleverd moet worden. Ook wordt doormidden van sms op de hoogte gehouden waaneer je pakketje bezorgd wordt. Kortom perfect en een terechte 10

Colinda 29-11-2021

Goed geholpen in de winkel bij de keuze van de keukenapparatuur. Inbouw ging ook goed. Misten alleen een dopje van de oven maar dat is ook goed opgelost.

Marco 29-11-2021

+ De website geeft duidelijk aan welke modellen op voorraad zijn.
+ Vrijdagavond besteld. Bezorging direct de volgende dag (zaterdag) was mogelijk. Op zondag bezorgen is ook mogelijk.
+ De model niet goedkoper gezien bij andere leveranciers
+ Duidelijke communicatie over het tijdstip van leveren.
+ Vriendelijke bezorger

- Geen verbeterpunten te noemen

Bert Dijkhuizen 29-11-2021

uitstekende winkel en zeer snelle levering door uitermate vriendelijke bezorger.

Richard 29-11-2021

Goede prijs
Behulpzame medewerkers
Bezorgers waren ook toppers
Zeer gewaardeerd

E. van Lith 29-11-2021

Betrouwbaar en goed advies. Altijd fijn om daar te kopen. Deze maand al 2 x een aankoop gedaan.

Alwin 29-11-2021

Aanschaf van een nieuwe inbouw vaatwasser. De voorgaande is na intensief gebruik versleten. Uiteraard weer een Bosch. De levertijd leek een probleem, maar dat hebben ze super opgelost bij Bemmel en Kroon. 1 telefoontje en een gelijkwaardige of zelfs betere vaatwasser stond de volgende ochtend op de stoep. Top service! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ed 29-11-2021

Helder en overzichtelijke website/shop, met de juiste prijstelling die meestal gelijk is aan de laagste prijs voor het product.
Daarnaast ook nog leuke aanbiedingen op zijn tijd!

M Veldhuis 29-11-2021

De offerte was snel. De klantenservice was snel en beantwoorde mijn vragen prima.
De bestelling was niet op voorraad, het bestelproces werd prima doorgegeven. En de bestelling was er nog dezelfde week. Ook keurig bezorgd met berichten vooraf. Top geregeld! Nu nog op mijn nieuwe aanrecht, kan niet wachten om mijn nieuwe inductie kookplaat uit te proberen... Zal in ieder geval een plaatje zijn in mijn keuken! Voor de laagste prijs die ik kon vinden.

Jeffrey PM 28-11-2021

Duidelijke site, goede prijs. Makkelijk te bestellen. Goede communicatie per mail en sms. Op afgesproken tijdstip geleverd door vriendelijke koerier. Nu nog aansluiten en testen van de wasdroger. Heb er vertrouwen in!