Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Oven 04-11-2022

De oven, die wij graag wilden, was bij deze winkel op voorraad. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Eerst nog een vraag gesteld bij de klantenservice. Binnen een half uur al reactie gekregen.
De oven werd tot over de drempel bezorgd, bjnnen het afgesproken tijdvak. De oude oven werd door de bezorgers meegenomen. Tevreden!

Lia 04-11-2022

Zeer goed Bemmel en Kroon. Fijne duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Goed geholpen via telefoon bij het maken van een keuze. Product is thuis bezorgd na een heldere en prettige berichtgeving via mail.

Bobberding 03-11-2022

Prima ervaring met Bemmel&Kroon. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en proberen je vragen te beantwoorden en/of laten je terugbellen. Dat gebeurt dan ook, heel bijzonder tegenwoordig. Scherpe prijzen, ook niet verkeerd.

Bianca 03-11-2022

Ben heel goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Vaatwasser die ik had was kapot en met begeleiding de juiste keuze kunnen maken voor een nieuwe

R. Koehorst 03-11-2022

Een fornuis besteld en de opties gezamenlijk met verkoper doorgenomen. In mijn geval een elektrisch fornuis met 1 oven en 5 flex kookzones.. Tevens verhoogde pootjes besteld zodat het fornuis gelijk komt te liggen met het aanrechtblad. Vooraf ben ik netjes per mail geïnformeerd dat het fornuis binnengekomen is en deze is op de afgesproken dag geleverd.

Evert 03-11-2022

Goed geïnformeerd over product in de shop, afspraken mbt levering correct uitgevoerd.

L BREDA 03-11-2022

Vrijdag de Inventum iki 6030 inductie kookplaat besteld incl montage,maandag gebeld door de monteur. Helaas konden ze pas 1,'t maand later komen. Dinsdag gebeld door Bemmel en Kroon dat ze woensdag konden komen. Heel klantvriendelijk, super.
Hele vriendelijke monteur en zorgvuldig geplaatst.

S 03-11-2022

Uitstekende shop met ruime keuzes en scherpe prijzen. Snelle levering van de gekochte artikelen.

brinkpvd 03-11-2022

Bestellen ging soepel, maar aflevering was een drama. Bezorgers hadden geen zin om een wasmachine naar zolder te tillen en kwamen niet opdagen. Bemmel en Kroon gebeld, maar konden / wilden niet helpen want "we hebben geen telefoon nummer van de bezorger". Zoek het zelf maar uit. Gevraagd om teruggebeld te worden door de verkoper: dat moet nu nog gebeuren. Er kan wel eens iets verkeerd gaan, maar help dan met oplossen.

Liesbeth 03-11-2022

Via kieskeurig bij deze shop gekomen ,was het goedkoopste ook. Goede levering en je kan kiezen wanneer ze bezorgen en je kunt volgen wanneer de bezorger eraan komt.

Michiel 03-11-2022

Gisteravond voor de tweede keer een bestelling bij Bemmel en Kroon gedaan en net zoals de vorige levering weer super ervaring.
Vorige week was er een dingetje met het meenemen van het oude apparaat (wel goed opgelost) maar deze keer ging alles soepel en gesmeerd. Echt een aanrader.

M vd Bungelaar 03-11-2022

BKI1138891
Een goede snelle service .
Jongens die de machine kwamen brengen waren ook vriendelijk en behulpzaam.
Zou zo weer wat bestellen bij bemmel&kroon.

Marc Vercauteren 03-11-2022

de online shop van Bammel&Kroon heeft alles in huis om een 10 te verdienen :
- eenvoudige en duidelijke instructies om een bestelling te plaatsen
- onmiddellijke orderbevestiging en factuur weer ontvangen
- duidelijke communicatie (zelfs op zondag) indien er zich wijzigen voordoen in de leverplanning
- stipte en correcte communicatie voorafgaand aan de levering
- up to date track & trace systeem voor het opvolgen op de dag van levering
- correcte chauffeurs die de bestelling thuis verzorgd afleveren

Kortom een aanrader voor iedereen én een voorbeeld voor vele andere online bedrijven
mvg
Marc Vercauteren

J. van Andel 03-11-2022

Probleemloze bestelling, goede communicatie. Eigenlijk niets op aan te merken, dat is wat je wil.

F.A. Snel 03-11-2022

Aankoop van een wasdroger, kregen prima advies en werden correct geholpen. Zelfs toen wij vroegen om de levering eerder uit te voeren ( onze verhuizing was eerder) was dit geen enkel probleem. De wasdroger werd netjes geplaatst.
De wasdroger type TEL795WP van Miele bevalt prima.

Bemmel en Kroon 03-11-2022

De levering is uitgevoerd overeenkomstig de opdracht en op tijd bezorgd ondanks dat de producten niet op voorraad waren

ZE 02-11-2022

Snelle service via Bemmeler&Kroon met tav mail altijd snel antwoord. Levering was cf afspraak tav datum en zelfs tijdstip. Chapeau. Bij nakijken van bereikbaarheid : zelfs in weekend en tot 23h. Hmm, vindt te veel, ik denk dat tot 20h prima is voor velen en op zondag is gewoon rustdag voor iedereen. Ben niet christelijk maar 24h service is nergens voor nodig !

Van Ommeren 02-11-2022

Snelle levering. Correspondentie of eventuele mankementen worden netjes opgelost.

A van der Vusse 02-11-2022

Goede informatie over mijn product en echt het voordeligst mijn aankopen doe ik al jaren bij Bemmel en kroon

Ton 02-11-2022

Super snel geholpen en adequaat op tijd thuis afgeleverd.
Een voorbeeld voor veel andere winkels.

Jos 02-11-2022

Bestelling : eenvoudig via de website. Afleverdatum wijzigen : werd geaccepteerd op de website, maar de firma die afleverde (Dynalogic) moest toch op de dag van geplande aflevering aankondigen dat de levering met een dag werd vertraagd.
Aflevering : door niet echt vriendelijke Dynalogic medewerkers met teveel haast die probeerden onder de overeengekomen werkzaamheden uit te komen en pas in actie kwamen nadat ze waren gewezen op de bestelling en de (niet uitgepakte) accessoires.
Al met al een 7, maar een onvoldoende voor Dynalogic die afleverde.

Ed 02-11-2022

Prima klanten service en de bezorging was ook perfect ondanks dat bezorging tot aan de deur was toch de koel/vries combinatie neergezet en de verpakking meegenomen 👍👍👍

Martijn 02-11-2022

Prima prijs, geleverd op de dag dat ik wil. Super service, ook als er iets mis gaat. Helemaal top!

Tanja 02-11-2022

Uitstekend bereikbare klantenservice die een goed en helder advies gaf en een zorgvuldige en snelle levering van de door ons gekochte inductiekookplaat. En natuurlijk een prima prijs/kwaliteit verhouding van het geleverde product.

Erik VT 02-11-2022

Snelle reactie op vragen die ik stelde via email.
Ik kreeg een goedkopere prijs omdat ik elders een lagere prijs had gezien.
Het bestelde product was in voorraad, zoals aangegeven (wat bij andere sites niet altijd het geval is).
Snelle en correcte levering in België. Ik ben tevreden.