Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bianca Galjaard 14-03-2021

Vriendelijk personeel die de wasmachine snel en correct hebben aangesloten.

Rachel 14-03-2021

Product stond duidelijk aangegeven op de site. Verder was de bezorging erg goed en snel verlopen. Duidelijk via de mail/sms op de hoogte gehouden over de aankomst van het pakketje.

Sonja Bohte 14-03-2021

Makkelijk bereikbaar en super snelle service. Je vind de weg op de site makkelijk en daardoor verlies je weinig tijd met zoeken.

Frank Gerritsen 14-03-2021

Heb bij Bemmel en Kroon een vriezer gekocht . Prima Prijs . Afspraken gemaakt over het lever moment . Allemaal Top! verlopen

Sylvia van Breda 14-03-2021

De mannen kwamen hem bezorgen op zondag en waren super vriendelijk en behulpzaam.

Bas 14-03-2021

Ik koos deze winkel vanwege de goede rating en scherpe prijs. De site was prettig en overzichtelijk, mijn bezorging kon (een dag van te voren) zonder problemen verzet worden toen ik erachter kwam dat ik niet thuis kon zijn, en kon uiteindelijk op een zondag geleverd worden. Goede service!

Thies 14-03-2021

Gisteravond inbouwmagnetron besteld en om 13.15 in huis: sneller kan niet. Goede communicatie én de scherpste prijs na een kwartiertje zoeken op internet. Als klant wil en mag je niet meer wensen: top!

Theo Holtman 14-03-2021

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het product het goedkoopste was met daarnaast nog een korting. De levering was binnen 24 uur. Top.

Rene 14-03-2021

Via Kieskeurig.nl bij Bemmel&Kroon terecht gekomen nadat onze wasmachine het begaf. De meeste mensen zullen niet verder komen dan Coolblue, maar ik ben van mening dat je hier lang niet altijd de beste deal hebt. In eerste instantie alleen de wasmachine uitgekozen bij Bemmel&Kroon, maar op basis van de suggesties (en extra kassa korting) hebben we daar gelijk een droger aan toegevoegd. Tevens gekozen voor de extra service voor plaatsing en installatie op zolder. De oude wasmachine is daarbij ook gelijk meegenomen (gratis). Al met al aangenaam verrast en erg tevreden over de prijs, het aanbod, de service en communicatie. Ik heb Bemmel&Kroon inmiddels bij mijn bladwijzers gezet want ik ga hier zeker weer bestellen

M.A. Grunwald 14-03-2021

Telefonisch heb ik wat besteld en ze waren heel behulpzaam en snel. De bezorging was precies volgens de afspraak. Vriendelijke bezorgers. Ze hebben echter niet gecheckt of de koelkast waterpas stond. Een waterpasje hadden ze wel mee kunnen nemen.
Er stond vermeld dat de bezorgers me zouden bellen, een half uur van te voren. Dat is niet gebeurd. Maar er was gelukkig nog een track en trace link.

D. van der Veldt 14-03-2021

Goede service en het na komen van de levering wat tijd betreft.
Ook de prijs is goed.
Ik kende dit bedrijf niet maar zou weer als het nodig is een bestelling doen.

A. Kuijpers 13-03-2021

Deze web shop is heel fijn om zaken mee te doen. Ik heb telefonisch contact gehad, werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg goed advies. Het apparaat werd geleverd op de afgesproken dag. De levering zelf verliep snel en vakkundig. Bezorgers droegen mondkapjes en hielden zich goed aan de corona maatregelen.

hans de boer 13-03-2021

snelle service,deskundig personeel en redelijke prijs, veel keuze.Makkelijk berijkbaar
Ik kende dit bedrijf niet maar ben aangenaam verrast

Debby de Vries 13-03-2021

Mooie aanbieding met een extra mega korting erop. Communicatie snel en duidelijk.

Angelique 13-03-2021

Ik vind het een fijn bedrijf, ik heb om advies kunnen vragen, ze dachten dan echt met me mee en na mijn aankoop, had ik de volgende dag al mijn afwasmachine binnen. Echt heel fijn. De bezorgers waren ook erg vriendelijk

Mary 13-03-2021

Ik had nog nooit eerder bij Bemmel besteld. Ik koos ervoor wegens een vaatwasser van Siemens die ik perse wilde hebben. Echter ook bij Bemmel was hij niet leverbaar. Zij dachten met mij mee voor de opvolger ervan. Ook voor een zeer scherpe prijs. Deze zou in week 10 op voorraad zijn, en dat was ook zo. Hun advisering via de email was zeer snel en duidelijk, ondanks mijn vele vragen, bleven zij geduldig. De levering via Dynalogic was ook heel goed. Ik kon snel mijn dag uitkiezen, het tijdsblok via de track en trace deed de rest. De heren die het brachten waren ook vriendelijk en behulpzaam.
De volgende keer zal ik bij Bemmel bestellen en hen in mijn kennissenkring zeker aanraden.

Luling 13-03-2021

Vaatwasser gekocht via de website. Vaatwasser kwam binnen 2 dagen en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de bezorging. De bezorger kwam op tijd en voor een kleine meerprijs werd hij neergezet en aangesloten..De vaatwasser heeft een aantal programma's en is makkelijk te bedienen. Voor deze prijs een prima koop.

ALobregt 13-03-2021

Supershop!!!
Verschillende apparaten gekocht,geen klachten en prima service.Tijdsslot te volgen via track en tracé,en wordt gebeld als ze in de buurt zijn.
Bezorgers erg vriendelijk en heel behulpzaam.

Dick 13-03-2021

Gevonden wat ik zocht en daarna precies volgens afspraak tot op de minuut afgeleverd top.

Tom Vande Walle 13-03-2021

Ik ben heel tevreden van de website, de volledige werking van de winkel/ levering. Het heeft nog geen 24u geduurd van aankoop tot levering en dit van Nederland naar België! Doe zo verder!

Arnout Pons 13-03-2021

Goede en heldere uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden van verschillende inductiekookplaten. Vertrouwend op de kennis van de verkoper en rekening houdend met mijn wensen gekozen voor de Pelgrim IDK862ONY. Kookplaat inmiddels geplaatst en in gebruik. De verkoper van Bemmel+Kroon heeft niets te veel beloofd. Het apparaat voldoet aan al mijn wensen en ik ben dik tevreden over het geleverde produkt. Bedankt Bemmel+Kroon.

Anna H. Zijlstra 13-03-2021

Goed voorlichting, geweldige prijs-kwaliteitverhouding en keurige bezorging en plaatsing! Complimenten weer voor ordernr. CRQ958152

catho 13-03-2021

Prijsbewust. Duidelijke site. En snel antwoord op de vragen. Toen de stofzuiger eenmaal binnen in hun magazijn was werd het de volgende dag al geleverd.

André 13-03-2021

Mijn AEG-wasmachine raakte defect. Via Kieskeurig.nl kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon. Zij boden de door mij gekozen wasmachine aan tegen de laagste prijs. Het bestelproces verliep soepel. Ik kreeg direct de factuur en een bevestiging van het bezorgmoment. Reeds de volgende dag werd de machine afgeleverd op het afgesproken tijdstip. De installatie/inwerkingstelling van de machine (in mijn garage) heb ikzelf verzorgd. Ik ben zeer tevreden over de werking van de AEG(L6FBNR1)-wasmachine en de zeer vlotte levering door Bemmel & Kroon. Voor de levering van witgoed kan ik u Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

Andrea 13-03-2021

Snel service en goed geïnformeerd over de levering: zeker een aanrader voor de volgende aankoop