Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jeannine, België 13-10-2022

Ik kocht na lang zoeken en vergelijken een Bosch compactoven bij Bemmel en Kroon, uiteraard omdat zij deze oven verkochten aan de beste prijs. Omdat de oven niet in voorraad was had ik een paar keren contact met de dienst verkoop en dit verliep correct, vriendelijk en professioneel.
Vandaag is de oven geleverd en ook dit is heel vlot verlopen, netjes, onbeschadigd.
Proficiat en dank u wel Bemmel en Kroon.

Fam. Dragt 13-10-2022

We zochten de opvolger voor de Miele Active medical stofzuiger van alweer 2005. Eerst Miele Nederland gebeld en we kwamen uit op de Miele COMPLETE C3 ALLERGY. Bij Bemmel & Kroon was deze het goedkoopste.
Volgende dag keurig geleverd en direct uitgetest. Groter formaat dan verwacht, maar stofzuiger doet prima waar zo'n ding voor gemaakt is.

In de aparte doos bleken niet onze bestelde extra stofzuigerzakken te zitten maar... een ontkalker voor wasmachine. Na telefonisch contact met Bemmel & Kroon werd dit direct en vriendelijk opgelost. Beetje humor en flexibiliteit aan beide kanten helpt.

Hulde voor snelle levering en aantrekkelijke prijs!

Rob Albert 13-10-2022

Na een heel gedoe met een bedrijf uit Lommel, dat ons ook nog veel geld gekost had was ik erg voorzichtig geworden met het opnieuw online bestellen van een combimagnetron. Na bij bemmelenkroon telefonisch geïnformeerd te hebben naar de beschikbaarheid, had ik er volledig vertrouwen in. Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Meteen ook 1 besteld voor onze zoon. We werden met regelmaat op de hoogte gehouden, zelfs via sms van het aflevermoment. Super transactie zo op deze manier, top!

Wim 13-10-2022

Wasmachine keurig afgeleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Machine werkt uitstekend. Oude machine meegenomen.

Jolande 13-10-2022

Bestelling gedaan, betaald. Daarna direct telefoon gehad dat wasdroger niet op voorraad was en een week later bezorgd zou worden. Uiteindelijk werd hij op donderdag ipv van de door mij gekozen dinsdag bezorgd.
Veel negatieve reviews over Dynalogics, maar wat mij betreft prima mensen.

Wouter 13-10-2022

Dit lezen met de disclaimer: "first world problems" ajb.

Op de late zondagavond plots op zoek naar een vaatwasser - want oude kaduuk - kwam ik op internet op basis van mijn eisen uiteindelijk om 23:30 uit bij Bemmel en Kroon, gewoon ook omdat dezelfde machine elders* 130 euro duurder was. We moeten op de kleintjes letten tenslotte. Het bestelproces verloopt zonder hickup, de site schreeuwt "voor 22:00 besteld, dan morgen in huis", en natuurlijk snap ik dat ik dan minstens tot dinsdag moet wachten, soit, het zij zo.

Pas dinsdagochtend 8:00 uur lees ik de bestelbevestiging zorgvuldig (ik lijk wel een klant tenslotte) en wat schetst mijn verbazing - de vaatwasser moet nog besteld worden - huh). Ik doorliep alle stadia van frustratie: "wtf, hoe kan dat nou, heb ik zitten slapen, hoe leg ik dit de rest van de familie uit, ga de site opnieuw checken". En jawel, in hetzelfde opvallende "alles is okay"-groen van "[vinkje] Op voorraad" prijkt er luid en duidelijk boven mijn vaatwasser "[vinkje] Leverbaar op bestelling". Overigens nergens anders in het verkoopproces komt deze informatie nog verder te sprake, ik heb het proces nogmaals doorlopen uit frustratie.

Vervolgens voltrekt zich een klassiek staaltje cognitieve dissonantie uit de marketing "ja maar hey, dat heb ik niet gezien", nee, natuurlijk niet, elke andere site zal namelijk visueel een opvallend verschil maken tussen "direct leverbaar" en "leverbaar na bestelling wat je een arbitraire wachttijd kan gaan opleveren".

Goed, vandaag, donderdag dus, is het ding alsnog geleverd, net als dinsdag (toen ik het te laat zag) lekker voor thuis gebleven. Het hele proces verloopt verder prima, dus betaling = easy, levering van Dynalogic = duidelijk en je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Maar, het knaagt, dat ene zinnetje in die bestelmail had wat mij betreft in vet

HFle 13-10-2022

Snelle reactietijd bij vragen. Flexibele opstelling m.b.t. de prijs en snelle levering.

Cas 13-10-2022

Snel en direct geen gedoe verkoper weet waar hij over praat zeker voor evt. volgende aankoop in beeld !

Tevreden witgoed besteller 13-10-2022

Mooi assortiment tegen actie tarieven die heel scherp zijn. Goede begeleiding via e-mail over aflevering en vorderingen bezorgdienst. Die zorgden keurig dat het bestelde op de gewenste plaats kwam.

Leo 13-10-2022

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon.
Gisteravond een Miele stofzuiger gekocht. Om nog wat inhoudelijke vragen heb ik eerst nog gebeld met Bemmel en Kroon. Ik werd zeer snel geholpen. Medewerker was duidelijk, vriendelijk en gaf aandacht aan de klant. Service was dus top.
Hierna besteld. Meteen een bericht dat alles in goede orde ontvangen was.
Hierna duidelijk en snel op de hoogte gehouden van het bestelproces. Vanmorgen een mailtje dat de bestelling onderweg was en ik kreeg ieder half uur hoe laat het product afgeleverd zou worden.
Wat een klasse! Daar kunnen heel veel internet bedrijven van leren.
Echt een 10!

jan 13-10-2022

altijd vriendelijk en correct geholpen. Fijn dat er vooraf gemeld werd, dat er een lange levertijd op de stoomoven zat, maar netjes afgehandeld.

Wasdroger Bosch 13-10-2022

Duidelijk hoe het werkt prijs zeer goed bezorging perfect met de tijd die ze beloven zijn ze er ook

Sebastiaan 12-10-2022

Levering op korte termijn en conform beloofd tijdvak. Snelle installatie van nieuwe droger en afvoer van vervangen droger.

Jos berg 12-10-2022

Aanname telefonisch is goed geregeld
Bezorging gaat vlekkeloos
Prijs is ok
Wat wil je nog meer

Mevr.J.Dekker 12-10-2022

Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon,omdat wij in het verleden altijd heel tevreden waren.De door mij bestelde koelkast werd bezorgd met schade.Ik heb een foto en mail gestuurd en direct kreeg ik telefoon met de mededeling,dat er een nieuwe besteld werd.Wat een super reactie!Hij is inmiddels bezorgd en zonder schade.Dus ga naar Bemmel en Kroon,voor goed advies.

SJa 12-10-2022

Goede service en bezorging.
Enkel jammer dat de optie installatie niet mogelijk is in België.

Hester van der Kevie 12-10-2022

We wilden eerst de koelkast gelijk via de site bestellen. Maar omdat Bemmel&Kroon op een kwartiertje rijden zat daar toch heengereden.
We kregen goed advies en konden de koelkast bekijken. Uiteindelijk toch voor onze eerste keuze gegaan maar nu ook goed onderbouwd en dat voelt prettig.

jan 12-10-2022

De bestelling was eenvoudig on line te doen, goede communicatie en info over de bestelling. Op de dag van de levering zeer goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van de levering. Keurige bezorgers alles netjes achter gelaten.

M. Wanders 12-10-2022

Beleefde monteurs. Goed up to date over de bezorgtijd, perfecte installatie.

Jos 12-10-2022

Perfect geholpen door Leendert, filiaal Cruquius, hij is een echte koelkasten specialist!
Keurig netjes ingebouwd door Ajtec

jan 12-10-2022

uitstekend advies, vriendelijk en deskundig. Checken daarna ook nog de maten in verband met inbouw. geweldig.!!!

telefonische bereikbaarheid voldoende maar geen 10.

Herman 12-10-2022

Zeer uitgebreide keuze van modellen op een makkelijk te bezoeken website. Prijzen zijn concurrerend en soms zijn er goede kortingen te krijgen. De bezorgservice is uitstekend.

Diddy 12-10-2022

Ik heb hier online besteld en ik moet zeggen dit is echt de beste winkel voor keukenapparatuur. Eerst offerte aangevraagd binnen 10 minuten antwoord. Besloten om naast de afzuigkap ook een inductiekookplaat te kopen en kreeg ook nog een mooie korting. Gisteren besteld vandaag in huis. Top geregeld met transport je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer het komt dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven.
Echt een topwinkel!

Smit 12-10-2022

Wij hebben in de winkel goede informatie gekregen over het produkt wat wij zochten (wasdroger).
Levering was snel en conform de afspraak.

Braun 12-10-2022

Zaterdag de nieuwe vaatwasser besteld, zondag geleverd! Goede service van Bemmel&Kroon. Heb de vaatwasser nu een paar dagen in gebruik en bevalt goed. De vaat is goed schoon en droog. De app leek me overbodig maar merk dat ik er toch op aan het kijken ben. Het is eenvoudig instellingen te wijzigen en advies te krijgen over het beste programma.