Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Corrie 15-08-2021

Prettig en snel oplossing geboden voor mijn kapotte vriezer. Ben ook zeer tevreden over de installatie.

Henk Hadderingh 15-08-2021

Zaterdag besteld, zondag al ontvangen, de inductie kookplaat voldoet aan alle verwachtingen.

Goede informatie vooraf en een zeer nette prijs.
Kortom zeer tevreden over Bemmelen en Kroon, fijne winkel om zaken mee te doen

Wim van Eerten 15-08-2021

Bij het kopen van een nieuwe stofzuiger werd een winkel bezocht en werd een keuze gemaakt. Deze stofzuiger werd aangeboden volgens de adviesprijs van de fabriek. Op internet hanteerde de meeste winkels dezelfde prijs. Behalve bij de firma Bemmel & Kroon. Daar was de stofzuiger 31% goedkoper! Dan bekruipt je het gevoel: is dat wel safe? Maar de firma Bemmel & Kroon heeft 3 fysieke winkels waar men het product kunt bekijken en de hele internet site zag er zeer solide uit. Dus de stofzuiger gekocht. Direct een e-mail ontvangen met een ordernummer en een factuur. Administratief goed voor elkaar! De volgende dag werd de stofzuiger volgens tijdschema geleverd. Toch blijft er een knagende gevoel hangen of het wel een nieuwe stofzuiger was etc. De doos was nieuw en de stofzuiger ook. Perfect! Alle twijfels zijn bijna verdwenen want hoe is het mogelijk dat een product 31% goedkoper kan zijn en dat er dan nog enige winst op gemaakt kan worden of zijn de adviesprijzen veel te hoog! Als fysieke winkels nog een bestaansrecht willen behouden dan zouden de eigenaren toch wat kritischer naar de adviesprijs van producten moeten kijken!

Karina 15-08-2021

Eerlijk gezegd kende ik deze winkel niet maar zij hadden de scherpste prijs. Daar bovenop hadden ze ook nog een leuke zomeractie dus dat was dubbel winst. Bemmel en Kroon heeft de bestelling super snel verwerkt je kon zelf de leverdatum op korte termijn kiezen. De communicatie is helder en de levering geheel volgens afspraak.
Ik zou deze winkel aan anderen aanraden.

Han 15-08-2021

Bijzonder vlotte en goede levering, te volgen met track & trace.
Zeer vriendelijke én deskundige mensen.
Biedt extra jaren garantie met geringe bijbetaling.

Ml lemmens 14-08-2021

Snelle levering
Netjes tot 1 aan de deur
Vriendelijk personeel
Ondanks goed verpakt
Ondekte we toch kleine deukje

Eddy de Hoop 14-08-2021

Ik vraag me af of er slechte reviews zijn over dit bedrijf, of hun personeel. Dit geld ook betreft de koerier die het bestelde artikel kwam afleveren. Ik ben helemaal content, zeer strakke levering en de prijs is me enorm meegevallen ( eerlijk gezegd kon ik het nergens goedkoper vinden) . Mijn volgende bestelling zal waarschijnlijk wel weer via van Bemmel en Kroon gaan. Thanks toppers.

Dekker 14-08-2021

Top winkel met veel producten en zeer snelle levering. De levering van deze bestelling (Vriezer BKI1006561) had wat voeten in aarde. het bedrijf wat de levering deed had denk ik personele problemen want het tijdstip werd 3 x verschoven en werd uiteindelijk om 22:45 bezorgd door een man alleen die de vriezer moest slepen. Maar hier kan Bemmel en Kroon even niets aan doen want onze vorige levering (een wasmachine) ging perfect en stond binnen 1.5 min. op zolder. Hulde.

Duin 14-08-2021

Donderdag 12-8-2021 ging onze wasmachine Miele stuk.
Wij zijn direct naar Bemmel en Kroon Cruquius boulevard gegaan.
Ondanks de leveringsproblemen door corona zijn wij uitstekend door de verkoper
geïnformeerd over de mogelijkheden.
Vrijdag 13-8-2021 werd de nieuwe zuinige Miele keurig bij ons afgeleverd door Dynalogic.
Wij kunnen Bemmel en Kroon bij iedereen aanbevelen.

Jolanda 14-08-2021

Gisteren pas besteld en vandaag netjes afgeleverd. Snelle service. Site is erg overzichtelijk. Levering was dik in orde, werd goed op de hoogte gehouden wanneer levering bezorgd werd. Zeer tevreden dus.

WENDY van Dalen 14-08-2021

Goede service op maat. makkelijk om te bestellen, goede prijs en super levering.

Pedro Overmeer 14-08-2021

Dit jaar al meerdere apparaten hier gekocht. Net als voorgaande keren een goede vergelijking op de site kunnen maken. Ook nu was de prijs was goed. Logistiek partner bezorgd keurig en sluit de wasmachine aan. Nette bezorgers.

Mevr. Rozenboom 14-08-2021

Wederom bij Bemmel&Kroon een artikel gekocht dit keer 2x een diepvrieskast en 1x een warmte pompdroger ! Wat een super fijne zaak en hoe snel geleverd als het op voorraad is !
Bij ons begint de dag heel gewoon met Bemmel&Kroon

A.bubbert 14-08-2021

wat een service terwijl een reperatie bijna net zo duur is (bij een ander bedrijf) en14 dagen op zich laat wachten hebben we binnen 2 dagen een nieuwe wasmachine en werd hij nog aangesloten ook. Ik ben erg blij met jullie

Rob. 14-08-2021

Duidelijke site met zinvolle tips om een keus te maken uit het assortiment. Lopende de dag een duidelijk systeem om de bezorging en bezorgtijd aan te geven.

Livre 14-08-2021

Snelle levering, goede informatie over de bezorgtijden.
Gelijk aangesloten en kortdurend programma aangezet om te laten zien.
Erg blij ermee

Bert 14-08-2021

Nette vlotte levering. Mooi op tijd.
Mooi volgens afspraak. Vrijdag besteld.
Zaterdag netjes geleverd.

Sandra van Santen 14-08-2021

Mooie prettige sfeervolle winkel, met vriendelijk personeel. Na even rondgekeken te hebben, hebben ze mij super voorzien van informatie en geholpen bij de aanschaf van mijn koel-vriescombinatie. Alles is vlot verlopen. Kreeg alle informatie door die ik nodig had wat betreft de aflevering. Levering werd gedaan door 2 prettige jonge mannen die zo de koel-vriescombinatie 2 hoog op zijn plek hebben gezet en gemonteerd.

Ordernr. DH 1005930 E van Dam 14-08-2021

Ben goed geholpen en voordelicht
De levering was goed gepland, mooi op tijd en geplaatst.
De medewerkers waren heel erg vriendelijk helemaal top.

V 14-08-2021

Op 26 juli een bestelling geplaatst en een bevestiging ontvangen dat het product besteld zou worden en binnen enkele dagen leverbaar zou zijn. Een week later een mail gestuurd om te informeren of er al iets bekend was en te horen gekregen dat het product in de week van 16 augustus werd verwacht. Dat was een domper en niet conform de door mij ontvangen mail.
Afgelopen maandag ineens toch een mailtje dat ik een afspraak voor levering kon maken en vandaag heeft de perfecte bezorging plaats gevonden. De bezorgers hadden even moeten zoeken en rondgesjouwd met mijn bestelling maar waren heel vriendelijk en kundig. Al met al uiteindelijk super tevreden (al moet het product nog worden aangesloten, maar ik verwacht dat dat helemaal goed gaat komen).

Linda 14-08-2021

Keurige en snelle levering van onze nieuwe vaatwasser. Montage verliep ook vlekkeloos. Alles was TOP!

Wiegmans 13-08-2021

Scherpe prijs. Complete service met plaatsen en installeren van de wasmachine door vriendelijke monteurs die volgens planning aankwamen, een kleine instructie hebben gegeven en ook alles netjes hebben achtergelaten. Een pluim voor die monteurs!

Soda 13-08-2021

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bemmel&Kroon omdat het gewenste artikel bij bekende winkelketens uitverkocht was.
Volgende dag werd de bestelling keurig bezorgd zoals beloofd . Klantvriendelijk en fatsoenlijk.

Jolanda 13-08-2021

Heel erg tevreden, zeer snelle levering! Ook nog eens de laagste prijs voor mijn wasmachine!
De firma waar ze mee samen werken voor de levering was erg netjes en zeer vriendelijk.

Johan 13-08-2021

De prijs was goed, snelle levering en nette bezorgers.
Keurig een tijdvak en strak aan gehouden.