Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ger 27-06-2021

Hadden snel iemand beschikbaar met duidelijke informatie en prima prijzen,kon een aantal producten in de showroom bekijken met goede uitleg.
Snelle levering en ook de mogelijkheid om producten af te halen uit het magezijn.
Goede service bij aflevering ook de mogelijkheid om aan te laten sluiten, nemen verpakking en oude producten retour. Wij zijn erg tevreden!

C 26-06-2021

Prima service en fijne levering. Gisteren een vaatwasser besteld en vandaag in huis.

Theo 26-06-2021

Bestellen ging makkelijk. Gewenste leverdatum ingevuld en netjes geleverd. Een aanrader

Wijnands 26-06-2021

Snelle levering, prima product. Veel lades, erg fijn! Apparaat werd netjes afgeleverd en op de plek geïnstalleerd. Wij zijn erg tevreden over onze liebherr gnp-3013-23

Robbiedoes 26-06-2021

Na een zoektocht voor een geschikte afzuigkap bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Voor 22.00u besteld, volgende dag in huis. En dat hebben ze helemaal waargemaakt! Top geregeld met keurige statusupdates van de koerier. En ja, ook helemaal tevreden met het product zelf wat voldoet aan alle verwachtingen. Nu kan ik weer lekker koken :-).

A. vd Bosch 26-06-2021

Het is een super mooie winkel en wij zijn heel vriendelijk en goed geholpen. Er is ons alles goed uitgelegd over een inbouwkoelkast. Snel geleverd en binnen een week keurig en goed ingebouwd . Deze jonge monteur was ook super aardig.

Jan 25-06-2021

Via een prijsvergelijk op deze site gekomen. Het was eenvoudig om te bestellen. Door een stommiteit van mij de verkeerde machine besteld op 16/6. Ik kwam er op 19/6 achter en heb toen de klantenservice gebeld. Werd heel leuk opgepakt. Geen probleem; de bestelling werd direct aangepast, wat resulteerde in een lagere prijs. De terugbetaling stond zeer snel op mijn rekening en de machine is heel netjes geleverd op de afgesproken dag. Petje af voor deze leverancier!!

Patrick 25-06-2021

order: BKI992561 : Erg snel geleverd, scherpe prijs en goede service. Aanrader

G.J.Toet 25-06-2021

Goede service, afspraken helder en op tijd nagekomen. Klantgericht optreden van de medewerkers.

Maddy 25-06-2021

Perfecte service
Snel geleverd
Zeer tevreden 😊
Levering tot in de puntjes geregeld levering via track en tracé code tot aan dr deur te volgen

P. vd Heijden 25-06-2021

Tja, het is wat met die Bemmel & Kroon. Denk je:" ik ga naar een fysieke winkel en niet naar internet. Krijg ik keurig goede informatie over een koelkast."
Echter dat is niet zo. De man kon niets vertellen over het ding: een Samsung koelkast. Ik vroeg nog of het een nieuwe versie was met dunne wand en in welke categorie hij valt. Antwoord: A++ meneer. Veder totaal geen aanvullende informatie of vergelijk met andere modellen of andere merken. Kortom: op internet zou ik wijzer geworden zijn. Over de "ORANJE AANBIEDING" wist de man ook niets. Ik had die ochtend een mail daarover ontvangen. "Nee meneer, dat is het geval bij bepaalde types van Samsung. Deze niet". Kijk ik na de aankoop op internet: staat hetzelfde ding voor € 80,- voordeliger te koop bij ....... Bemmel & Kroon. Dan breekt toch je klomp. Natuurlijk bellen naar de verkoper. O, ik wist dat niet, nu zie ik het op internet. Wij werken van een anders systeem. Beste mijnheer Bemmel en mijnheer Kroon: zorg voor intern een heldere communicatie en spoor medewerkers aan om hun best te doen om VEEL informatie te leveren aan klanten die de moeite nemen naar de winkel te komen. Op deze manier jaagt u iedereen het internet op. Ja, ik weet dat u ook via internet verkoopt. Een persoonlijk verhaaltje zorgt denk ik voor meer binding met klanten. Helaas kon er geen kop koffie af, de dames waren beneden druk bezig met schoonmaken.
Ik ben niet boos, wel teleurgesteld. Van de belofte dat de koelkast in de ochtend bezorgd zou worden kwam ook niets terecht.

Ron 25-06-2021

De service en deskundigheid van een speciaalzaak en de prijzen van een internet site.

Timmerman Lambert 25-06-2021

Super geregeld en zeer snel ja wat moet je er nig meer van zeggen gisteren besteld vandaag in huis beter kan niet

Richard 25-06-2021

Omdat het een keurige zaak is waar je vriendelijk en door goed vakkundige personeel wordt geholpen.
Als je vragen hebt staan ze je netjes te woord en beantwoorde netjes je vragen.

Dick 25-06-2021

Zeer vlotte en duidelijke afwikkeling van mijn order bij Bemmel en Kroon. Wasmachine Bosch WAXH2K75NL volgende dag netjes uitgeleverd en aangesloten. Restitutie ontvangen over tussenstuk tussen droger en wasmachine, alles zonder enige onduidelijkheid, informatie en prijsstelling naar wens, zo moet het!

Marianne Weber 25-06-2021

Snelle afhandeling - zeer aardige en keurige chauffeurs - perfecte service - prudoct moeten we nog uitproberen - is gisteren geplaatst - zat een klein deukje bovenin links in RVS.

M.Y. Ling 25-06-2021

Gisteren ging wasmachine stuk, gisterenavond besteld bij Bemmel en Kroon (Miele) en nu volgende dag om 12.30 uur al geïnstalleerd en oude machine meegenomen door zeer nette medewerkers van Dynalogic. Erg tevreden!

Joke santifort 25-06-2021

In de winkel heel goed geholpen.de vriezer is op de dag bezorgt op de afgesproken tijd. Ik was zelf een paar min te laat .werdt gebeld door de winkel dat ze er al stonden .ik was drie min te laat .ze hebben mij heel vriendelijk geholpen waren erg aardig en behulpzaam mij complimenten. xxxxx

Jip 25-06-2021

Prima zaak, van bestellen online, persoonlijk contact, vooral snelle levering wat momenteel bij anderen echt een probleem is, tot aan vakkundige plaatsing aan toe verliep alles gladjes en zonder problemen. Graag tot de volgende keer!

Miel Kurris 25-06-2021

Bemmel&Kroon hadden de voordeligste prijs en daarbovenop een top service. Zeer duidelijke communicatie en de mogelijkheid tot keuze van leverdag gaven me veel vertrouwen. Levering was zoals beloofd en perfect op tijd.

WM Hoogstraaten 25-06-2021

Uitstekend advies bij de aankoop van een Siemens vaatwasser, en in deze tijd van tekorten snel leverbaar. Ook de Installatie dik on orde!!

Hans Roos 25-06-2021

De koelkast was defect. Door de overzichtelijke website was een keuze maken best wel eenvoudig. Maar vanwege een maximale hoogte toch maar even gebeld. Een geduldige verkoper nam alles nog eens met me door (zaterdagmiddag). Nou vooruit bestellen, zelfs levering op zondag was mogelijk. Op dinsdag kwamen de twee vrolijke bezorgers (4e etage) keurig afgeleverd. Bravo Bemmel en Kroon !

Nelleke 25-06-2021

Duidelijke beschrijving en hele snelle levering en installatie.
Niets op aan te merken.

Oostenrijk 25-06-2021

In april een vaatwasser besteld, die op leverbaar stond. Hij zou een paar dagen later komen. Nu paar maanden later gebeld, hij is pas eind augustus leverbaar. Ik heb daar al die tijd geen bericht over ontvangen. De vaatwasser staat nog steeds op de site als leverbaar.

Hans 25-06-2021

Geweldige goede uitleg gekregen over de mogelijkheden van een nieuwe wasmachine-bovenlader. Direct besteld en een dag later al bezorgd en geïnstalleerd. Toch een minpunt (dat verklaart de 7), namelijk: Het elektrasnoer van de wasmachine was zo kort, dat het de hoog gemonteerde stekkerdoos bij lange na niet haalde. Moest zelf een verlengsnoer regelen. Wasmachines horen een elektrasnoer te hebben van een lengte, waarmee je een hoog stekkercontact ook kunt gebruiken. Dus moet tot onder het plafond kunnen komen. Overigens een zeer goede winkel.