Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hans 07-02-2021

Snelle en gebruikersvriendelijke service. Goede track en trace faciliteit. Ondanks slechte weersvoorspellingen toch nog op tijd geleverd.

BC 07-02-2021

Via de website van de Consumentenbond op de site van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Na telefonisch contact en een goede voorlichting van een verkoopmedewerker, heb ik een wasmachine besteld. De volgende dag, zaterdag, werd de wasmachine op de aangegeven tijd geleverd en geïnstalleerd. Deze draait nu tot volle tevredenheid. Goede aankoop

Herald 07-02-2021

Prima service, twee Siemens apparaten gekocht die naar volle tevredenheid werken.

Jan 07-02-2021

Wij zijn uiterst correct behandeld, Wij hebben via de website een wasmachine en een droger gekocht en zijn er zeer tevreden . Zelfs de afgesproken datum was geen probleem en viel op een zaterdag. Wij hadden ook van de full services gebruik gemaakt en deze was zeer correct uitgevoerd mede de persoon die deze uitvoerde. Echt een aanbeveling het bedrijf Bemmel & Kroon

Adriaan 07-02-2021

Prima service van BemmelenKroon. Na het invoeren van de leveringsdatum, heb ik naderhand nog contact gehad met de klantenservice om de leveringsdatum te veranderen. Was geen probleem en meteen een nieuwe bevestiging van levering gekregen. Ook de snelheid van leveren kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Inmiddels de bestelling binnen en ben helemaal tevreden.

Corrie Meeuwsen 06-02-2021

Ik heb deze webshop gekozen omdat hij er netjes en verzorgd uitzag. De bestelling ging correct, direct een email binnen met de gegevens en hoe te leveren. Ik kon de besteldag, zaterdag, zelf kiezen wat handig was omdat ik doordeweeks onderweg ben.
Op de zaterdag eerst in de ochtend een mail ontvangen van het tijdvak van de levering die ik via track&trace kon volgen en die steeds werd bijgewerkt. Op het preciese tijdstip s'avonds werd hij uiteindelijk geleverd en de oude oven meegenomen!

Bert 06-02-2021

De droger werd geleverd met een afvoerslang die de bezorger niet kon monteren. Wij hadden daar wel voor betaald. Jammer dus

Eagle 06-02-2021

Wij zijn bij Bemmel en Kroon terecht gekomen door te zoeken naar een goede, maar ook leuke prijs van een wasmachine. Door telefonisch netjes en positief behandeld te worden ongeacht onze vragen hebben we gezamenlijk afgesproken wanneer de levering het beste uit kwam en besteld. Alles is gegaan zoals afgesproken. Een 9 omdat we alles zelf aansloten, dit stukje kunnen we niet beoordelen en dat doen ook de bezorgers. Ook deze waren beleefd en netjes ongeacht de regels en drukte. Voor herhaling vatbaar al hoop ik nog even wat jaren met deze machine te kunnen doen. Ordernummer BKI950543

Fam. A. 06-02-2021

We waren op zoek naar een wasmachine en na prijsvergelijking bleek onze keuze (Bosch WAXH2K75NL) het meest voordelig te kunnen worden aangekocht via Bemmel en Kroon, oa owv een tijdelijke kortingsactie (-50euro). Dat we zelf de leveringsdag konden kiezen, vonden we erg handig. Omdat we een betaling vanuit België moesten doen, leek het er even op dat we toch wat langer op onze wasmachine zouden moeten wachten, maar niets was minder waar: 's anderendaags al ontvingen we een leveringsbevestiging met de melding dat de daaropvolgende dag de wasmachine geleverd zou worden. Het tijdstip van levering konden we opvolgen via de berichten die we ontvingen. Een half uurtje later dan oorspronkelijk meegedeeld, werd onze wasmachine thuisbezorgd. We kozen voor de extra service: de machine werd gebruiksklaar gezet op het door ons voorziene verhoog en al het verpakkingsmateriaal werd netjes terug meegenomen. Kortom, zeer tevreden met de vlotte bestelling en levering!

Gijs 06-02-2021

Via de website een Bosch oven gekocht. Dezelfde avond al bericht dat deze niet meer geleverd werd en dat we voor hetzelfde bedrag de nieuwere variant kregen. Helaas wel langer moeten wachten door levering problemen vanuit Bosch zelf. Maar eenmaal binnen dag later bezorgd. Goede service. Bij telefonisch contact snel medewerker aan de lijn, ook prettig!

J.Hogewoning 06-02-2021

Vertrouwt ,bereikbaar voor vragen en vlot geleverd maar de communicatie kan nog wel wat beter.
Maar als er een probleem is word het wel goed opgelost.

M. van der Molen 06-02-2021

We hebben voor deze winkel gekozen omdat ze de mogelijkheid boden om de wasmachine naar boven te brengen, aan te sluiten, en het afval mee te nemen. Prima service lijkt me!
Helaas staat de wasmachine nog steeds beneden in de hal. In de verpakking. De bezorgers durfden de trap niet op met de wasmachine. Waarom werk je dan bij zo'n bedrijf..... Ik ben erg teleurgesteld.. Waardeloos dit!!!
Ik zou deze winkel dus niet aanbevelen.

Mark 06-02-2021

Na 1 dag geleverd, netjes aangesloten en oude wasmachine afgevoerd. Prima service.

Peter 06-02-2021

In december hebben we een bestelling geplaatst voor een droger en wasmachine bij Bemmel en kroon. Via een eenvoudig telefoontje hebben ze beide apparaten (apart) en zo snel mogelijk geleverd. De leverancier was echter iets later dan de aangegeven bezorgtijd in de laatste sms. Verder zijn de apparaten goed geïnstalleerd door vriendelijk personeel. Kortom: tevreden klanten.

Zeer Goed Bedrijf 06-02-2021

Zeer goed bedrijf. Komt afspraken altijd na. Heeft een groot assortiment keukens en apparatuur. Wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen en te woord gestaan. Al klant vanaf 2004. heeft ook altijd een oplossing voor installatie van hele goede apparaten.

Mevr T .Nuij 06-02-2021

een warmtepompdroger gekocht
zeer tevreden over de levering en aandacht van Bemmel &Kroon
Het type nr was er niet meer ander type nr gekregen voor de zelfde prijs
Een toppertje en aanrader deze firma super
Mevr T. Nuij

Otten 06-02-2021

Vooraf een paar keer email contact, steeds snel en duidelijk beantwoord, adequaat. Correcte levering.

Hans h 06-02-2021

Netjes op tijd geleverd. Prachtige koelkast met heel veel ruimte. Prettig telefonisch advies gekregen voordat we bestelden

Fred 06-02-2021

Goede service, op tijd geleverd en scherpe prijzen. Zal volgende keer hier weer bestellen. Een aanrader!

Astrid 06-02-2021

Helaas was de vaatwasser niet meteen leverbaar door de lock down, maar zodra hij beschikbaar was kon ik voor de volgende dag al een afspraak inplannen voor levering. Bedrijf is niet duur en doet wat het beloofd

Erwin 06-02-2021

Netjes geleverd. Keurige heren die de boel werkend en opgeruimd hebben achtergelaten. Zoals het hoort!

Marcel 06-02-2021

Prima deal voor wasdroger met ordernummer 487816. Snelle bevestiging en levering stipt de volgende dag. Keurige installatie en afhandeling.

V d Meijden 06-02-2021

Snelle levering, gelukkig geen onnodige verpakkingsmateriaal,goede duidelijke bon duidelijke site , gewoon zoals online bestellen behoort te gaan.

Gert 06-02-2021

2 ovens besteld van Siemens, kon nergens anders geleverd worden op korte termijn vanwege leveringsproblemen. Echter BEmmel en kroon heeft deze de volgende dag geleverd.

Recep 05-02-2021

Ik was op zoek naar een bepaald type koffiemachine van Siemens en via Google bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Elders was het apparaat veel duurder en hier was de prijs gewoon 100€ goedkoper! Bestellen ging erg makkelijk. Nog even telefonisch contact gehad na de bestelling en werd erg goed geholpen door Amy. Binnen een dag had ik mijn koffiemachine in huis. De levering was zeer goed, ik werd van begin tot eind vd levering op de hoogte gehouden. Zo hoort het!