Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Van Sermondt 29-01-2021

Gezocht via kieskeurig.nl naar een nieuwe afzuigkap. We kwamen bij Bemmel&Kroon terecht. Snelle en nette levering. Helaas niet voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis, maar een dag later. Zal wel door drukte pakketbezorgers komen ivm Corona. Was voor ons helemaal prima. Ordernummer BKI947564.

R.d.W 29-01-2021

zeer goede service, snelle levering en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd.

Pascalle 29-01-2021

We hebben gekozen voor deze shop omdat ze snel leveren. Onze vaatwasser is stuk en no way dat we met de hand gaan afwassen!
Bezorgers waren super vriendelijk.

Romy 29-01-2021

Goede service, goed geholpen door de telefonist, uiterst vriendelijk, en gezorgd dat wij onze kookplaat snel geleverd kregen.
Snelle levering

Berkhof 29-01-2021

Ik heb gekozen voor de shop omdat alles perfect loopt duidelijke prijs afspraak en duidelijke tijd van bezorging, ook voor mijn klanten perfect.
Top zo doorgaan zo.

Jurian 29-01-2021

Na onderzoek welk type wasmachine we wilden hebben, kwamen we via Google uit bij de website van Bemmel & Kroon. Naast de laagste prijs is het ook mogelijk om extra service te krijgen. Het bestellen gaat erg makkelijk en je kan direct een afspraak inplannen, waarbij het mogelijk is om vooruit te plannen.
Vandaag is onze wasmachine netjes op tijd geleverd en aangesloten. Zonder problemen is de wasmachine op de 2e etage geplaatst en de oude wasmachine werd meteen meegenomen (om te recyclen).
Prima service en een fijne afhandeling.

Joost 29-01-2021

Deze mensen komen hun afspraken na. Uitstekende service, punctueel en verder geen flauwekul.

Adrie 29-01-2021

Levering keurig volgens afspraak op tijd.
Vooraf Helaas een foutje gemaakt bij bestelling door mijzelf, en na 1 telefoontje is alles snel en perfect opgelost door een medewerker

P. van Nielen 29-01-2021

Goed geholpen door verkoper en zeer snelle levering, 2 top gasten die het apparaat hebben geplaatst zeer te vrede tot nu

Peter 29-01-2021

Machine werkt goed, de bezorging was snel, installatie professioneel, kortom ik ben helemaal tevreden. ordernummer: BKI946049

Gijs 29-01-2021

Snelle en goede levering. Artikelen worden aangeboden tegen een mooie prijs!

Adekr 29-01-2021

Na een tijdje zoeken op Google kwam ik deze winkel tegen. Nooit geweest maar heb deze winkel gekozen omdat ze een duidelijke website hebben. Makkelijk selecteren en genoeg opties om contact te leggen over de producten. Daarnaast was het erg fijn om mijn bestelling zeer snel te ontvangen. (Binnen 24 uur in huis) Bezorgers waren netjes en snel.

Odin de Bruijn 29-01-2021

Bestelling conform afspraak. Goede communicatie over bezorging, prettige klantenservice. Bezorging zelf verliep vlekkeloos en vriendelijke en behulpzame bezorgers vanuit Dynalogic. Ook vanuit hen uit duidelijke en heldere communicatie. Mooi om te zien dat Dynalogic daar echt goede stappen in heeft vergeleken een aantal jaar geleden.

Wat betreft product, moet nog geplaatst worden dus betreft enkel review van bestel- en bezorgproces. Hetzelfde geldt dat ik nog niet te maken heb gehad met aftersales/aftercare.

Wasmachine 29-01-2021

Dit is mijn eerste bestelling bij Bemmel&Kroon. Woensdag op het internet gevonden. Donderdag besteld. Vrijdag geleverd. Ik ben zeer tevreden. Beleefde en duidelijke communicatie, zowel telefonisch als schriftelijk. Geen hinderlijke geautomatiseerde, langdurige tussenstappen aan de telefoon. Er wordt direct opgenomen. Snelle levering, perfecte bezorging en aansluiting, inclusief afvoer oude machine.

Ivo 29-01-2021

Duidelijke en eerlijke website. Goed overzichtelijk , vergelijken producten simpel. Lage prijzen met aanbiedingen of kortingen. Ruime keuze. Koelkast gekocht. Snelle levering met keuze afleveringsdatum. Goede contact mogelijkheden, nemen telefoon vlot op. Keurige service.

Leontine 28-01-2021

Dit keer minder goede ervaring door hele late levering. Zou 2 weken duren maar duurde uiteindelijk ruim 8 weken. Moest ook zelf informeren waar mijn bestelling bleef, vind ik slecht. Jammer, had eerder wel een keer een goede ervaring.

Hendrik 28-01-2021

Scherpe prijs. Uitstekende bereikbaarheid (tel en mail) en heel flexibel toen ik bij nader inzien een product wilde ruilen. De installatie was beetje spannend vanwege veel voorbehouden in de mail van installatiebedrijf, maar verliep zeer professioneel.

Arjan 28-01-2021

Zoekfuncties zijn prima. Via de mail werd er snel een aanbieding verzorgd en was er bij nader inzien goed contact over een niet meer leverbaar artikel. Terugbetaling van het juiste bedrag was ook zo geregeld.

Jan Voll 28-01-2021

Veel keuze, gelijkwaardige prijzen, snelle afhandeling en tijdige levering volgens afspraak.
Koerier service goed geregeld (email, sms en tracking), maar niet meer dan afleveren en oude apparaat mee terugnemen.

digi2003 28-01-2021

Ik was onder indruk van de klantvriendelijkheid van de medewerker. Ook gaf hij duidelijk aan dat ik na het opnoemen van mijn nismaten en deur maten, mij niet druk hoefde te maken of de koelvriescombinatie er wel in paste. Wachttijd was wel erg lang.( 2 maanden), maar daar kunnen zij ook niets aan doe. Levering was op de afgesproken tijd en plaatsing kinderlijk eenvoudig. Kortom vooralsnog een goede deal gemaakt en erg tevreden.

De dokter 28-01-2021

Alles duidelijk op de web site .vriendelijk en deskundig te woord gestaan hier nemen ze de tijd voor je
Ik heb hier nu drie apparaten gekocht
Waar wij heel blij mee zijn

Marinus 28-01-2021

Helemaal tevreden over de levering en afgesproken bezorging. Goed verpakt en het juiste model kookplaat. Ook een zeer goede prijs, en geen verzendkosten , top!

Bemmel & Kroon 28-01-2021

Precies gekregen zoals besteld en op het aangegeven tijdstip bezorgd.
Ook nog voor een goede prijs

Fons Harmsen 28-01-2021

Overzichtelijke shop met heldere omschrijvingen. Snelle respons. Vriendelijke bezorgers. Levering conform afspraak. Vaatwasser werkt uitstekend

Ruud 28-01-2021

Voor het eerst zaken gedaan en zeer onder de indruk van de efficiëntie van de medewerkers,iets niet goed en er word meteen aktie ondernomen om het te herstellen. Top. Plus de prijzen zijn ook zeer schappelijk.