Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald van Kempen 01-12-2022

Wederom naar volle tevredenheid een produkt bij Bemmel & Kroon besteld. Snelle en zeer correcte levering en installatie voor een aantrekkelijke prijs.

Jeroen 01-12-2022

Wasmachine en droger besteld in de Cruquis. Goede uitleg en informatie over verschillende mogelijkheden. Veel keuze mogelijk. Bezorging was netjes en op tijd. Installatie en oude droger en wasmachine meegenomen. Stonden na een half uur weer volop te draaien beide apparaten. Een aanrader dus.

Jannie 30-11-2022

Prima prijs/kwaliteit-verhouding, en niet iets makkelijker selecteren dan bij een aantal vergelijkbare sites.
Aflevering/plaatsing was net iets ingewikkelder dan gedacht, en is door bezorgers zeer welwillend en goed uitgevoerd.

Ton 30-11-2022

Alweer een topproduct, LG koelvries, voor een goede prijs en na 2 dagen stond ie in huis!
Prima online geregeld.
Kosteloos uitpakken en verpakking meenemen, dat zou een 10 met een griffel zijn👍

Marianne 30-11-2022

Koelkast online besteld, was niet op voorraad is besteld en na dagen konden we al een bezorgdatum plannen!
Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de prijs aantrekkelijk was en omdat wij onze keuken ook hier vandaan hebben nog steeds naar tevredenheid!

A. 30-11-2022

Gekozen om via internet hier mijn wasmachine en droger te bestellen. Snel emailcontact en prima geholpen.

F.A.Schakel 30-11-2022

Gerenommeerd bedrijf , ruime sortering en het belangrijkste DESKUNDIG personeel. Alles keurig op tijd geleverd, en geïnstalleerd.

Marisca 30-11-2022

Heel gebruiks vriendelijke site. Zeer vlotte levering en je krijgt een mailtje hoe laat of ze ongeveer bij je komen leveren. Dit was heel nauwkeurig. Je hoeft dus niet de hele dag te gaan zitten wachten. Top ik ben zeer tevreden over de website en de levering!

Nardie 30-11-2022

Netjes geleverd, blij met mijn nieuwe combi magnetron. Zal deze naam niet vergeten als ik nog het een en ander nodig heb.Betrouwbaar bedrijf.

Joke 30-11-2022

Al eerder een artikel via Bemmel & Kroon aangeschaft. Toen al zeer tevreden. Vandaar nu bij dit bedrijf was/droogcombinatie gekocht. En weer prima service, goed bereikbare klantenservice, zowel via email als telefonisch. Vriendelijke en servicegerichte medewerkers.

T. Tromp 30-11-2022

Fijne winkel met een uitstekende service.
Ook wanneer je Online iets besteld.

Fleur 30-11-2022

Uitstekende service! Ondanks de drukte werd er meegedacht over de apparatuur en ben ik tot een goede keuze gekomen voor een hele scherpe prijs (goedkoopste tov andere grote winkels) . De levering liep ook als een trein . Keurig op de hoogte gehouden hoe laat ik ze kon verwachten en dit werd nagekomen. Product ben ik zeer tevreden over. Kortom : een dikke aanrader om bij deze winkel te kopen!

Jo Geldof 30-11-2022

Vlotte levering, correcte prijs , onmiddellijke reactie op vragen (ook op zondag!), snelle opvolging van het leveringsproces

Anne 30-11-2022

Op deze website is het duidelijk wanneer je een apparaat aanschaft of het wel of niet gaat passen en tevens moet je na de bestelling nog aangeven welk apparaat het gaat vervangen zodat de installateur nog kan checken of het daadwerkelijk past. Wat ik erg prettig vond! Erg blij met mijn nieuwe vaatwasser

van Aken 30-11-2022

De winkel gevonden via de link op de AEG site. Bedrijf houdt zich keurig aan de aangegeven bezorging. Onze droger is de volgende dag geleverd. 's Ochtends netjes een email gekregen met het tijdvak waarin we de droger konden verwachten en naar gelang de chauffeur onderweg was werd dit tijdstip steeds kleiner. Half uur voor levering nog een sms ontvangen met de levertijd.

Andre van Beek 30-11-2022

Al eens wat besteld bij Bemmel en Kroon
Altijd snel en netjes geleverd voor echt de laagste prijs echt top!

Duivenvoorden. 30-11-2022

Vriendelijk en duidelijk. Als je ze belt denken ze mee. Ben zelf later in de winkel geweest en ben goed en super geholpen met advies
Resultaat een inbouwkoelkast gekocht.

Harry 30-11-2022

Duidelijk leveringsdatum en volgens afspraak op tijd geleverd. De prijs ja.... de goedkoopste natuurlijk!!

Makkelijk en zeer goede bezorging 29-11-2022

Elke keer dat ik bij dit bedrijf gekocht heb, was de levering uitstekend. Je je steeds een melding rond welke tijd de bezorging zou plaatsvinden.

Ed 29-11-2022

Wij waren in de winkel van Bemmel&Kroon op Cruquius waar wij vragen stelde aan het personeel en alles netje beantwoord hebben gekregen. Wat wij vroegen over de AEG inductiekookplaat de IKK6440SCB. En die wij toen hebben gekocht. Binnen de tijd die was af gesproken werd de kookplaat netjes af geleverd.

Trudy 29-11-2022

Ik heb vaker iets gekocht bij van Bemmel en Kroon wordt altijd naar wens geholpen de mensen zijn vriendelijk en dringen er niet opgaan om iets aan te schaffen.

J. Theunissen 29-11-2022

Koelvriescombinatie gekocht. Contact met klantenservice gehad, snel contact en meteen een antwoord op mijn vraag.
Levering snel en keurig gedaan.
Hier bestel voortaan

'T. Hofman 29-11-2022

Hele fijne en overzichtelijke zaak met goede kennis in huis van de producten. Ze nemen de tijd voor uitleg. Zeer snelle levering voor goede prijs. Kortom ben heel tevreden..

Laurens 29-11-2022

Nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Superprijs en snelle levering. Kregen zelfs een duurder model geleverd voor dezelfde prijs ivm niet voorradig zijn van model dat besteld was. Echt een goede service van Bemmel en Kroon.

Fred 29-11-2022

Goede winkel, vriendelijk personeel als je ze belt. Komen deskundig over v.w.b. product informatie.
1 minpuntje, Toen de levertijd uit bleek te lopen met bijna 2 weken, (en het betref een vriezer!) bleek het bestelde wel vlot geleverd te kunnen worden nadat ik had aangegeven de order te willen annuleren,