Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

HansMan 19-07-2022

Goed advies. Prima logistiek mbt levering en installatie. Goede commumucatie.

William Anderson 19-07-2022

Alles snel geregeld zonder gedoe. De levering was op tijd en goed. Het is de derde keer dat we hier bestellen altijd goed en een lage prijs

C.A. 't H 19-07-2022

Wat geweldig doen ze dat bij Bemmel & Kroon! Op zondag gaat onze afzuigkap kapot. Internet afgezocht en kwantiteit bij Bemmel en Kroon uit voor een nieuw vervangend type zodat plaatsen ervan een " appeltje eitje " verhaal werd. Maandagmiddag stond er een vriendelijke man voor de deur die het nieuwe exemplaar kwam afleveren en het oude apparaat keurig mer terug nam. Wij konden direct weer in een kompleet keuken koken.... En dat allemaal tegen een scherpe prijs! Wij weten in vervolg wel waar we onze apparatuur kopen!!!

Tp. Van Dijk 19-07-2022

Levering prima in orde, keurig op tijd.
Schrok wel van de staat van de verpakking, ingescheurd, losse zijkanten en deuken leek wel of hij open is geweest, vreesde het ergste voor beschadiging van de inductie plaat (vrijstaand) dat was gelukkig niet zo, alleen wel een kleine beschadiging (krasje) aan de voorkant van de metalen omlijsting! Product werkt wel prima!!!

GJ Dijkgraaf 19-07-2022

Ik had allereerst contact opgenomen of mijn artikel wel op voorraad was. Dat werd bevestigd. Verder werd ik heel vriendelijk te woord gestaan, nam ook alle tijd voor mij.

Marlies 18-07-2022

Een overzichtelijke site met ruim aanbod, waardoor het voor mij makkelijk was iets te vinden wat mij goed past. Met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik vind het prettig dat het bij Bemmel en Kroon ook mogelijk is om op zondag te laten bezorgen.

Shirley 18-07-2022

Ordernummer DH1098563

Duidelijk advies gekregen over Miele wasmachine en droger in de winkel in Den Haag Forepark. Heel veel info en snel weer buiten. Bezorging was met Dynalogic. Het waren nette en vriendelijke mensen. Kon bestelling en route volgen. Zou zo weer iets kopen bij Van Bemmel en Kroon.

bastiaan 18-07-2022

ordernr BKI1106962
Bemmel&Kroon was na wat googelen de beste winkel om een nieuwe inductiekookplaat te bestellen. Ze konden snel leveren (handig als je oude kapot is) en waren bovendien de goedkoopste. In de avond besteld, en de plaat werd zoals beloofd bezorgd in de middag van de volgende dag, in de periode die die ochtend per email en sms werd doorgegeven. Goed verpakt, en zorgvuldige bezorgers. Heel tevreden.

Hannie 18-07-2022

Super goede service
Bij een vraag via mail vrijwel gelijk antwoord
En de bezorgers perfect
Heel fijn hoor je op de hoogte gehouden wordt over lever tijd !!!

Tevreden klant 18-07-2022

Overzichtelijke site en zeer scherpe prijzen.

Inventum KK550 koelkast besteld voor 229,99 € (ordernr. BKI1107381), levering snel en keurig op de tijd die wordt doorgegeven.

L. Roelofs 18-07-2022

De levering van BKI1107332 is supersnel gegaan, zelfs op een zondag bezorgen is helemaal top.
Ik ben goed op de hoogte gehouden met de track en trace, tot aan het moment van aflevering aan toe!
Bovendien was voor mij de prijs uiteraard ook een punt om bij Bemmel en Kroon te bestellen, volgende keer ga ik zeker overwegen om hier weer te bestellen.!

Albert B 17-07-2022

Bemmel en Kroon komen daadwerkelijk als goedkoopste leverancier naar voren bij het zoeken naar een inductiefornuis en afzuigkap op internet. De goederen werden netjes op tijd geleverd en de bezorgers waren zo vriendelijk om de apparatuur in de keuken (b.g.) neer te zetten ipv bij de voordeur. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat de tijd nam om ons te adviseren over de diverse mogelijkheden. Onze positieve ervaring van enkele jaren geleden werd op z'n minst geevenaard .

ALX 17-07-2022

Ik kwam op deze website op aanbeveling van iemand anders die altijd hun spullen bij B&K besteld ivm goede prijzen en service. Ik kon het eerlijk gezegd niet maar zag wel dat ze net gemiddeld €50 goedkoper zijn dan anderen. Dus dacht, laten we het proberen. Wij moesten een wasmachine dus het eea uitgezocht via hun site (werkt ook prima trouwens, niet zoals sommigen sites waarbij je 100x moet scrollen en filters die niet pakken etc) en besteld waarbij aangegeven stond: voor 22u besteld morgen in huis (ik drukte op de betaalknop om 21:45). Ik dacht nou we gaan het meemaken…. Maar er was niets aan gelogen, want zojuist hebben B&K een Siemens wasmachine bij ons afgeleverd, geïnstalleerd en werkend achter gelaten. Het transportbedrijf Dynalogic kwam hem leveren, ook netjes met Track&trace, duidelijk en accuraat! 15min van te voren nog even een sms als reminder, allemaal dik voor elkaar en precies op tijd. Maak dit zelden mee de laatste tijd. Anyway, wij zijn echt tevreden en ik zou zeer weer wat kopen hier. Ik heb vertrouwen in B&K nu ik het zelf heb meegemaakt. Top, kan niet anders zeggen (als het slecht zou zijn zou ik het namelijk ook gewoon zeggen!).

Louis 17-07-2022

Prijs is ok, levering is zoals afgesproken, telefonisch contact klantenservice zeer goed en vriendelijk

R. Meyners 16-07-2022

De stofzuiger die we gekocht hebben was bij Bemmel en kroon De goedkoopste en supersnel geleverd. De volgende dag in huis.

Wim van Hoorn 16-07-2022

Ik ben zeer tevreden over deze zaak.Prima contact met de klantenservice en alles correct afgehandeld.

Hakes 16-07-2022

Kan een hoop dingen verzinnnen om iets van kritiek te hebben , maar helaas werkelijk alles is goed gegaan . Vanaf eerste belmoment met de zaak tot het aflevermoment . Oude vriezer kapot dus haast geboden voordat inhoud in de kliko verdween . Binnen een dag staat er een verse te draaien. Topbedrijf dus.

Bemme; & Kroon 16-07-2022

Snelle en eerlijke reactie over de voorraad van het artikel. De enige winkel die dit artikel in voorraad had in Nederland en Duitsland.
Ook de prijs was eerlijk.

Dorothee 16-07-2022

Al jarenlang prima service en produkten van Bemmel en Kroon. In dit geval een inductie 'twee-pitter' om minder met gas te hoeven koken.

Aldert Haak 16-07-2022

Al meerdere keren keukenapparatuur gekocht bij Bemmel & Koon. Fijn bedrijf met heldere wijze van communiceren. Zo was al snel duidelijk dat de door ons bestelde stoomoven niet op korte termijn leverbaar was ivm conona-perikelen en chip problemen in China. Ook qua kosten is een nette prijs bedongen. Uiteindelijk 8 maanden op de stoomoven gewacht. De oven is gisteren bezorgd. Bij het bezorgen wel een kleine kanttekening. De bezorger ging behoorlijk ruw met het pakket om, waardoor de piepschuim bescherming en een deel van het plastic scheurde. Hierdoor viel de verpakking bijna uit elkaar. Ik zag mij al weer 8 maanden wachten op een nieuwe stoomoven… gelukkig is het net goed gegaan… Inmiddels zelf geplaatst en werkt de stoomoven naar behoren. Blij mee .

Tono 16-07-2022

Goede service en vaak leuke acties als korting en extra service.
Prima bij servicesafhandeling.

Emre 15-07-2022

Het voorwerp dat ik kocht was hier veel goedkoper dan elders. Ik was een beetje skeptisch, maar de winkel levert heel snel en is van topkwaliteit. Ik zie geen verschil met de grote namen!

G.eskes 15-07-2022

is een duidelijke site met goede informatie, en je word goed geïnformeerd hoever de bestelling is

EF 15-07-2022

Wasautomaat en droger online uitgezocht en de levering ingepland...mooi systeem.
Snelle levering en service.
Aanrader!

Nina Samouil Dawaoud 15-07-2022

Heel makkelijk en snel en duidelijk vriendelijke alles gegaan ik heb de apparatuur nog niet open gedaan maar alleen nu om hoe ging met contact met meedewerk 'ers