Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marietjes 21-10-2021

Ik heb gegoogeld voor een vaatwasser en kwam ondermeer deze zaak tegen. De prijs kwaliteitverhouding was hier het beste.

Joop Bos 21-10-2021

Mooi en overzichtelijk kon makkelijk het artikel vinden en toen bestellen zeer vlotte levering en nette uitvoering hiervan, zou deze winkel zonder meer aanbevelen

Grace Ang 21-10-2021

Overzichtelijke website en snelle levering. Zeer tevreden over Dynalogic. Direct na bestelling kon ik meteen via mail en sms de status van mijn levering volgen. Zij waren precies op tijd. Ik had vriendelijke bezorgers die heel zorgvuldig de zware Amerikaans koelkast op de plek neer hebben gezet zoals ik wilde. Toppers bedankt!

anoniem 21-10-2021

Wij hebben een Bosch vaatwasser gekocht bij Bemmel & Kroon (order: BKI1021972). Direct na aankoop bleek dat het gekochte model toch niet meer leverbaar was. Hiervoor in de plaats hebben wij een nieuwer model gekregen, met iets betere specificaties: de SBV4HB800E. Dit was hiermee keurig afgehandeld!

Wij hadden ervoor gekozen om de de vaatwasser te laten plaatsen (kosten: EUR 99,--). De bijbehorende instructies waren prima. Er werd snel contact opgenomen en een afspraak gemaakt. De vaatwasser is geplaatst op het afgesproken moment. Dit gebeurde snel en keurig. Alle materialen en de oude vaatwasser werden meegenomen.

De Bosch SBV4HB800E vaatwasser zelf werkt prima. Hij is, zelfs met een normaal programma, stiller dan de Bosch vaatwasser die we eerder hadden. We hebben ook de indruk dat hij de vaat beter schoonmaakt.

Samengevat: Wij zijn zeer tevreden over zowel de service als het geleverde product. Dank hiervoor.

Jan Minnaard 21-10-2021

Prima geregeld , ook de aflevering tijden goed doorgegeven ,de aankoop tot in de garage gezet.

VenkataGiri 21-10-2021

Very pleasant experience. I had to call on a Sunday evening and I was really impressed with the way Bemmel tried to help me. I am very happy with their sales and service process.

Weeto 20-10-2021

Bemmel en Kroon is een vertrouwd merk waar ik veel van verwacht. De vaatwasser die we besteld hebben werd vlot en netjes bezorgd en aangesloten. De oude machine werd meegenomen. De vaatwasser merk Beko werkt prima en is makkelijk te bedienen.

Nancy 20-10-2021

Goede producten tegen mooie prijzen, snelle en nette aflevering. Erg tevreden.

Frans 20-10-2021

Goede en duidelijk website met ruime keuze aan producten. Website is gemakkelijk in gebruik met voldoende informatie over de producten. Daarnaast goede service: prijs gemiddeld (stuk) lager dan bij concurrent, zelfs bij grotere online zaken. En voor 22.00uur besteld ook echt de volgende dag in huis met duidelijke berichtgeving.

LW 20-10-2021

Levering uitmuntend. Dag en tijdstip ruim vooraf bekend en belletje kwartier voor levering. Product vlot gebruiksklaar geplaatst door vriendelijke kerels.

Hannie Vogel 20-10-2021

Site was overzichtelijk. Het betalingsoverzicht makkelijk in te vullen. en de levering was binnen de kortste keren: besteld en de volgende dag in goede staat binnen. Toppie!

m.koek 20-10-2021

snelle en correcte service apparatuur werd netjes afgeleverd en geiinstalleerd door de deskundige medewerkers en er werd uitgelegd hoe de werking van de wasmachine was

Roel 20-10-2021

Zeer goede informatie zowel via de
Mail als telefoon, scherpe prijs, en keurige volgens afspraak geleverd/aangesloten.
Oude apparaat gratis mee retour genomen.

Paco Ramirez 20-10-2021

Ik kreeg in de winkel snel alle informatie die ik wilde hebben over de wasmachine. De afspraak over de bezorging was snel gemaakt.

Marleen Bude 20-10-2021

Goede service en snelle levering op de afgesproken datum. Kortom, zeker aan te raden bij familie en vrienden!

henk 20-10-2021

mooie winkel met veel keus , verkoper gaf goede uitleg en duidelijke info, na een keuze gemaakt te hebben werd het de volgende dag bezorgd zoals afspraak. prima winkel dus en een goede service

Marloes 20-10-2021

Net een nieuwe wasmachine ontvangen van Bemmel&Kroon. 8 jaar geleden daar geslaagd en toevallig nu weer hier uitgekomen. In beide gevallen waren ze de goedkoopste aanbieder. Bovendien geven ze goede informatie op de site en leveren ze super snel (indien op voorraad uiteraard).

Paul Brouwer 20-10-2021

Eerst tel.een vraag gesteld over de juiste afmeting van een wasmachine . De vraag is naar teveredenheid beantwoord. Daarna de wasmachine via de webshop om 17.30 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur de wasmachine al in huis zoals toe gezegd. Kan het sneller? Ik dacht het niet! Dus zeer teverden. Order nr. BKI1026640

Iris 20-10-2021

Koelkast van Siemens besteld bij andere leverancier, die kon pas na 4 weken leveren, ik even verder zoeken, gevonden!
Bij Bemmel en Kroon kon ie gewoon de volgende dag al bezorgd worden, super service! Ik had binnen 7 minuten alles geregeld!
Aankoop, transport, betaling, alles zo vlot en makkelijk schakelen, top!! Ook de mannen van de transport waren super kundig en hulpvaardig, chapeau!

jackbeurskens 20-10-2021

Prima apparaat voor een..ooie prijs. En daarbij nog een snelle en correcte aflevering.

JohnH 20-10-2021

Ruime keuze aanwezig en geschoold personeel die de beste optie voor je uitzoekt. Levering was snel en montage was door
een defect artikel en daardoor gewonde monteur even een probleem. Monteur heeft snel een vervanging van het artikel gezorgd en na bezoek aan huisarts (2 hechtingen) het artikel opgehaald bij winkel en alsnog geplaatst en getest. UITSTEKENDE Service.
ordernummer ZTW1024421

Wilma 20-10-2021

De vriezer van mijn moeder ging na 21 jaar stuk, gelijk een ander gehaald bij Bemmel en Kroon (ik koop al jaren bij Bemmel en Kroon).
Maandag 11 oktober in de winkel besteld en donderdag geleverd. (Kon eigenlijk de volgende dag al, maar mijn moeder had een te druk agenda😉).
Kwamen op de afgesproken tijd, ze hebben de vriezer netjes neergezet en de oude meegenomen....top service!
Ik zeg.....koop al je belangrijke witgoed spullen bij Bemmel en Kroon!!

Milko Dorstijn 19-10-2021

Eerlijk prijs oké, service top goed advies en alles keurig op tijd geleverd keurig

Simone S 19-10-2021

De reden dat we uiteindelijk besloten onze wasmachine hier te kopen was het grote prijsverschil met andere aanbieders. Vooraf wel goed ingelezen qua andere reviews.

De avond nadat ik besteld heb, kreeg ik gelijk een e-mailtje met de mededeling dat de wasmachine niet leverbaar was en dat we een nieuwer model zouden krijgen tegen dezelfde prijs. An sich een mooie oplossing, maar ik heb ook in andere reviews gelezen dat dit gebeurde, dit betekent dus dat de voorraad niet up-to-date is op de website. Ook heeft het mij als koper extra tijd gekost om uit te zoeken of deze optie ook voldeed aan mijn wensen.

Tegen betaling van 20 euro is mijn oude wasmachine meegenomen en de nieuwe 2 trappen omhoog getild. Dit is erg correct en volgens afspraak gedaan en dit terwijl we een moeilijk te tillen oud model hadden en we in een oud pand met smalle trapgatten wonen. Hier ben ik erg tevreden over.

Ook de wasmachine voldoet aan mijn verwachtingen.
Wat ik wel een nadeel vindt, is de wachttijd van de klantenservice en dat je pas op de dag van de levering een specifieker tijdslot krijgt; hierdoor kun je echt niet plannen.

Melsert 19-10-2021

Super snelle en professionele levering en installatie van de vaatwasser. Keurig geïnformeerd welke vaatwasser het beste aan de wensen zou voldoen voor ook nog een mooie prijs.