Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Vera van der Made 18-03-2021

Fijne mensen om iets te bestellen. Ze komen hun afspraak netjes na. Ik kan het zeker iedereen aanraden.

Cozy 18-03-2021

B&K is precies het bedrijf dat je zou wensen als je een apparaat wilt bestellen.
Duidelijke site met voldoende keus, makkelijk bestellen en de volgende dag in huis.
Even tussendoor nog naar B&K gebeld of het apparaat (combi oven/magnetron) wel precies kon wat we er van verwachtten, maar dat werd direct deskundig bevestigd.
Uiteindelijk bleek het ook de laagte prijs te zijn die op internet te krijgen was.
Top!

Luud 18-03-2021

Goede support van de klantenservice en correcte en tijdige levering. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Jose 18-03-2021

Bemmel en kroon zeker aan te bevelen. Contact vriendelijk gezellig en goed. De prijs is ook zeker aantrekkelijk. Ze zijn duidelijk wanneer je apparaat komt en hoe de afwikkeling is. Ik zou zeker volgende keer weer bestellen

Lucy C 18-03-2021

Ik heb de aankopen telefonisch gedaan. Dat ging prima! Vragen werden goed beantwoord etc. De bezorgers van B&K waren super gemotiveerd, rustig, snel in plaatsen. Dit bedrijf is in mijn ogen en ervaring top! Ik kende het niet maar door zoeken en vergelijken kwam ik bij B&K terecht. B&K heeft 3 fysieke winkels, webshop en telefoon shop! Zoek je iets in deze branche aan nieuwe spullen? Koop bij B&K, toppers

Max 18-03-2021

Prima website, simpel een product bestellen bij een aantrekkelijke prijs. Misschien niet de allergoedkoopste maar al eerder een bestelling geplaatst waarbij het beloofde wordt nagekomen. Snelle levering op de volgende dag. Half uurtje ervoor krijg je bericht dat het artikel geleverd wordt. Al met al zeer tevreden.

Roelof G. 18-03-2021

Goede snelle service. Goede klantenservice. Vakkundig personeel.
Houden hun woord. Top.

Oeds 18-03-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen,snelle reacties op vragen en goede prijs voor bosch inductieplaat.

U Hx 18-03-2021

Zeer goede online winkel - goed aanbod, makkelijk te gebruiken, goedkope prijzen en snelle, tijdige levering - een echte aanrader

P. de Vos 18-03-2021

In verband met een kapotte vaatwasser op zoek naar een nieuw exemplaar. Vanwege eerdere goede ervaringen met Bemmel & Kroon via de website contact gezocht. Ik had namelijk wat vragen over de wijze van inbouw (geïntegreerd) en de aansluiting van het bestaande frontpaneel van de keuken. Na een snelle en deskundige reactie, een type vaatwasser uitgezocht passend bij onze wensen. Bestellen en betalen verliepen voorspoedig. Net zoals de plaatsing door AjTec. Prettige en kundige medewerker. Kortom, dik tevreden! #aanrader

Ria 18-03-2021

Koelkast
Keurig op tijd en snel en goed geïnstalleerd.
De verpakking keurig meegenomen.

R.Bezuur 18-03-2021

De winkel (website) heeft mij volledig verast. Zeker met de uitgebreide keuze van artikelen. Bovendien de gunstige prijsaanbiedingen. Ik ga zeker meerdere keren kijken op de site. Ga zo door.

Eren 18-03-2021

Ik heb een inbouwoven gekocht van siemens. Goede prijs kwaliteit en bezorging ging heel snel. Top aankoop !!

Frank 18-03-2021

Heel vlotte verwerking van mijn bestelling. Klantenservice is heel accuraat. De levering is via het volgsysteem heel overzichtelijk

Boudewijn Blok 17-03-2021

Zeer professioneel bedrijf. Denken mee en zijn daarin zeer oplossingsgericht. Heldere communicatie en uitstekende afspraak voor de daadwerkelijke levering.
Scherp geprijsd!

Hartjesveld 17-03-2021

We zijn snel en goed geholpen. De uitleg was goed en er is een ruim aanbod aan artikelen.

H van Vliet 17-03-2021

Alleen al voor de hulpvaardigheid, en de keurige manier van je te woord staan zou ik voor deze firma kiezen.

Harten 2 17-03-2021

Bemmel & Kroon is een heel goed bedrijf, de eerste keer dat wij een apparaat bestelden hebben ze alle moeite voor ons gedaan toen er buiten hun schuld iets verkeerd ging, dat was top! Deze keer weer een apparaat besteld tegen en veel lagere prijs dan elders en..weer de afspraken nagekomen, dit is wat iedereen wil, service en vriendelijk behandeld worden

Johan 17-03-2021

Bemmel en Kroon is al jaren onze favoriete leverancier van wasmachines, ovens en wat dies meer zij. Ondanks dat de winkels nu uiteraard veel groter zijn dan vroeger en ondanks internet gaan we toch altijd even langs voor advies. We zijn door de jaren heen altijd prettig geholpen en de aflevering snel en zonder enig probleem! Onze jongste aanwinst -- een nieuwe combi oven -- kregen we razendsnel en hij doet het meteen zonder problemen.

Car Kuil 17-03-2021

Tijdens het bestellen telefonisch hulp gehad van de vriendelijke medewerkers en directe terugkoppeling van onze aankoop via de mail. De volgende dag is de wasmachine gebracht, 2 sterke mannen hebben hem naar de 2 e etage gebracht en onze oude wasmachine meegenomen. We zij keurig te woord gestaan door alle medewerkers van Bemmel en Kroon en zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop. Een aanrader dus !

Sakina 17-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de service
Top 👍 gister me bestelling geplaatst
En vandaag al geleverd zo als er in de mail kenbaar was gemaakt
Nogmaals bedankt

Bianca 17-03-2021

Mooie koelkast en super service! De bank had een error bij het betalen, dus de klantenservice gebeld. Nee hoor mevrouw, geen probleem, we sturen binnen anderhalf uur een betaal link, geen zorgen. En inderdaad, binnen de tijd een linkje, netjes betaald, vanochtend een belletje van een hele vrolijke chauffeur dat ie er met 15-30 minuten zou zijn, en met 25 minuten stond ie voor de deur. Netjes de oude koelkast mee terug, helemaal top!

Tevredenklant 17-03-2021

De prijs van het apparaat was heel prima. Bij het bellen op vrijdagavond werd gezegd dat er geïnformeerd moest worden bij de leverancier en dan zou het wel een paar weken duren, ook als het daar op voorraad was. Uiteindelijk toch daar besteld op de maandag na de vrijdag vanwege de voordelige prijs. Wat schetst onze verbazing: apparaat kon volgende dag al geleverd worden.

Bezorging verliep heel goeden volgens afspraak. Een pluim voor de chauffeur en bijrijder.

HM 17-03-2021

Snelle reacties, goede prijs, snelle levering. We moeten de producten nog uitpakken maar gaan er van uit dat dat in orde is

HM 17-03-2021