Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sven 01-06-2021

Super prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden voor de levering van onze wasmachine!

Kevin Batenburg 01-06-2021

Snelle levering en prettige leveraars, harde werkers. Nemen ook je oude apparaat mee retour, super!

Anja K 01-06-2021

Op maandag telefonisch besteld, heel netjes te woord gestaan door de medewerker. De volgende dag geleverd! De bezorgers waren zeer vriendelijk. Een aanrader.

Maarten 01-06-2021

Eigenlijk is een 10 misschien minder geloofwaardig, maar zou tekort doen als ik deze niet zou geven.
Ik heb nog niet eerder een beoordeling geschreven, maar deze is verdiend.
Op alle punten heeft Bemmel & Kroon mij aangenaam verrast! Supersnelle reactie en actie (ook vaak in het weekend) als ik een vraag of opmerking had, bijzonder scherpe offerte tov andere partijen in de markt.
Wij hebben alleen de apparatuur online gekocht en de keuken elders.

E. Kuijvenhoven 01-06-2021

Duidelijke website welke gebruikers vriendelijk is. Vergelijken tussen de verschillende artikelen kan in een widows uitgevooerd worden.

j v winden 01-06-2021

snelle service, goede uitleg geen haastwerk bij aankoop en keurige bezorging

Herman 01-06-2021

Heel prijs gunstig, zeer snelle levering op de dag dat men zelf kies.
Vlotte levering en vriendelijke personen

Mimi 01-06-2021

Top service en heel snel :) en een zeer goede kwaliteit! Heel erg blij mee! Een aanrader!

Edwin steen 31-05-2021

Na een bezoek aan een media gigant en een niet meedenkende verkoper vraag voorgelegd aan Bemmel en kroon. Binnen 10 minuten reactie en een passende offerte. Vandaag bezorging door uiterst vriendelijke bezorgers. Top service. Echte aanrader en wel meedenkend personeel.

René 31-05-2021

Goedkoopste Bosch Series 8 wasmachine van Nederland. Zondag besteld en maandag geleverd! Super snelle goede duidelijke levering.

Miranda 31-05-2021

Ik Kan niet anders zeggen dat ik zeer onder de Indruk ben van de snelle levering en de duidelijke communicatie. Wat ontzettend fijn is is dat je op de dag van bezorging via sms goed op de hoogte gehouden wordt hoelaat de bezorgers er zijn. Zo hoef je niet zoals bij veel andere bedrijven de hele dag thuis te blijven. De bezorgers houden heel goed de Corona regels in acht. Instaleren super snel zijn zeer klantvriendelijk. Voortaan mijn bestellingen hier!

O. Belhadj en K. Sabaouni 31-05-2021

prima service snel en duidelijk met min word ik op de hoogte gehouden. De twee heren die dat bezorgd hebben zijn hulpvaardig en vriendelijke

Patries 31-05-2021

Goed advies en prima service. Duidelijke uitleg over de verschillende apparaten.

wilma 31-05-2021

Je wordt prima op de hoogte gehouden over het moment van levering en de chauffeur was precies op tijd. Product voldoet aan de verwachtingen en is ook nog eens voordeliger dan bij andere webwinkels.

Bert Middelkoop 31-05-2021

Heel correct, dat is onze ervaring. Wij kochten een vaatwasser en een wasmachine. Vanaf de koop tot plaatsing van
beide apparaten werd het keurig begeleid.

John 31-05-2021

Aardige verkoper met verstand van zaken. Ben blij dat ik de vaatwasser had besteld inclusief plaatsing. De monteur kom ter plekke nog wat aanpassen. Erg tevreden!

Mike 31-05-2021

Keurig op tijd. Nette jongens. Goede afhandeling tot aan Eerste Verdieping. Keurig alles opgeruimd.

Ronald Demming 31-05-2021

Goede zaak...doen precies wat ze vermelden en komen hun beloftes na!
De site is duidelijk en makkelijk te gebruiken!

Alpaca_1973 31-05-2021

Ruime keus aan minder "standaard" apparatuur en merken, duidelijke communicatie, was zorgvuldig met zich verzekeren dat inbouw geen probleem zou opleveren. Ook positief over de gekozen installatiepartner(s).

Corina 31-05-2021

Goede webshop, duidelijk, nette en snelle afhandeling. En de koelkast die we wilden was ook nog eens in de aanbieding

Tony 31-05-2021

Op zaterdag een warmtepompdroger bij Bemmel en Kroon besteld
Bestellen ging soepel online
Maandagochtend werd de droger bezorgd door super vriendelijke en kundige bezorgers
Zelden zo soepel een transactie en levering meegemaakt
Order nummer BKI986441
A+++

J. Wentink 31-05-2021

Wasmachine in de winkel Zoeterwoude gekocht, keurig geleverd en geïnstalleerd tot volle tevredenheid.

Tanja van Eck 31-05-2021

Na een slechte ervaring met de concurrent heb ik jullie gebeld of misschien bij de siemens koelvries combinatie bij leverbaar was. (BKI985216 )
Na vakkundig en zeer behulpzaam konden jullie meteen leveren wat ook is gebeurt. Heel erg blij mee en heel erg bedankt voor de goede service!

Wilbert Horst 31-05-2021

uitzoeken en bestellen ging heel gemakkelijk, meteen bevestiging met duidelijk uitgelegd hoe de levering zou worden uitgevoerd, de volgende dag zoals afgesproken voor 8 uur een richttijd voor de levering, tijdslot werd netjes ge-update en werd steeds preciezer, ideaal als je niet de hele tijd thuis wilt zijn.
koelkast doet het verder prima zoals verwacht

Yvon 30-05-2021

Op 14-3 heb ik online een afzuigkap gekocht. Ik kreeg een mail dat de afzuigkap niet op voorraad is en binnen enkele dagen weer op voorraad is. Omdat ik niets van ze hoorde heb ik op 29-3 per mail gevraagd wat de status van de bestelling is. 5-4 Nog geen antwoord, nogmaals gemaild. 6-4 Mail terug dat de verwachte levertijd 2 weken is. 23-4 Nog geen levering en geen communicatie vanuit Bemmel & Kroon. Opnieuw gemaild en gevraagd om meer communicatie. 23-4 Antwoord w.s. levering in week 18. En toen was het weer stil. 14-5 (Einde week 19) nogmaals gemaild en aangegeven dat als de afzuigkap er week 21 nog niet is dat ik dan mijn geld terug wil. Zeer snelle reactie van Bemmel & Kroon, het model is leverbaar en kan binnen 1 week geleverd worden.
De manier van communiceren is echt niet oké. Ze laten niets van zich horen en wachten af tot je zelf mailt, zo jammer.