Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Stephan 29-09-2021

Bemmel en Kroon heeft met haar positionering de keuze gemaakt om minder schreeuwerig te zijn dan haar concurrenten, met meer aandacht voor de klant. De bestelling ging soepel, je krijgt de gebruikelijke bevestiging email, de bezorging op aangegeven moment met zorgzame aflevering. Perfect!

yv 29-09-2021

Site is duidelijk. Toch nog even gebeld met een medewerker van Bemmel en Kroon. Goed advies gekregen. Ben tot aankoop overgegaan en alles liep op rolletjes. Geheel volgens afspraak. Ik ben heel tevreden.

Lia Boosman 29-09-2021

Ik heb gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ik al goede ervaringen had met deze winkel.
Heb deze winkel al meerdere keren aanbevolen aan familie en vrienden. 3 Personen inmiddels al een keuken gekocht!
Kundig en zeer vriendelijk personeel.

Ilonka 29-09-2021

Website is helder en overzichtelijk, fijn bij het zoeken naar een product. Ook prijzen voor product en installatie duidelijk, geen verrassingen. Telefonisch prima geholpen toen ik nog wat vragen had over de maat en de kast waar het apparaat in mijn moest worden ingebouwd. Het inplannen van de inbouwafspraak liep prima en de monteur was vakkundig.

Anouk 29-09-2021

Vriendelijk personeel, snel en kundig geholpen. Fijn dat ze mee dachten.
Mooie winkel ook en veel keuze.

H.Boer 29-09-2021

zakelijk en duidelijk. afhandeling idem , geen gezeur prima op tijd en alles werkt .

we komen terug voor nieuwe zaken

Succes

L.M Jol 29-09-2021

Prettige vestiging; zijn geholpen door dezelfde verkoper als de vorige keren. Helder advies en uitleg en genuanceerde raad voor het vervolg

Toon 29-09-2021

De afspraak is gemaakt bij het filiaal locatie cruquius.
Telefoonisch goed geregeld. Bij de bezorging uitgepakt
op de plaats gezet en alles verpakking en oude meegenomen.

Wiel van Hameren 29-09-2021

Afgezien van de scherpe prijs was de super snelle levering met de uiterst duidelijke communicatie een geweldige ervaring. Super!

Henk 29-09-2021

Zeer kundige verkopers, die zelfs lastige vragen na navraag beantwoorden.
Leveringen zoals aangekondigd de volgende dag.

skrovo 28-09-2021

leuke shop, goede kwaliteit laagste prijs. Overzichtelijke website en snelle levering. gisteravond laat besteld en vanmiddag al keurig in huis gebracht

j.van rosmalen 28-09-2021

deskundige hulp zonder dat de verkoper opdringerig was, snelle en goede bezorging

Andre Kruithof 28-09-2021

Ik wordt altijd al blij als ik een echte firmanaam zie. Geen discounter.nl of iets dergelijk. Toen ik even belde voor wat detailinformatie ook direct iemand aan de lijn die zonder tussenkomst kon helpen. Dat vind ik top. Als ik dan ook nog zie dat ik dezelfde prijs betaal als bij die minder transparante firma's, dan is de keuze snel gemaakt. Mijn Amerikaanse koelkast is zojuist geleverd en hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen. U zult begrijpen dat ik nog geen gebruikservaringen met het apparaat zelf heb, maar daar hebben de andere reviews mij over de streep getrokken.

Rob 28-09-2021

Ik koop al vele jaren mijn witgoed bij Bemmel en Kroon vanwege de uitgebreide showroom, de terzake kundige adviezen, de vlotte levering en de concurrerende prijzen. Aanbevolen!!

Ferry 28-09-2021

Gister besteld vandaag al in huis
Keurig geleverd op de afgesproken tijd
En voor een hele mooie prijs

Judith Hoofddorp 28-09-2021

Geweldig goed geholpen bij Bemmel en Kroon in de Cruquius. Ik zocht een koelkast en kreeg goed advies over het product en de voorraad. Ik hoefde er niet eens voor naar de winkel te komen. De volgende dag werd de koelvriescombinatie keurig afgeleverd. Toen ik tot de conclusie kwam dat ik deze liever door een bedrijf wilde laten installeren konden zij dat regelen. Alles heel snel en vakkundig geregeld. Ik zal zeker een bezoek brengen aan Bemmel en Kroon als het moment zich voordoet dat ik een nieuwe keuken wil aanschaffen. Vooral compliment en dank voor ... van dit filiaal. Topper!

R. Schut 28-09-2021

Via internet voor een vaatwasser uitgekomen bij deze winkel. Woon in het Noorden des Lands, maar werk in regio Rijnmond. Voordat bestelling geplaatst is aan collega's gevraagd of winkel bij hun bekend was. De informatie die werd gegeven was positief maar neutraal. Geen directe persoonlijke ervaring opgedaan, maar zeker geen slechte naam. Daarop werd bestelling netjes en onbeschadigd bij ons thuis af geleverd.

Danielle 28-09-2021

Duidelijke site, goede service. Een mooi product heel erg tevreden. Prijs kwaliteit van het product is goed. Ik zou deze site en het product adviseren.

Naus 28-09-2021

Ik ben super tevreden met deze winkel. 30 dec onze droger besteld en de 31e geleverd. 24 sept de wasmachine gekocht en de 25e geleverd. Super service netjes aangesloten en de rommel en oude apparatuur meegenomen. Klantenservice heel netjes en correct. En alles prima geprijsd voordeliger dan op andere plekken. Top!! Als weer iets kapot gaat kopen we hier weer vanuit limburg.

thpl 27-09-2021

Ruime keuze kwaliteit machines en goede kortingsactie.
Levering snel en uitermate goede info track en trace m.b.t. bezorging tijdstip.

Nurse 27-09-2021

Goed geholpen in de winkel. Aflevering van vriezer was goed geregeld en mooi op tijd. Alleen even onduidelijkheid over afvoeren van oude vriezer. De jongens namen de vriezer niet mee omdat het nog op zolder stond. In de winkel was ons niet verteld dat het beneden moest staan. Verder heel tevreden over de nieuwe vriezer, stil en zuinig.

S.geers 27-09-2021

Kon het snelste leveren en het goedkoopste. Waren verder heel vriendelijk en correct.

Hans Buijze 27-09-2021

Prima klantbenadering. Goed eneerlijk advies. Bijvoorbeeld onnodige installatiekosten

Monique van Olst 27-09-2021

Ik ben prima geholpen bij Bemmel&Kroon.
Vandaag alles geleverd door 2 nette vriendelijke mannen en snel en goed geïnstalleerd, top 👍en van te voren hebben ze even gebeld dat ze er aan kwamen 👍

ET 27-09-2021

Vlekkeloze verkoop en levering. Zeer goede service. Mooie winkel en vriendelijke personeel.