Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Menno 13-01-2021

Combi oven besteld, snelle levering en een mooie prijs t.o.v. andere leveranciers.
Echter bleek de combi inbouw oven defect, display werkte niet (oven kwam nieuw uit doos). Direct Bemmel en Kroon gebeld, keurig geholpen en de volgende dag kon de oven geruild worden. Men wilde geen monteur sturen omdat dit te lang zou duren. Goede service dus. De nieuwe oven doet het gelukkig naar wens.

Maaike 13-01-2021

De wasmachine is geleverd als afgesproken. De wasmachine is mooi en werkt goed. De installatie ging vlekkeloos en snel. De bezorgen waren vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer bestel ik weer bij Bemmel en kroon.

Greta Staal 13-01-2021

Zeer goede website. Kon meteen mijn produkt kiezen. Snelle levering op de minuut af. Top!

Jaap 13-01-2021

Onze inbouw koffiemachine ging in het weekend kapot. telefonisch overleg met de leverancier en het advies opgevolgd van de medewerker.
Koffie automaat zelf geplaatst, was heel goed te doen.

I.C. Spaans 13-01-2021

Ze hebben me van een duidelijk advies voorzien. Goed bereikbaar. Nette en snelle levering.

Ohana 12-01-2021

Ik heb deze keer vaatwasser gekocht. Door mijn vorige prettige ervaring bij mijn wasmachine aanschaf heb ik weer de winkel gekozen. Ik had aantal vragen dus telefonisch contact opgenomen en was heel goed geholpen.

Dita 12-01-2021

Was op zoek naar een Amerikaanse koelkast en door te googlen kwam ik op deze site terecht. De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alles ging perfect. Bestelling werd keurig op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Mooie koelkast voor een mooie prijs.

erik swinnen 12-01-2021

schade aan het toestel. Ogenblikkelijk opgelost, binnen de 15 min antwoord om mijn mail en een in orde gebracht. Super betrouwbare firma

Amber 12-01-2021

Het regelen van de bestelling ging zeer soepel en vervolgens was het prikken van een plaatsingsdatum ook zo geregeld. De installateurs kwamen netjes op het afgesproken tijdstip, nadat ze een kwartier van tevoren hadden gebeld om aan te geven dat ze onderweg waren. De plaatsing verliep soepel en de installateurs waren vriendelijk.

Yunus 12-01-2021

Super verlopen wasmachine merk siemens dus extra zwaar/belast helemaal geplaatst op zolder, goed service Top en zeker aanrader!
Op het begin had ik twijfels want dit was de eerste keer dat ik iets bestelde maar het is gelukkig goed gekomen dankzij de heren die kwamen het bezorgen.

Fam.Raaijmakers 12-01-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij een leuke kortingsactie hadden.
De informatie was duidelijken de levering was keurig. Aardige personen.

Lars 12-01-2021

De website is goed overzichtelijk en de keuze is groot.
Hadden hier een combi magnetron (Siemens CM876G0B6) besteld en betaald (BKI937509).
Later op de avond kregen we van een ander bedrijf een beter aanbod.
Contact met Bemmel & Kroon opgenomen en zij gaven ons het verschil terug.
Vindt dit een goede service en denk dat ik hier nog wel eens terug kom om keukenapparatuur te bestellen.
Combi werd ook keurig afgeleverd door een koerier en er werd getekend met een code dus geen contact (Corona).

In een woord: Top bedrijf ;)

Jan Heerink 12-01-2021

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen.
Het gevraagde type koelkast bleek niet meer te leveren te zijn. Er werd een duurder alternatief geleverd voor dezelfde prijs. Top!

Marja 12-01-2021

Service is super goed, eerst gebeld en toen online besteld.
Levering snel, aardige jongens 2 hoog gebracht en aangesloten.
Kan ..... nog veel van leren

Richard 12-01-2021

Heel prettige ervaring, binnen paar minuten offerte voor over gekregen die ik speciaal wilde bestellen. Volgende dag besteld en 5 werkdagen later in huis. Oude oven meegenomen. Niets op aan te merken!

Eva 12-01-2021

Snelle service en goede service! Het tijdschema van de levering was niet telang, de wasmachine kwam perfect in de tijd aan. Even van tevoren werd ik gebeld, alles werd ook netjes gedaan qua Corona regels. Mijn oude wasmachine is weer mee terug genomen door bemmel en kroon. Toen ik even ging kijken toen de mannen de oude in de vrachtwagen zetten, stond mn wasmachine netjes op zn plek een eerste lege was te draaien. Personeel was erg vriendelijk. Site overzichtelijk en de dag daarna had ik mn wasmachine al smorgens in huis! Helemaal top!

Henk 12-01-2021

Een prima website, waar producten goed vindbaar zijn. Met de juiste product omschrijving is het eenvoudig om een goede keuze te maken. Zelfs in deze drukke tijden was de bezorgen volgens afspraak.
Ik zal hier zeker vaker aankopen doen. En zal B&K ook bij mijn omgeving aanbevelen.

Peter 12-01-2021

Netjes op tijd geleverd, keurig afgemonteerd door vriendelijke, beleefde mensen.

Haidy 12-01-2021

Goede service Heel aardige medewerkers en bezorgers. Keurige en goede info ontrent levering. Ik ben zeer tevreden.

Jurrytl 12-01-2021

Prettige en overzichtelijke website. Deskundig telefonisch advies over een nieuwe inbouw koel/vriescombinatie. Goede afhandeling door extern installiebedrijf.

Peter 12-01-2021

Handige website met compleet gamma aan kwaliteitsproducten. Prijs-/kwaliteit op zeer goed niveau. Had een beetje twijfel gezien levering in België en voorafbetaling, maar is zeer vlot verlopen en anderhalve dag na bestelling werd het toestel geleverd en op de juiste plaats gezet (optie) door twee zeer vriendelijke transporteurs. Chapeau!

Christiaan 12-01-2021

Prima geholpen en zeer goede service! Goed en mooi product. Bijzonder vriendelijke bezorgers.

Fraver 12-01-2021

Correcte afhandeling en zorgen voor snelle en goede afgewerkte levering. Ook goed advies tijdens een telefoongesprek met hen.

J. Geisterfer 12-01-2021

prima meegedacht in oplossingen en een voor mij passende oplossing overeengekomen

Roelie 12-01-2021

Het is een overzichtelijke site en het bedrijf is niet duur

En je wordt heel netjes en correct geholpen, ze hebben de tijd voor je, dat is helaas niet overal zo,

Als ik weer iets nodig heb dan ga ik het zeker weer bij Bemmel&Kroon kopen!