Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Henk van 't Geloof 15-12-2021

Prima web shop goede prijs kwaliteit verhouding met veel producten, vaatwasser besteld en volgens opgave en prijs geleverd.

CM Hopstaken 15-12-2021

Wij waren op zoek naar een voordelige vriezer met 6 lade als vervanger van onze 2 gedateerde oudjes in de schuur. Wij vonden er een bij Bommel & Kroon, weliswaar niet bij de deur (wij wonen in W Brabant) maar hebben hun website grondig gelezen. Die is zeer uitgebreid met alle informatie die we nodig hadden. Dus bestellen, gratis levering en plaatsen op de eerste verdieping. Ook belangrijk: goedkoper dan de andere aanbieders. Vandaag besteld morgen in huis.

Bloemers 15-12-2021

Atag Kookplaat HI7271M om 18.00 uur knalde de kookplaat groepen kast met de hoofdschakelaar er tot vervelends toe uit. Het einde van de Whirpool kookplaat. Om 21.00 op de site van Bemmel en Kroon gekeken in het verleden daar een koelkast en diepvries gekocht. Na het lezen van de goede reviews wederom een artikel besteld van een best wel hoog bedrag met een goed gevoel. Order nr 522486.
De volgende dag vandaag om 11.30 geleverd en om 13.00 uur had ik deze weer geinstalleerd. Kan niet mooier of sneller...

Astrid 15-12-2021

Echt super service ook de website is super duidelijk en nadat je je order geplaatst hebt wordt heel goed op de hoogte gehouden veb leveringstijd echt super en keurig geplaatst
Wij zijn zeer tevreden

Gestel 15-12-2021

Keurig geleverd en netjes het tijdslot aangegeven. Erg tevreden met onze volautomatische koffiemachine.
De prijs was bij jullie het goedkoopste!!!!

Bos 15-12-2021

Op webwinkel koel/vriescombinatie gezien en gekocht (ordernummer BKI1044758). Keurige bevestigingsmail van de bestelling, niet lang erna de melding; dat het om een showroom product ging waardoor helaas bezorgen niet mogelijk is. Op website staat dit duidelijk vermeld, maar in het bestelproces niet naar voren gekomen. Er is gebeld en gemaild met een alternatief voorstel. Wat resulteerde in extra korting en zelf halen of extra betalen voor een nieuwe model en als nog bezorgen.

Dit geeft meteen een vertrouwd gevoel dat men meedenk en service hoog in het vaandel heeft. Uiteindelijke keuze is de levering van het nieuwere model, deze is inmiddels bezorgd.

Al met al zeer goede service, fijne updates van levering en dat voor een betaalbare prijs.

Mark 15-12-2021

Goed advies, snelle levering. Altijd vriendelijk personeel met veel verstand van zaken. Helemaal top.

Gita 15-12-2021

Op black friday (26/11) heb ik de winkel bezocht voor het aanschaffen van een nieuwe vaatwasser (helaas, oude is defect gegaan) Ik ben vakkundig en goed geholpen door de medewerker van B&M. Helaas was de bezorgtermijn i.v.m. corona langer dan men verwacht had. Ik heb aangegeven dat ik - gezien - de komende feestdagen niet zonder een vaatwasser kan! B&M heeft dit goed kunnen oplossen voor mijn. Binnen 3 weken is mijn vaatwasser gisteren geïnstalleerd, ik ben er superblij mee. Top dank voor de service! In de loop der jaren heb ik inmiddels 2 keukens inclusief apparatuur en wat witgoed bij B&M gekocht! Service is goed en als er een probleem is dan wordt dit snel opgepakt en verholpen.

Henmar 15-12-2021

De informatie van de verkoper en de klantvriendelijkheid, daarnaast hebben juist om de klantgerichtheid wederom een apparaat bij dit bedrijf gekocht

Marja Ploegmakers 15-12-2021

Een afzuigkap (ordernummer BK1044438) besteld. Ik ben heel tevreden. De afzuigkap is al geleverd en wordt vandaag in gebruik genomen. Super geregeld. Als iemand mij vraagt waar ze een keukenproducten dienen te bestellen dan zal ik jullie naam doorgeven. Bedankt.

Miranda 15-12-2021

Klasse! Kan niet anders zeggen. Vriendelijk en snel telefonisch geholpen, duidelijke uitleg over produkt en levering. Betalingslink in e-mail. Snelle levering met e-mail en sms voor dagdeel en tijdstip. Vriendelijke bezorgers, stipt op tijd.
En niet geheel onbelangrijk: scherpe prijzen!
Ik beveel dit bedrijf ook zeker aan.

Rene G 14-12-2021

Het is voor ons de tweede keer dat we hier bestellen maar iedere keer qua levering prima geregeld. Tijdstip. Plaatsen en aansluiten op gewenste locatie en meenemen verpakking. Reden om terug te komen.

van Ewijk 14-12-2021

Duidelijke webshop, makkelijk betalen, scherpe prijzen, ook op onderdelen, ga zo door 👍👌 en je kunt ook bellen met ze

Sifrid Nurmohamed. 14-12-2021

Bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik het gevoel dat het te mooi was om waar te zijn. Toen ik het aan iemand hierover vertelde (die vol lof was over een andere leverancier) was zijn reactie: “Ik ben benieuwd “.
De wasmachine in vanmiddag bezorgd en aangesloten. Precies zoals was besproken/toegezegd. Ongelooflijk maar waar, zulke bonafide ondernemers zijn er nog. Ik beveel Bemmel&Kroon aan. Probeer het, u zult geen spijt van krijgen.

Brigitte 14-12-2021

De levering en bezorgen perfect, netjes en optijd. Keurige bezorgers geen omkijken na , ik ben blij met mijn drooger!

Marianne 14-12-2021

De webshop was duidelijk en de bestelling gemakkelijk te plaatsen. Snelle levertijd. De afgesproken datum nagekomen. Jammer dat je bij je bestelling geen gebruik kunt maken van een creditcard. Misschien in de toekomst???. De prijs van de inductiekookplaat was bij Bemmel en Kroon de beste.

Ludeaux 14-12-2021

Snelle en prettige communicatie. Fijne en snelle bezorging. Betrouwbaar adres

Rogier 14-12-2021

Goede service. Klantenservice is nog tot laat bereikbaar voor vragen. Goede prijs en levering zelf in te plannen (zodra artikel op voorraad kwam).

Wim Veerman 14-12-2021

Duidelijke webshop en hele goede communicatie wat betreft de bestelling en de aflevering via dynalogic.

Ronald 14-12-2021

Ondanks de onbekendheid hebben we wel de bestelling gedaan op de website van Bemmelenkroon.
Het is ons 100% meegevallen afspraak=afspraak en tijdig geleverd

henk 14-12-2021

zeer snelle en correcte levering.
woensdag avond 22.00 uur besteld en de volgende dag om 17.00 uur bij de deur.

AKR 13-12-2021

1 telefoontje gepleegd n.a.v. kapotte wasmachine en meteen geholpen om een nieuwe uit te zoeken.

Connie 13-12-2021

Telefonisch contact gehad met Bemmel & Kroon. Werd goed geadviseerd. Daardoor niet de behoefte om langs te gaan in de winkel.

Sab 13-12-2021

De beste shop. ook al zijn er problemen ze zorgen altijd voor een snelle oplossing. En goede service

Simon de Boer. 13-12-2021

Perfecte presentatie van de website altijd scherpe aanbiedingen scherpe levertijden
En niet te vergeten zeer goede omgang met klanten ik kan het weten zelf ervaren.
Kortom Super.