Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela Philips 22-12-2021

Ze hebben een mooie aanbieding gemaakt. Een paar keer contact gehad met de klantenservice en heel correct geholpen.
Ze konden niet alles direct leveren. Maar gelukkig het gedeelte wat wel op voorraad was meteen geleverd.

Lies 21-12-2021

Ik ben tevreden met de aankoop van mijn inventum inbouw koelkast. Gisterenavond heb ik hem besteld, direct een bevestiging mail met leveringsdatum en tijd ontvangen. Vandaag (14uur na het bestellen) is de koelkast door twee vriendelijke heren keurig binnen gezet en het oude apparaat weer meegenomen.
Jullie website staat bij mijn favorieten nu. Scherpste prijs, product precies volgens info op de site, goede communicatie, vlotte en vriendelijke levering.
Ik weet nu waar de uitspraak “niet lullen maar poetsen” vandaan komt.

Timo 21-12-2021

Met een leuke korting met Black Friday na lang twijfelen de knoop door gehakt om een Quooker aan te schaffen. Eerder hadden we al goed contact met de winkel gehad en het feit dat de winkel hier in de buurt is vonden we voor de garantie handig. Met 4 linkerhanden in huis hebben we ervoor gekozen om hem te laten installeren. Afspraak maken verliep vlot, een kwartier voor tijd belde de monteur dat hij onderweg was en heeft de Quooker geïnstalleerd. Monteur werkte netjes en dacht met ons mee, binnen een uur was hij klaar en konden wij genieten van een heerlijke kop thee. Super!

Linda Mennen 21-12-2021

Snelle, vriendelijke en duidelijke service. Erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. En de koelkast en diepvries dag later in huis.

Adri T 21-12-2021

Zeer snelle levering tegen de laagste prijs. Mooi tussendoor op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

K. Denie 21-12-2021

Zoals beloofd, keurige afhandeling en binnen 24u bezorgd. Leuk dat je op deze manier toch nog iemand kan blij maken met de feestdagen in het vooruitzicht, in deze toch wel soms vreemde coronatijd.

Gijs de Jong 21-12-2021

Geweldig snelle levering en een mooie eindejaarskorting!
Met andere woorden helemaal tevreden.

Wortel 21-12-2021

Ik ben zeer tevreden met mijn koel - vries combinatie wirlpool DH10396241 ook het bedrijf ajtec die hem geplaatst hebben geweldig.

Bianca 21-12-2021

Ik vond mijn gewenste vrieskast voor een mooie prijs bij Bemmel&Kroon. Omdat hij niet bij elke shop leverbaar was, wilde ik hem meteen aanschaffen, maar vanwege een verhuizing, niet meteen geleverd hebben. In het telefonische contact dat ik daarop had, werd ik zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan. Alles is geleverd op het moment dat mij paste. De vrieskast werkt geheel naar tevredenheid.

21 december 2021 21-12-2021

Website is helder. De prijs is goed en concurrerend. Afspraken worden goed nagekomen. De aanbevolen installateur werkt gestructureerd en nauwkeurig. Ook hier worden afspraken goed nagekomen. Kortom alles loopt op rolletjes voor een goede prijs. Alle complimenten voor deze organisatie. Daarbij zijn de mensen vriendelijk en behulpzaam. Dus warm aanbevolen aan iedereen die op de eerste rij wil zitten en ook niet teveel wil betalen.

Richard Mooring 21-12-2021

Ik zocht een nieuwe oven en vond deze op de site. Overzichtelijk, gunstige leveringsvoorwaarden en eenvoudig om de bestelling te plaatsen. De oven werd de volgende dag thuisbezorgd. De oude werd mee teruggenomen. Inmiddels is de oven in gebruik en zeer tevreden!

N.G. van Luijn 21-12-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon voor de ruime keuze en A merken. De vriendelijkheid en het geduld van het personeel was voor mij een verademing, ook de prijs en de leuke einde jaars korting was een leuke bijkomstigheid. Al met al niets dan lof zeker ook voor de jongens van de bezorgdienst.

Rl 21-12-2021

Zeer snelle en correcte levering, zeer goed communicatie, mooie opvolging van de levering via track and trace, half uurtje voor levering tevens een sms'je dus niet nodig om heel de dag thuis te blijven.

Agnes 21-12-2021

Super snelle levering!
Gisteren besteld en vandaag al in huis.
Goede communicatie via de mail qua levering
Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Frank 21-12-2021

Snelle levering. Matige communicatie. Jammer dat 'black friday actie' helemaal geen actie blijkt te zijn, maar de gewone prijs. Vakkundige installatie wordt tegen vast tarief aangeboden. Bij montage blijkt dat er kosten bijkomen. Dit zou vooraf (voor de aankoop) gecommuniceerd moeten worden.

Ruud Vermeul 21-12-2021

De door mij aangevraagde vaatwasser was niet op voorraad en ook niet op korte termijn leverbaar. Ik kreeg een prima alternatief aangeboden voor dezelfde prijs dat direct kon worden geleverd

Jos Nieuwenhuisen 21-12-2021

Prima prijs en uitstekende service.
Werd telkens op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling en later van de levering en het bezorgmoment.
Vandaag werd de wasdroger geleverd, een paar maanden geleden een wasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht en i.v.m. de uitstekende service daar weer voor een wasdroger terecht gekomen.
Op "black friday" eerst bij Coolblue dezelfde wasdroger in de aanbieding willen kopen, was 's ochtends vroeg al uitverkocht en 1 week later kon deze geleverd worden voor € 200,- meer, waardeloos zo'n lokkertje.

Ali 20-12-2021

Uitstekende communicatie en perfect op tijd. Zondag besteld en was maandag al geleverd met duidelijke mail en sms.

Simon de Haan 20-12-2021

Onverwachts was de afzuigkap kapot gegaan, de kookwalm werd niet meer opgezogen.
De snelle en duidelijke service van Bemmel en Kroon heeft ons een mooie afzuigkap binnen één dag laten bezorgen.
Zijn heel erg tevreden met de goede en snelle service.
Echt een aanrader.

Berben 20-12-2021

Wederom hier besteld en het was weer een bestelling waarop ik langer moest wachten, maar geen probleem dat wist ik bij de bestelling al. Doordat de levertijd langer was heb ik alleen een aanbetaling hoeven te doen.
Toen het artikel bij hun binnen was netjes een mail gekregen en restbedrag betaald. Binnen een paar dagen werd het netjes geleverd door Dynalogic ook een zeer correct bedrijf.

Jack 20-12-2021

Super site duidelijk goedkoper dan ergens anders en ook nog een mooie eindejaarskorting
Zondag besteld maandag geleverd super ook de bezorging super duidelijk en op de juiste tijd zoals aangegeven
Kom zeker nog eens terug

B.C. te Epe 20-12-2021

Vlotte en efficiënte online afhandeling. Goed mondeling advies per telefoon. Aflevering tijdstip keurig te volgen met track & trace. Chauffeur belde 10 min. voor aflevering. Vriendelijke een correcte aflevering

M. Boonekamp 20-12-2021

Klantvriendelijke benadering; er wordt goed geluisterd naar wat je nodig hebt en daarop wordt het aanbod afgestemd. Geen opdringerigheid over duurdere producten. Er werd snel geleverd door keurige bezorgers.

20-12-2021 20-12-2021

Prima geregeld. Gisteren ( zondag) om 17:54 besteld. Hij is vandaag ( maandag)om 09:45 geleverd. Twee trappen op, zonder bezwaar door de heren naar boven gedragen en geïnstalleerd. Ben onder de indruk.

Aankoop Samsung wasmachine 20-12-2021

Het bestellen is geen grote uitdaging. Het uitzoeken van een wasmachine is een ander ding. Maar veel informatie is op diverse plekken op internet te vinden waardoor je vrij goed kunt vergelijken. Omdat de wasmachine op voorraad was kon deze ook snel geleverd worden. Maar aan een verkoop hoort soms ook een aftersale. Daarvan vinden wij dat die wel verbeterd kan worden. Indien iets onvolledig is die je dat binnen 24 uur te melden, Dat hadden we gedaan en zelf krijg je dan geen reactie binnen 24 uur. Ook niet op de 2e mail waarin wij aangaven het "ontbrekende" alsnog gevonden hadden. Er had zeker een reactie dienen te komen. Immers een koper dient binnen 24 uur een onvolkomenheid te melden, maar wij verwachten het ook andersom. Jammer dat ze diverse dagen nog steeds niet gereageerd hebben. Het advies aanvinken of we deze winkel zouden aanbevelen is lastig om ja aan te vinken omdat het uitblijven van een reactie eerder een nee zou zijn. maar wij zijn niet zelf in de winkel geweest dus is dat ook niet te beoordelen ,