Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mischa 22-02-2021

Producten goedkoper dan elders kunnen bestellen. Duidelijke informatie op de site. Snelle levering, eventueel ook op zondag. Installatie wordt per levering betaald en niet per apart apparaat.
Prima service

Berg 22-02-2021

Super fijne shop en goede dienstverlening. Ik kreeg een persoonlijk advies over de koelkast en deze werd volgens afspraak door een zeer vriendelijke bezorger geleverd.

Marc vd Put 22-02-2021

Keurig geadviseerd via telefoon. Duidelijk en correct. Kom hier zeker opnieuw. TOP

Sparkle 22-02-2021

Makkelijke overzichtelijke site, snelle reactie klantenservice, snel bezorgd met continu updates over de bezorgtijd. Keurig afgeleverd door Dynalogic.
Kortom: klantvriendelijk en service gericht!

Janis 21-02-2021

Ontzettend goed geholpen met de keuze van de Bosch droger, zeer scherpe prijzen op de artikelen klantenservice goed bereikbaar. Bemmel en Kroon is zeker een concurrent voor vele andere. Voor mij geen andere meer.

MC 21-02-2021

veel keus en voordelig geprijsd. de levering was goed. Helaas 1 onderdeel vergeten mee te nemen. Werd direct geregeld door de monteurs en binnen een uur gebracht. Prima service.

John Molenaar 21-02-2021

Bestelling ging gemakkelijk, de levering werd via een sms bevestigd in wel tijdsbestek ze kwamen en constant geüpdatet. Laatste sms werd de exacte tijd aangeven, apparaat op de juiste plek neergezet en aangesloten.

D. Dieleman 21-02-2021

Online mijn product besteld via Bemmel en Kroon. Erg duidelijke website van het product wat ik zocht. Tevens overzichtelijke en duidelijke productinformatie.
Bestelproces en de betaling wijst zich vanzelf en is makkelijk. Na het bestellen krijg je direct een e-mail en word je goed op de hoogte gehouden.

Verder geen contact gehad met de klantenservice / winkel.

Er wordt ook op zondag geleverd (pluspunt) Heb mn droger nu 2 dagen in gebruik en is naar tevredenheid... makkelijk in gebruik, is stil en de was is snel droog!

Zwaneveld 21-02-2021

Een top shop. Gebruiksvriendelijk. Vriendelijk personeel. Snel antwoord. Snelle levering van ons apparatuur. Super blij mee.

Egni 21-02-2021

Ik werd door Bemmel & Kroon heel goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Toen het apparaat binnen was bij hen kreeg ik een mail en kon het de volgende dag al thuis worden afgeleverd. Ook de aflevering ging erg goed, ik wist precies wanneer de bezorger voor de deur zou staan.

JJ 21-02-2021

Goede communicatie, duidelijke info op de site. iDeal betaling lukte niet, rembours was geen probleem.

M 20-02-2021

Vaatwasser hier besteld vanwege de prijskwaliteit verhouding. Na bestelling binnen een aantal minuten een bevestiging via de mail, waar een andere vaatwasser op stond, met de mededeling dat dit een opvolger zou zijn van de vaatwasser die ik had besteld. Na nader onderzoek bleek dit niet zo te zijn, maar een ander model die een stuk ouder was. Na een telefoontje werd dit probleem door de medewerker opgelost door mij een nieuwer/luxer model voor dezelfde prijs aan te bieden.

M 20-02-2021

Waar de bekende grote ketens hun beloftes niet waar kunnen maken laat Bemmel en Kroon zien hoe het wel moet. Zeer vriendelijke klantenservice die goed advies gaven. Scherpe prijzen en wel de volgende dag kunnen leveren. Vrijdagavond laat besteld en zaterdag gewoon in huis. Zelfs de transporteur stond met een glimlach voor de deur.Alles volgens het boekje en klant is hier echt koning. Ik zou hier zo weer bestellen!

Grigor 20-02-2021

ik vind een van de beste bedrijf van Nederland,personeel is heel vriendelijk ,Ik krijg wat ik bestel en prijs ook redelijk.Ik heb vijf Miele keukenapparaten besteld en ik kreeg twee vandaag binnen in goede verpakking en ik krijg nog drie .Ik vind het top.

Trudy 20-02-2021

Ik had al eerder bij Bemmel en Kroon wat besteld en hele goede ervaring ermee en deze keer was het ook weer uitstekend mooie prijs goede service en ook prima bezorging en plaatsing

Jan Rijskamp 20-02-2021

Nadat de aankoop van een gaskookplaat voor een opmerkelijk lage prijs (zelf opgehaald d.d. 17 februari 2021) voorbeeldig is gelopen direct een Miele wasmachine gekocht. e.e.a. thuis al uitgezocht. Via meegebrachte foto's de badkamer laten zien waar het apparaat geplaats moest worden. De oude situatie gaf een wasmachine aan met daarop een droger. Geen probleem werd mij verzekert. Voor een gering bedrag (19,95) zou alles geplaatst worden inclusief loskoppelen oude machine en het afvoeren ervan. Vervolgens kwam Bemmel en Kroon monteurs volgens afspraak 2 dagen later het geheel brengen en afvoeren. Geheel Corona proef... Via telefoon mededeling aankomst en mondkapjes voor. Alle afgesproken werkzaamheden werden gedaan zodat de situatie weer was zoals daarvoor alleen met een nieuwe wasmachine aangesloten en al. Alles opgeruimd....proef 'wasgoed' draaide, uitleg over bijgeleverd wasmiddel, afrekenen via mobiel pinapparaat en klaar. In één woord perfect.

Anika 20-02-2021

Eigenlijk net binnen, maar heb het ouderwetse gevoel, dit is kwaliteit,
Het deurtje openen en de magnetron blijft gewoon staan.
Hij oogt heel gemakkelijk qua bediening, ziet er ook fraai uit. Kortom ik ben tevreden en blij...

Rouwet Beers 20-02-2021

Ik had graag een advies over de afzuigkap. De medewerker gaf me uitgebreid advies. Wat hij niet zeker wist heeft hij nog voor me nagezocht. Daardoor kon ik snel tot de koop overgaan. Hij was ook bereid me daarbij te helpen zodat de internet bestelling vlot verliep. Wat betreft de aflevering ging het precies zoals hij me vertelde. Dus voor deze medewerker van Bemmel en Kroon,
Chapeau.
Inemini

Schuuring 20-02-2021

De service bij Bemmel en Kroon is geweldig, vorig jaar een nieuwe keuken gekocht, die is heel mooi geworden. Vanaf het begin dat wij in de winkel binnenkwamen tot de keuken is geplaatst hebben we hele goede service mogen ontvangen. Nu waren wij iets vergeten te bestellen voor onze keuken dus ik weer gebeld met Bemmel en Kroon. Nou niets was teveel weer perfect geholpen en ook altijd zeer netjes aan de telefoon. Dus wij zijn zeer tevreden en zal ook iedereen aanraden om je nieuwe keuken te kopen bij Bemmel en kroon.

Haveman 20-02-2021

nette site duidelijk. en een snelle bezorging
vrijdag 19-2 om 13.38 besteld en zaterdag 20-2 om 9 uur ontvangen.
top

Nelly 20-02-2021

Bemmel en Kroon krijgt van mij een 9, omdat zij een goede prijs bieden voor kwaliteitsapparaten, die bij andere firma's een stuk duurder zijn. Daar zit een erg goede service bij en de communicatie met de verkoopafdeling is heel prettig. Wij kochten vorige week een wasdroger van Miele die elders een stuk duurder was. Eerder kochten wij een koelkast waarbij we een erg goede service kregen bij aflevering en plaatsing. Nu met de wasdroger was de aflevering en plaatsing ook prima in orde en de droger doet het naar volle tevredenheid. Nu is Miele natuurlijk ook een goed merk, maar de ervaring met de aankoop bij Bemmel en Kroon was wederom uitstekend, want je wordt met begrip en humor te woord gestaan, hetgeen plezierig is. Ook de aanbieding die wij kregen was wederom zodanig, dat we zeker voor de aankoop van een volgend apparaat weer bij Bemmel en Kroon uitkomen! De reden waarom ik geen 10 geef, was dat het apparaat niet snel leverbaar was, maar door afzeggen van een koop door een andere klant, kregen wij de Miele TED 455 WP tot onze vreugde toch met voorrang heel snel bezorgd!

Sjoerd 20-02-2021

No nonsens bestellen en leveren! Snel, adequaat en behulpzame mannen die het toestel binnen plaatsen en de oude mee retour nemen.

Peter van Assen van Assen vastgoed 20-02-2021

Het was weet top P*** van filiaal Den Haag loodste mij weer professioneel door de wirwar van het enorme aanbod
Heb de machine in huis en het is een plaatje
Ook de bezorgers waren prima

Geo 20-02-2021

Supersnelle bestelling en levering! Toplevering, plaatsing en aansluiting door keurige kerels! Track & Trace werkte perfect en de sms’jes voor exacte levering maakte het af! Tevreden!!!

Burt van der Boom 20-02-2021

Gezocht naar vervanger voor onze 10 jaar oude inbouw koel/vries combinatie. Bemmel en Kroon hebben ons geweldig geholpen! Snelle levering en inbouw door professioneel bedrijf!