Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rudi en Yvonne Lanting 23-03-2022

Na te hebben gesurfd op het net op zoek naar een inductie kookplaat viel ons oog op de site van Bemmelenkroon.
De site is uitgebreid en overzichtelijk. We hadden veel vragen en hebben twee maal telefonisch contact gezocht. Met veel geduld zijn alle vragen naar tevredenheid beantwoord. Ook de prijs was aantrekkelijk!

Elly 23-03-2022

Snelle adequate antwoorden.Zeer vriendelijk. Snelle levering .En erg goed geprijst. Uitstekende kwaliteit. Aanrader.

Emil 23-03-2022

alle acties waren goed, enig minpuntje dat bij bestelling niet de levertijd bekend was

Karin 23-03-2022

Makkelijke bestel mogelijkheid, ruim assortiment, redelijke prijzen. Koelkast besteld. Snel geleverd met veel informatie over het tijdstip van levering. Bezorger bracht de koelkast tot in de keuken (zeer klein appartement), was zeer vriendelijk. Koelkast was zeer goed verpakt. Top zaak!

belskamp 22-03-2022

Keurige verkoop in de winkel. Je kunt de machine zien, veel keuze en verkopers met veel kennis van de machines. Bezorging ook prima; op de afgesproken tijd en nette sterke kerels.

mw Leny Guijt 22-03-2022

Omdat ik een bepaald type koel/vriescombinatie wilde ik naar een bepaalde winkel, maar per toeval kwam ik in deze winkel! Heel verrassend wat een fijne ervaring, ik kreeg goede uitleg en was daar heel blij mee . Ik kom hier zeker terug

Jan Tol 22-03-2022

De bezorging verliep uitstekend. De oude apparatuur werd probleemloos meegenomen. De track & trace informatie was elke keer actueel en de bezorging was precies op het afgesproken tijdstip. De informatie na de bestelling bij Bemmel en Kroon was goed en wat er op de site beloofd werd, gebeurde ook daadwerkelijk . Het werd echt de volgende dag bezorgd en je wordt niet met een slap excuus teleurgesteld dat het door vermeende drukte later wordt bezorgd. Kortom een super winkel en goede bezorging.

Ingrid 22-03-2022

Wederom een goed keuken apparaat bij Bemmel & Kroon gekocht, ditmaal een combi magnetron van Siemens CM836GNB6.
Op de website was goed vergelijk te doen tussen de opties van de verschillende apparaten. Bovendien staat een goede uitleg van de verschillende keuzemogelijkheden van het apparaat op de website. Vrijwel direct na offerte aanvraag, prijsopgave ontvangen en verdere afhandeling van bestelling is goed verlopen met meenemen van het oude apparaat.

Simon 22-03-2022

Een gebruiksvriendelijke webshop met aantrekkelijke prijzen en een vlotte levering

22 maart 2022 22-03-2022

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Zij leverde een specifieke Siemens vaatwasser binnen een week keurig voor de deur middels een perfecte (te volgen) aflevering. Deze vaatwasser had ik al 10 maanden bij een ander bedrijf besteld, maar kon helaas (nog) niet leveren. Dankjewel 👍💪

Goes 22-03-2022

Vaatwasser is stuk..
Gezocht naar nieuwe en kwam op deze site.
Goed en duidelijk site.
Nog even gebeld in de avond Irenen gelijk geholpen.
Wat vragen gesteld netjes geholpen.
De vaatwasser gelijk besteld betaald en netjes de volgende dag geleverd.
De bezorgen kan je volgen en half uur van de voren een melding gehad dat ze onderweg waren.
Netjes afgeleverd en oude machine mee genomen.
Top bedrijf en bezorgers.
Zijn aan te raden.
Mvg Bart

J. Louwman 22-03-2022

Prettig personeel en goede adviezen. Plaatsing uitgevoerd door Aj tec b.v. te Berkel en Rodenrijk. Stipt op tijd en deskundige uitvoering.

Rudy Melters 22-03-2022

De site is duidelijk en men kan een goede keus maken in de winkel is er voldoende tijd en expertise om de keuze edfinitief te maken zeker met in inputs van het personeel.

Levering ordernummer: ZTW1076076 conform afspraak en goede service voor een goede prijs

een aanrader prijs kwaliteit beter dan bij de grote gerenommeerde zaken

Ruud 22-03-2022

BKI1076603 Laagste prijs online voor de Miele vriezer met een extra actiekorting. Bestellen was zeer eenvoudig inclusief duidelijke uitleg over de levering en extra opties. Gedurende de dag van levering steeds updates ontvangen over de verwachte levertijd, levering was online te volgen. Aflevering volgens afspraak (zonder installatie, levering over de eerste drempel)

Wim 22-03-2022

Goede voorlichting en een gedegen advies. Zeer vriendelijke en vakkundige behandeling.
Ordernr. ZTW1067820

Raymond 22-03-2022

Heeft vakkundig personeel wat bij vragen vanuit de klant ook goede ondersteuning en ideeen cq alternatieven aanlevert.
Vraagt scherpe prijzen en is bijna altijd de goedkoopste, zonder in te boeten op kwaliteit als er naderhand vragen zijn.

R. Wanders 22-03-2022

Zeer zorgvuldig uitgezocht wat er nodig was en goed geadviseerd.
Installatie ook snel en netjes.

Ron 21-03-2022

Zonder deze uitnodiging had ik al een compliment aan B&K willen geven.
Verkoop: top met volle aandacht. Dank!
Communicatie: volledig, dus erg goed!
Levering: bijzonder attent. Zoals gemeld werd de levering keurig gemeld. Beslist geen cowboys. Mannen waren bijzonder voorzichtig en hadden oog voor een goede en correcte aflevering. Vet tevreden!
Kom echt terug. 100% tevreden.

Terra65 21-03-2022

Prettige site, alles goed te vinden. Fijn dat er ook een fysieke winkel is om voor aanschaf de producten te bekijken. De logistiek dienstverlener (Dynalogic) die VBK heeft ingezet om mijn pakket af te leveren is een goede: heldere communicatie, kort initieel aflever-window die naarmate de aflevertijd dichterbij komt steeds kleiner wordt en een half uur voor aflevering kreeg ik een sms met de exacte aflevertijd die klopte. Hulde, gisteren besteld en vanmorgen om 10:00 bezorgd; oude stofzuiger mocht meteen mee ter verdere recycling.

Ben Winnemuller 21-03-2022

Website van Bemmel & Kroon is geweldig en bijzonder duidelijk. Service-medewerkers hebben de Miele warmtepompdroger vlot en goed geinstalleerd, de jongens zijn een aanwinst voor het bedrijf.

Sandra 21-03-2022

Fijn bedrijf. Doet wat het belooft en zijn stipt op tijd. Levering kan zelfs op zondag.
Chauffeurs zijn correct en werken snel en netjes.

Erik Korevaar 21-03-2022

Netjes geholpen. Door een méns in plaats van een computer. Waar vind je dat nog? Goede kennis, prima advies en een correcte levering.

Marian 21-03-2022

Ik heb in November in de Black Friday week een Siemens wasmachine en droger combi besteld. De levering was kwam niet, omdat de droger niet op voorraad was. Ik hoorde maar niets van hen en moest ze zelf bellen of mailen. Ik had wel verwacht dat zij mij als klant zouden laten weten dat problemen met de leveringen zijn er wat zij daaraan deden en hoe land de wachttijd zou kunnen zijn. Ik heb toen maar voorgesteld dat ze alvast de wasmachine leveren en dat hebben ze ook gedaan. Fijn! Maar verder hoor ik niks over de droger en het is al 4 maanden geleden! Ik heb natuurlijk zelf al een paar keer geïnformeerd, en ik krijg altijd vriendelijk antwoord, maar ik vind dat jullie follow-up beter gedaan kan worden.

Van Langen 21-03-2022

Ik had al goede ervaring bij een eerdere aankoop. Nu had ik nog wat vragen over een koelkast voor in de garage en werd telefonisch snel en deskundig geholpen waardoor ik een goede keuze kon maken. Duidelijke communicatie. Levering binnen één dag.

C.R.G. Koppejan 21-03-2022

We werden vriendelijk te woord gestaan, kregen duidelijke uitleg en een goed advies. Ondanks dat we de winkel op een (drukke) zaterdag bezochten hadden we niet het gevoel dat we "gehaast" geholpen werden, in tegendeel.