Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André 29-08-2021

Een combimagnetron aangeschaft via internet bij Bemmel en Kroon. Gisteren besteld en vandaag geleverd. Goede communicatie met Bemmel en Kroon en je kan je order compleet volgen. Product wat is geleverd: gewoon zoals het moet zijn, splinternieuw in doos. Top

Snel en goedkoop! 29-08-2021

Altijd goedkoopste van NL! Snelle levering. Ik koop al jaren bij deze winkel.

Yeliz 29-08-2021

Zeker moeite waard met de belofte van bestelling op voorraad of aangeven termijn.
Toch maar telefonisch ge checkt ,klopte helemaal!
Na een teleurstellend bestelling op een ander webshop, Heel snel en vriendelijke geholpen bij Bemmelenkroon.nl!

Ed Schildt 29-08-2021

Supersnel geregeld en wederom fantastische heldere mailing en uitlevering net als de vorige keren. De transporteur waar ze mee werken is ook top, snel accuraat met mailing en zeer beleefde mensen.

BKI 1010726 29-08-2021

zeer snelle levering. avond tevoren besteld, volgende dag om 14.00. juiste bestelling bezorgd zonder problemen en mijn vieze oude fornuis gewoon zonder klagen meegenomen.

Mia Eversdijk 29-08-2021

Ik ben heel blij met de service , het meedenken en de bezorging.
Omdat de koel/vriescombinatie niet in de inbouw paste werd een prima vervangend product gezocht.
Deze werd dezelfde week nog bezorgd.

Jos 29-08-2021

Bezorging door Dynalogic. Bezorgers zijn erg jong en vriendelijk maar hebben totaal geen verstand van zaken.
Bij vragen over de machine konden zij geen antwoord geven.
Machine werd niet waterpas geplaatst. De afvoerslang werd veel te diep in de afvoer geduwd waardoor het water uit de spoelbak van de keuken omhoog kwam.
Jammer!

Rob 28-08-2021

Snelle service en levering. Ik vond de manier van afleveren minder. De bezorging kan flexibeler en vriendelijker.

Rutger 28-08-2021

Al meerdere keren hier machines besteld, goede service en advies.
Toppie dus.

Et 28-08-2021

Fantastische webwinkel! Wij hadden een wasmachine besteld die keurig in het gecommuniceerde tijdsslot werd geleverd. Heldere communicatie, vriendelijke bezorgers en na een vraag over de factuur een ontzettende meewerkende, vriendelijke en heldere klantenservice gesproken. Top zaak! Ik raad het iedereen aan!

Marcel 28-08-2021

Prima verkoper. Niet opdringerig en probeert niet onnodige zaken aan te smeren. Snelle levering en de mannen van het transportbedrijf waren heel vriendelijk en netjes.

VBK 28-08-2021

Fijne overzichtelijke website waarop een koelvriescombi goed was uit te zoeken.
Deze winkel is aanzienlijk voordeliger dan andere grote (web)shops.
En last but not least, een snelle en nette levering!

Rob79 28-08-2021

Vanwege de scherpe prijs hier een vrieskast aangeschaft. De levertijd liep uit dus hebben ze een andere optie gegeven die de volgende dag leverbaar was. Deze werd netjes op tijd geleverd en de oude vriezer konden ze later ophalen.
Dus gewoon goede service.

Willem Bos 28-08-2021

nette afhandeling, goede prijs, vriendelijke en behulpzame chauffeur. Levertijd was niet meteen duidelijk, maar vervolgens goed gecommuniceerd

Klink 28-08-2021

Kom hier al jaren altijd vriendelijk en goed geholpen.
Goed advies indien gewenst.
Snelle levering, kundige bezorgers.
En altijd scherpe prijs en veel keus.

Esther vd Akker 28-08-2021

Waren zeer verbaast dat we om 1930 s’avonds besteld hebben en dat de wasmachine daadwerkelijk de volgende dag al geleverd werd zelfs op zaterdag!! Vriendelijke mannen! niet klagen omdat ze 2 hoog moesten ondanks we in een oud huis wonen en trapgat best krap is.

Prima site duidelijke info en dus snelle levering!

Peter 28-08-2021

Bezorgers netjes op tijd. Vriendelijke jongens die secuur werkten.
Apparaat is simpel, maar desalniettemin goede uitleg gekregen.

Schuringa 28-08-2021

Kreeg uitstekende service voor aankoop ijskast. **** dacht mee over alle mogelijkheden en kwam met goede prijzen vergeleken bij andere zaken. Werd precies op tijd geleverd en geïnstalleerd door snelle ervaren installateur. Kortom een fijne ervaring. Zeker aan te raden!

A.M. Lucas 28-08-2021

10 jaar geleden keuken gekocht en uitstekend geplaatst. Nu een nieuwe vaatwasser welke ondanks vakantie periode na 1 week geleverd en gemonteerd is.

Miele wasmachine 27-08-2021

Gisteren besteld en vandaag afgeleverd. En was ook de goedkoopste ik heb een miele wasmachine gekocht zeer tevreden

Top zaak 27-08-2021

Goede service en zeer vriendelijk hulpvaardig personeel. Mooi op tijd en de oude droger mee genomen. top

AdH 27-08-2021

Prima winkel, duidelijke omschrijving, scherpe prijs. Bezorging was prima, we werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd

J.feikesdegroot 27-08-2021

Order ZTW1009112 en BKI1008462 Inbouw vaarwasser en wasdroger gekocht inclusief montage, alles met 1 week voor elkaar ! Droger in winkel gekocht en vaatwasmachine online, beide gevallen goed en vakkundig geholpen en goed geadviseerd. Netjes de dag ervoor 2 mailtjes voor tijdstip montage gehad, volgende dag ook netjes op tijd. Vakkundige nette en vriendelijke monteurs,professionele indruk, netjes te woord gestaan en adviezen gegeven, alles perfect opgeruimd erna, alle lof hiervoor ! Klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar geen woord gelogen, ik kan van Bemmel en Kroon zeker aanraden !

Toon minder

J. Feikes de Groot 27-08-2021

Alberto 27-08-2021

Wij hebben een koelkast bij Bemmel & Kroon gekocht. Bezorg was op tijd en alles was als wij hopenWij hebben een koelkast in Bemmel & Kroon gekocht. Bezorg was op tijd en alles was als wij hopen.