Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter Schrauwers 20-08-2022

Bestelt en volgende dag al geleverd, dus super snelle levering en goed ingepakt.

Marcel 20-08-2022

Mijn nieuwe Samsung magnetron was niet alleen het goedkoopste bij Bemmel en Kroon maar de levering (via Dynalogic) was ook perfect geregeld (live tracking, dynamisch tijdslot en nog een SMS). Het apparaat kwam in prima (nieuw)staat aan en mijn oude magnetron werd, zoals afgesproken, retour genomen. Prima webshop!

C. Booij 20-08-2022

Op de site vulde ik condensdroger en ik kreeg hele rits met keuzes!
Na de selectie bleven er een paar over in mijn prijsklasse.
Conclusie: overzichtelijke en klantvriendelijk site.

De transporteur Dynalogic hield ons prima op de hoogte qua tijd van levering en brachten de droger netjes naar de afgesproken etage.
Pakte netjes uit en namen de oude droger mee.

Absoluut een aanrader!

Kevin 20-08-2022

Goede service . Goede prijs. Snelle levering letterlijk volgende dag in huis . Kan bol.com etc nog wat van leren. Mijn witgoed gaat voortaan van Bemmel&kroon komen👍👍👍

Martin 20-08-2022

Nog steeds heel tevreden over Bemmel & Kroon, al verschillende apparatuur en ook een nieuwe keuken, wordt keurig geholpen, geen massa gevoel. Levering gaat ook altijd volgens afspraak en met eventuele vragen kan je ook altijd terecht.

Kwb 20-08-2022

Voor deze shop gekozen n.a.v. vorige ervaringen en de korting die er werd gegeven bij dit bedrijf t.o.v. andere aanbieders.
Zeer snelle levering en keurig op de hoogte gehouden wanneer men er zou zijn

Anneke de Graaf 20-08-2022

1 e. Contact Keurig en vriendelijk te woord gestaan.
2 e contact zo aardige man en super veel geduld
De beste prijs en het gezochte model bakoven op voorraad!!

Bestelling perfect te volgen met tracé en track
Bezorging verdient dikke pluim, niks onverschillig en bereid om te helpen
Aanrader deze zaak

Chrkl 20-08-2022

Na contact en goede uitleg over de apparaten de ovens besteld en na betaling de volgende dag geleverd dus top

KK 19-08-2022

Miele koelkast snel en tegen zeer concurrerende prijs geleverd na een goed en passend advies.

Hans 19-08-2022

Naar veel zoeken en veel teleurstelling zijn wij op dit adres gekomen
Goed geholpen en netjes volgens afspraak geplaatst
Alleen vind ik het raar dat een fornuis zonder stekker wordt verkocht en bij plaatsing wel vooraf vermeld bij afspraak dat er 29.95 bij komt
Dat zou bij de verkoop verteld moeten zijn of bij de prijs inclusief

Marc kahlert 19-08-2022

Ik ben zeer tevreden.
Werd snel en vriendelijk tewoord gestaan.
Factuur en bevestiging van het product werd meteen gemaild.
Ook het leveren van de wasmachine de volgende dag al is keurig gegaan. De prijs was ook veel voordeliger als een plaatselijke dealer van de miele wasmachine. Topbedrijf ga zo door.

Joop S 19-08-2022

Ruime toonzaal met veel vaatwassers. Een goed advies over de mogelijkheid van inbouw met een paneel in de bijpassende kleur van de keuken. Bijna hilarisch was de rekensom die werd gemaakt over de terugverdientijd wanneer een zuiniger en duurder type vaatwasser zo worden gekozen. Daarbij werd gerekend met een stroomprijs van € 0,20 per kWh, terwijl die momenteel zeker het drievoudige bedraagt!

Bart Prins 19-08-2022

Had order geplaatst bij Bemmel en Kroon maar via internet verkeerde leveringsvoorwaarden aangekruist.
Na een telefoontje met de verkoopafdeling is dit keurig en correct gecorrigeerd.
Prima levering en correcte afhandeling

Antoine 19-08-2022

In 2020 inductie kookplaat bij deze firma en onlangs een combimagnetron. Het merk Etna bevalt uitstekend en is qua prijs/kwaliteit zeer goed aangeschreven. Wat betreft de levering vlekkeloos de andere dag aan huis bezorgd. Tot nog toe zeer tevreden.

Jo-Anne 19-08-2022

Wat een fijne ervaring! Droger besteld en de volgende dag in huis. En ook nog optijd! Kundige mensen die snel werken. En dat voor de laagste prijs op het internet. Als de droger net zo goed als de service ben ik meer dan tevreden. Ordernummer BKI1115601

Harry 19-08-2022

Een aankoop van wasdroger, eerst gekeken naar consumenten test en besloten voor welke droger.
De aankoop via Bemmel & Kroon is de tweede stap die was en is buitengewoon goed.

Jeroen Bleeker 19-08-2022

Wasmachine laten plaatsen en oude laten afvoeren. Eigenlijk kopen we altijd alle witgoed zaken (en beide keukens) bij Bemmel en Kroon en gaat meestal goed. Gewoon de volgende dag al komen, top! En als er wat is, altijd goede service.
Referentie / ordernummer was DH1115537

Johan H 18-08-2022

Snelle levering. Avond om 20:00 uur besteld en volgende dag onbeschadigd geleverd.

Henk en Tiny Wetterhahn 18-08-2022

Telefonisch geholpen, helemaal prima, erg beleefde jonge man heeft mij geholpen. De levering was uitmuntend, aardige heren die kundig en met de nodige spierkracht de diepvrieskast in de bij keuken hebben gezet. De diepvrieskast zelf is snel geïnstalleerd.
Mooie grote lades erin en een handige pizza vak boven in.
Een woord geweldig wederom met deze aankoop welke gedaan

J. Nicolaas 18-08-2022

Duidelijke website, concurrerende prijsstelling en goede service. Omdat de bestelde koel/vriescombinatie niet op voorraad was moesten we enkele weken wachten op de levering. Tussentijds werden we goed op de hoogte gehouden.

g j hof 18-08-2022

goede en snelle sevice zijn erg tevreden gaan zeker bij de volgende aankoop hier weer naar toe

Rene 18-08-2022

Telefonisch geholpen, helemaal prima, erg beleefde jonge man heeft mij geholpen. De levering was uitmuntend, aardige heren die kundig en met de nodige spierkracht de wasmachine op zolder hebben gezet. De wasmachine zelf is snel geïnstalleerd en draait al op volle toeren!! De was is schoon en prima gecentrifugeerd. Veel programma's welke extra te downloaden zijn via de app. Het uit/aan zetten via de app is top.

ad 18-08-2022

prima snelle levering , gemakkelijk te bestellen en een nette aflevering en oude apparatuur mee genomen en goed op de hoogte gehouden van levertijd

Gejo Griffioen 18-08-2022

Wederom fantastisch deskundig advies ontvangen. Daarna de oven besteld om dinsdagavond om 21.59 u. Als dan de oven de dag erna keurig tot in de keuken wordt gebracht om 13.45 u. dan praten we over een bedrijf dat zorg voor de klanten heeft en ook nog razendsnel is. Mijn volgende aankoop begint bij Bemmel en Kroon.

Carlo van Nobelen 17-08-2022

De website heeft voldoende geholpen in de keuze voor een nieuwe koelkast.
Vandaag besteld en idd morgen geleverd.
Nieuwe koelkast keurig binnen gezet door de bezorgers en de oude koelkast is mooi meegenomen .
Blij met dezer