Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E wesselink 29-06-2022

Dit is de tweede keer dat ik een bestelling g doe bij bemmel&kroon
Uitermate goede service en uitleg over bestelde producten
Om het kort te houden ondervindt het zelf

Joop 29-06-2022

Prima bedrijf gelijk iemand aan de telefoon en heel correct heb ik bij andere bedrijven wel eens anders meegemaakt alles correct verlopen snelle bezorging en zal deze zaak zeker aanbevelen. Top Top Top

k. beijers 29-06-2022

goede prijs (de voordeligste die ik kon vinden) en snelle correcte (zoals afgesproken) levering door 2 aardige mannen. Vriezer is netjes op zijn plek gezet, nu nog even afwachten of ie het ook werkelijk doet zoals beloofd.

Ang 29-06-2022

Snelle en correcte levering en dat bij concurrerende prijzen dus helemaal Top

Rudy Timmerman 29-06-2022

Al enige tijd deed mijn (traditionele inbouw) oven raar, de ingestelde temperatuur ging zomaar ineens lager en aan de knoppen draaien hielp niet, dus dit begon mij al enigsinds tegen te staan. Afgelopen week begon mijn (ouderwetse vrijstaande) magnetron ineens kuren te vertonen, hij stopte zomaar midden in een programma er gewoon doodleuk mee...!

Nu had ik ineens 2 problemen, repareren had geen zin (kosten/baten), en je wilt zo nu en dan toch iets lekkers uit de oven en of soms iets kunnen opwarmen in de magnetron. Ik keek nog eens goed rond in mijn keuken, tja de vaatwasser is inmiddels ook alweer bijna 20 jaar oud, en we moeten van het gas af, dus een inductiekookplaat zou ook wel een keer mooi zijn....!

Een kleine 2 jaar geleden had mijn koelkast het ook al eens begeven en ik heb destijds naar volle tevredenheid een mooie nieuwe Amerikaanse Koelkast aangeschaft bij Bemmel en Kroon, kortom maar even naar hun website surfen!
Je kunt lekker op je gemak zoeken naar de door jouw gewenste artikelen, merken, maten, kleuren, prijzen, op voorraad of leverbaar alles is goed duidelijk en overzichtelijk in beeld gebracht!

Ik had als snel mijn keuze gemaakt voor de 4 te vervangen apparaten, en kon vrij eenvoudig de bestelling plaatsen en meteen afrekenen via iDeal. (of een door u gekozen betaalsysteem). Een later krijg je een vriendelijke mail met daarin een overzicht van je bestelling en tevens een link naar een door uzelf te bepalen bezorgdag = ideaal!
Eenmaal je bezorgdag gekozen, wordt je per mail op de hoogte gehouden van het bezorgmoment, sterker nog vlak voor het bezorgmoment krijg je nog een SMS dat de chauffeur onderweg is en elk moment bij je voor de deur kan staan!

En inderdaad op de opgegeven tijd stond er een grote vrachtwagen van de Firma Dynalogic bij mij voor de deur!
2 vrolijke jonge mannen haalden mijn nieuwe apparaten uit de wagen, brachten ze zelfs netjes tot in de keuken, en namen keurig netjes de oude spullen weer mee retour. Ik heb de mannen een lekker koud blikje fris meegegeven en met een vriendelijke groet gingen zij weer op hun weg.

Daarna kon het uitpakken beginnen (ik heb niet gekozen voor installatie en dergelijke, ben handig genoeg) maar wat een feest, alles netjes in de originele verpakkingen, nergens geen schade of iets dergelijks, gewoon in een woord keurig!

Mocht ik weer een apparaat nodig zijn in huis, dan ga ik voor 100% voor Bemmel en Kroon!

Top!

yodaindy 28-06-2022

Super goede service
Had een koelkast gekocht en deze zou tussen 19:00 uur en 22:00 uur bezorgd worden maar door de boeren protesten gingen ze ze dit helaas niet halen binnen die tijd
Maar de chauffeur heeft toch nog gezorgd dat ik de koelkast om precies 22:00 uur kreeg omdat hij het vervelend vond dat ik anders weer een paar snipper uren moest opnemen.
Dat noem ik nou SERVICE

Harrie 28-06-2022

Duidelijke uitleg apparatuur waardoor gefundeerde keuze kon worden gemaakt. Super service bij aflevering/installatie!

René Jansen. 28-06-2022

Mooie en duidelijke site. Goede uitleg over het product.
Bezorgservice van dynalogic is goed.

Chris en Nel 28-06-2022

1:Bij winkelbezoek vaatwasser. ( miele) uitgezocht. Wilde bestellen aan de balie. Kon niet. Moest online.
2: emballage werd niet meegenomen. Had ik voor moeten betalen zei medewerker xxxx.
Terwijl terug name wettelijk verplicht is . Staat bovendien in de gebruiksaanwijzing van Miele.: blz 15. Teleurstellende service!

Bert 28-06-2022

Goed bedrijf met snelle levering volgens afspraak. Product goed verpakt en levering geheel volgens wens.

Jan 28-06-2022

Bemmelenkroon heeft ervoor gezorgd dat ik de vaatwasser de volgende dag al binnen had alleen op de site staat dat het oude apparaat mee terug genomen wordt, maar dat kon niet volgens de bezorger. Ik moest een afspraak maken met Bemmelenkroon voor ophalen.

Rien van Huisstede 28-06-2022

Per ongeluk dubbele bestelling (overmaken per bank mislukte)
Netjes opgelost per email.
Vandsg ook netjes updates met wanneer het pakket aangeboden werd. (Inclusief hinder boerenprotest) koryom, keurige levering!

vvliet 28-06-2022

Bemmel en Kroon is goed aan de prijs. Communiceren duidelijk bij levering. Installatie is ook goed uitgevoerd door zeer vriendelijk en professioneel personeel. We hadden al een koelkast besteld hier, en inmiddels daar ook een vriezer en vaatwasser aan toegevoegd. Fijn als je gewoon 1 bedrijf hebt voor al je witgoed behoeften. Wil je dus snel, duidelijk, goed en voor de beste prijs nieuwe apparatuur? Dan ben je hier op het juiste adres!

Harry 28-06-2022

Heldere snelle en klantvriendelijke reactie op vragen. Personeel denkt goed mee. Van A tot Z, van bestelling tot aflevering een plezierig traject.

De Haan 28-06-2022

Wasmachine was afgeleverd, de stekker zat in het stopcontact en de slang netjes in de afvoer. Dus mijn man wil de machine aanzetten. Maar ik zeg heb je de transportbouten ergens neergelegd? Nee, dus! Die zaten er nog in! Dus moest mijn man (78) de wasmachine en droger weer van zijn plaats halen om die bouten eruit te halen. Als we dit niet hadden gedaan was de machine nu al stuk geweest! Prima service! Oh ja, en het onderstel is ook verbogen, dus echt stabiel staat alles niet. Ik hoop dat het niet omvalt. Maakt ieder geval veel herrie.

J. den Ouden 28-06-2022

Makkelijk bereikbaar voor informatie. Goede afspraken en goede afhandeling. Dit geldt ook voor het installatiebedrijf waarmee wordt samen gewerkt

Ruud 28-06-2022

Supersnelle levering. Vaatwasser
S, middags besteld, de dag erna voor 12.00 afgeleverd in Maastricht.
Telefonisch goed bereikbaar en goed advies gekregen.

Pw riegman 27-06-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de tel bij het bestellen van de vaat wasser en een goede prijs

Andrew Lewis 27-06-2022

Zeer responsief op alle communicatie en zeer flexibel met levertijden. Prijzen zijn redelijk. Sterk aanbevolen.

wil 27-06-2022

Bemmel en Kroon komen afspraken na.
Heb een Siemens oven gekocht met de mega deel en door de leveringsproblemen heeft dit maanden geduurd de afgesproken prijs is men na gekomen.
Top

Barbara 27-06-2022

Ik had een paar jaar geleden bij Bemmel en Kroon een huishoudelijk apparaat aangeschaft. Omdat ik toen zeer tevreden was over de service twijfelde ik niet om weer bij hen te bestellen. Via de telefonische helpdesk kreeg ik goed advies bij de keuze voor een wasmachine en droger daarnaast kreeg ik een offerte met een mooie korting. De bezorging kon meteen de volgende dag, een zaterdag waardoor ik geen vrije dag hoefde op te nemen. Via en link kon ik heel eenvoudig de bezorgtijd zien, ik hoefde dus niet onnodig thuis te wachten. De bezorgers waren uiterst vriendlelijk en behulpzaam, de oude apparaten en verpakkingsmateriaal werden meteen meegenomen. Ik heb de apparaten nu een paar keer gebruikt en ze voldoen aan de verwachtingen. Kortom, ik ben een tevreden klant.

TOP 27-06-2022

Een makkelijk te zoeken artikel op de B&K website.
Gisteren een wasmachine besteld en idd vandaag is de nieuwe wasmachine geplaatst en de oude meegenomen.
Het is door de bezorgmedewerkers keurig uitgevoerd.

Johan 27-06-2022

N.a.v advies familie naar Bemmel en Kroon i.v.m aanschaf nieuwe combioven.
Van te voren al op internet gekeken welke het zou moeten worden en na veel vergelijkingen kwam Bemmel er als goedkoopste uit.
Wij naar Forepark, we keken onze ogen uit, wat een mooie zaak.
Goed advies gekregen van verkoopmedewerker en uiteindelijk toch een ander aangeschaft.
Hele snelle levering verzorging door vriendelijke en behulpzame chauffeur.
Top allemaal!

Jan van de Graaf 26-06-2022

Kwamen bij toeval op deze site terecht. Duidelijke site, prima omschrijving van het product waar we naar op zoek waren.
Reden van de aanschaf, naast dat we het een mooi product vonden, was de prijs zeer aantrekkelijk.

Joeri 26-06-2022

Ondanks de lange levertijd van de fabriek toch tevreden met de service en het product