Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Irene Bol-Sinkeler 31-07-2021

Prettig te woord gestaan en uitleg gehad tussen verschillende vaatwassers door vakkundig personeel. En niet onbelangrijk de prijs was zeer aangenaam ;)

Niels K, Tilburg 31-07-2021

Reageren snel op email. Geven prijzen inclusief verzending. Doen wat ze beloven. En de prijs ik ook nog harstikke in orde.
Ik ben blij.

Pfg 31-07-2021

Klantvriendelijk personeel, dat met je mee denkt.
Levering keurig geregeld.
Zeer tevreden.

Jacq.Berkhout 31-07-2021

Ter plekke bij Bemmel en Kroon Den Haag zeer vriendelijk ontvangen. Goede uitleg en adviezen bij mijn aankoop van wasmachine. Stipte uitvoering van de afspraken. Snel bezorgd en vakkundig geplaatst en aangesloten.
Bij een eventuele volgende keer. Weer Bemmel en Kroon !

Anoniem 31-07-2021

Met de BKI1001486 is mijn keuken weer compleet. Vooral de stilheid van de vaatwasser trok me over de streep bij de aanschaf. Hij werd snel geïnstalleerd en keurig op tijd gebracht. Ik kan Bemmel en Kroon aanraden.

Richard 31-07-2021

Ik wederom voor deze shop gekozen omdat ze goede klantenservice hebben en de installaties zeergoed uitvoeren, tevens afvoeren van oude materialen is ook zeker geen probleem. Heb nu al me tv en een koelvries combi gekocht. Tevens is de tijdsindicatie welke te volgen is via een site goed, beide keren voor de vermelde tijd geleverd.

FDR 31-07-2021

Hebben meerdere keuken/witgoed apparaten gekocht in deze winkel.
Gaan ook voor een nieuwe keuken.
Konden op ons gemak dingen bekijken/uitzoeken en zijn op een prettige manier te woord gestaan.

H.J.Wiepking 31-07-2021

Super vriendelijke mensen en een prima voorlichting over de enorme keuze die zij bieden.

Sab 30-07-2021

Ik heb een oven magnetron beschadigd geleverd gekregen van Bemmel en Kroon. Hier kwam ik pas achter nadat ik met veel moeite hulp heb moeten inschakelen om het apparaat uit de doos te krijgen. De deur opent niet goed, kraakt aan alle kanten. Later bleek dat deze met een deuk is opgeleverd waardoor het glas van de deur erg knarst gezien deze belemmerd wordt door de deuk. Ik heb een klacht ingediend en gevraagd om een nieuwe te leveren en het verzoek neergelegd om het apparaat bij levering eerst te controleren op functioneren. Bemmel en Kroon gaf aan dat ik dan 99 euro extra moet betalen. Dat noemen zij service. Ze willen alleen weer een andere leveren en voor de rest mag je het zelf uitzoeken. Ik raad Bemmel en Kroon dan ook aan niemand aan. Ze zijn niet service gericht en leveren staccato reacties op je klacht. Ze denken totaal niet met je mee en beantwoorden je vragen niet naar behoren. Totaal klantonvriendelijk!

Raymond 30-07-2021

Bezorging conform afspraak, duidelijk te volgen qua tijdsindicatie via een app. Chauffeur melde zich telefonisch conform afspraak vlak voor bezorging. Goede prijs en snel bezorgd.

Charlotte 30-07-2021

Ben erg tevreden over de product informatie de verkoper wist ons echt te overtuigen! We zijn erg blij met de mooie koel/vries combinatie.
Ook de aflevering was vlekkeloos! We kregen half uur van te voren nog n extra telefoontje en de tijdsmarge was per e-mail doorgegeven!

PJ 30-07-2021

Al jaren goed no-nonsense advies, snelle levering en scherpe prijs. Donderdagavond besteld, vrijdag hoor de lunch stond vaatwasser al in de keuken.

Ben Boekwijt 30-07-2021

Vestiging Zoeterwoude.

Personeel uiterst vriendelijk, klantgericht en meedenkend, men laat je eerst even rustig rond kijken staat niet gelijk voor je neus, dat is erg prettig. Prijzen zijn oké, ruime keus, mooie winkel.

Kathelijn 30-07-2021

Telefonisch erg goed geholpen met de aanschaf van een Bora inductieplaat. Deze hadden we vervolgens in twee dagen in huis. Bezorging belde netjes voor bezorgtijd en leverde netjes af, ondanks dat ze om moesten rijden ivm laag viaduct.

Van den Bosch 30-07-2021

Bijzonder snel en op het aan gegeven tijdstip geleverd ,vriezer ziet er prima uit !

Sander van de Kuil 30-07-2021

Uitstekend bedrijf. Gisteren een Siemens warmtepompwasdroger besteld tegen de laagste prijs en vandaag keurig afgeleverd en
de oude wasdroger meegenomen. Dikke pluim voor Bemmel&Kroon!

Don 30-07-2021

telefonisch contact gehad met de winkel, snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen.
vandaag besteld volgende dag geleverd
top !

Abi Daruvalla 30-07-2021

Ik was ontzettend onder de indruk van dit bedrijf die ik via internet heb gevonden. De site was helder en contact maken was makkelijk. Wat mij vooral opviel was hoe snel - en volledig - ze reageert, ook op follow-up vragen. Telefonisch contact was net zo snel en efficiënt. Daar bovenop: medewerkers waren erg vriendelijk en deskundig. Ik heb best wat onderzoek gedaan ivm mijn aankoop - dit bedrijf heeft zeker de meest scherpe prijzen, snel aanlevertijd en beste service. Echt een top bedrijf.

T 30-07-2021

Het maken van een offerte, de bestelling en de levering gingen helemaal zonder problemen.

Jeffrey 30-07-2021

Ik had nog nooit eerder van deze webshop gehoord. Dankzij Kieskeurig ontdekt.
Reden tot aankoop; Goede reviews over eventuele hulp na de aankoop en ik las dat de service meer dan prima is.
Bovendien had deze webshop de laagste prijs, dus de keuze was snel gemaakt om bij Bemmel & Kroon te bestellen.
Levering was binnen 1 dag.

Robert 30-07-2021

Deze firma heeft een zeer duidelijke website en levert heel snel en correct uit.

Jos Nieuwenhuisen 29-07-2021

Prima bedrijf, snel met antwoorden en uitstekende en vriendelijke bezorgers die in een mum van tijd een loodzware wasmachine op zolder hebben geplaatst zonder enige schade aan muren en trappen. Keurig op tijd geleverd met een sms vooraf van de exacte levertijd. En zoals beloofd, de laagste prijs. Een echte aanrader!

adjong 29-07-2021

Echt een super service, goede prijsafspraak, zeer vriendelijk aan de telefoon, zeer snelle bezorging, bezorgservice is ook zeer fijn met duidelijke track en trace, vriendelijke bezorgers.
Echt een aanrader, superbedrijf!

Alex 29-07-2021

Ik had een verkeerde koelkast uitgekozen samen met Bemmel kroon, gelukkig heb ik gebruik gemaakt van hun installatie service. Deze vroeg ter controle wat maatvoeringen, waarna ze erachter kwamen dat deze koelkast niet zou passen. Bemmel kroon gecontacteerd en meteen een vervangende zelfs duurdere koelkast gekregen die op dezelfde dag geplaatst kon worden.

Ik ben zelf een bouwkundige, maar was pas ter plekke erachter gekomen dat de maatvoering niet zou kloppen dus de installatie service was meteen zijn gel al meer dan waard. Bij het plaatsen werd alles netjes afgewerkt. Service 10.

Els 29-07-2021

Prijs/ kwaliteit / service zijn top!
Zeer snelle levering !
Vriendelijle, behulpzame man bij de levering.