Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

June 25-02-2021

Ordernr BKI954028 Snelle service, goed bereikbaar en vriendelijke installateurs!

Arnold 24-02-2021

Duidelijk website....op de afgesproken datum de AEG droger geleverd en keurig op de hoogte gehouden qua aflevertijdstip!

A.F.J. Voorham 24-02-2021

Super goede website.
Makkelijk te bestellen en te betalen.
Super snelle correspondentie over betaling en levering.
Track & Trace, super handig.
Snel en op tijd bezorging.
Vrolijke en aardige bezorgers.
Kortom helemaal tevreden met apparaat en service.
Ik zal zeker in de toekomst weer via Bemmel&Kroon online bestellen.
Een dikke pluim.

Catelijn 24-02-2021

Snelle levering, aardige monteurs, hebben de droger goed geplaatst en aangesloten ondanks de kleine ruimte.

charles 24-02-2021

op de website een nieuwe vaatwasser besteld en 3 uur later op internet zelfde vaatwasser voor 30 euro goedkoper gezien , na melding bij bemmel en kroon keurig die 30 euro verschil terug betaald gekregen echte laagste prijs service /garantie

Vera 24-02-2021

Eigenlijk vind ik het moeilijk om bepaalde zaken online te kopen, ik heb de gok toch gewaagd. Een nieuwe vaatwasser, afzuigkap en kookplaat had ik nodig. Ik kwam bij Bemmel en Kroon terecht doordat ik al zoekende op hun website stuitte. Dan is het zaak om verschillende info door te spitten, toen vond ik de apparaten die ik wilde, bestellen ging eenvoudig. Levering liet even op zich wachten maar dat kwam door de tijd waarin we nu leven. Uiteindelijk is alles nu geïnstalleerd en gaan we ze vandaag uitproberen.
Nog een woordje over het installatiebedrijf Ajtec: professionele vaklui, die hebben goed werk verricht.

GB 23-02-2021

Top producten voor scherpen prijzen ,goede afhandeling en service , ook het montage bedrijf heeft prima gewerkt .

KvdGraaf 23-02-2021

Kon heel soepel telefonisch bestellen en via Ideal betalen. Goede afspraken over de snelle bezorging. Bezorging exact op tijd met prima bijkomende service zonder extra kosten. Gewoon alles Top !

Marijke, Amsterdam 23-02-2021

Zowel email- als telefonisch contact verliep uitermate service gericht. Ook de afspraken rondom transport, aflevering en installatie zijn goed nagekomen en de vervoerders hebben hun werkzaamheden en de installatie meer dan voldoende uitgevoerd.

Martijn 23-02-2021

Netjes en snel geleverd voor een goede prijs. Webshop is overzichtelijk.
Vaker bij deze winkel besteld en de service is goed.

J. Hendriksen 23-02-2021

Bemmel & Kroon beschouwen wij als onze vaste leverancier, goed en betrouwbaar. Al onze huishoudelijke apparaten daar aangeschaft. Goede service en op tijd leveren. Daarbij is deskundigheid een opvallend kenmerk. Niet gericht op strikte verkoop maar eerst goede uitleg waardoor de keuze altijd goed is.

Jaap 23-02-2021

Prima service wat betreft bestelling, informatievoorziening en aflevering!!

Francien Bisschop 23-02-2021

We werden snel en vakkundig geholpen waarbij Bemmel en Kroon goed luisterde naar onze wensen. Prettig om in deze tijd zo online en telefonisch geholpen te worden.

S. Wezendonk 23-02-2021

Op 30 januari 2021 Een Bosch wasdroger besteld, kreeg gelijk daarop een mail dat dit type niet op voorraad was en ook niet meer leverbaar (waarom staat deze dan nog op de site??), Wel gelijk gemeld dat een ander type wel voorradig was,een iets duurdere uitvoering maar voor dezelfde prijs geleverd zou worden binnen enkele dagen). Na een paar dagen zelf gebeld wat de te verwachte levertijd zou zijn. Kreeg toen te horen dat hij ook niet bij de leverancier op voorraad was dus dat zou dan nog zeker 4 weken duren. Daar wilde ik niet op wachten dus toen werd er voorgesteld dat een andere type van Bosch wel bij hun op voorraad was en die zou dan de volgende dag geleverd kunnen worden. Ik moest dan wel 27 euro bijbetalen. Dit maar gedaan en levering was wel netjes op de afgesproken dag. Wat ik vervelend vind is dat ik nu een type wasdroger heb waar ik in eerste instantie niet voor gekozen heb, en als ik ze vergelijk op de site van de Consumentenbond heeft het type wat ik nu heb een slechtere droogcapaciteit dan de andere 2. Bemmel en Kroon was wel goed bereikbaar en ik ben ook netjes te woord gestaan. Dus let bij aankoop op of wat er op de site staat inderdaad wel op voorraad is en leverbaar binnen enkele dagen.

Rifke Elbers 23-02-2021

Goede service! Ondanks dat de montage niet snel kon plaatsvinden, fijn meegewerkt nadat wij besloten de koelkast zelf te installeren.

Ap 23-02-2021

On-line product gekocht met een concurrerende prijs. Geen moeite gehad bestellen en afrekenen, gelijk een bevestiging gekregen in de mail met ook de datum van leveren van het product. 's Avonds van de logistieke partner een mail met informatie van verwachte levering en een link naar track en trace informatie. Daarnaast ook nog berichten ontvangen en het juiste tijdstip van aankomst. Geweldig hoe dit proces gaat. Het is de tweede keer dat ik een bestelling heb geplaatst en ik ben alweer tevreden.

Marije R. 23-02-2021

Na 25 jaar begaf de oven van ons gasfornuis het. En omdat we die vaak gebruiken, gingen we op zoek naar een nieuw gasfornuis. We wilden deze keer geen witte, dus kom je al snel op RVS of zwart. Het werd een RVS. Maar hoe zoek je een goede? En hoe zoek je de juiste leverancier? Na niet heel lang zoeken vonden we Bemmel en Kroon. De winkel kenden we nog toen deze in Zoetermeer zat. Het online bestelproces was eenvoudig en onze keus viel op de Inventum VFG6034WGRVS. De avond voordat het fornuis geleverd werd, kregen we een mail met de gegevens in welk tijdslot ze het zouden komen bezorgen. Ons oude gasfornuis hadden we al afgekoppeld en klaargezet, zodat ze het retour konden nemen. Binnen 5 minuten stond het gasfornuis binnen in de keuken en hadden ze de oude meegenomen. Een zeer vlotte levering. Helaas was er wel wat onduidelijkheid over de voorwaarden die in de aflevermail stonden. In de mail stond dat ze het gasfornuis niet zouden aansluiten (daar hadden we ook niet voor gekozen), maar dat ze wel het verpakkingsmateriaal mee zouden nemen. Dit was helaas niet het geval. Dus het zou handig zijn om daar duidelijker in te zijn in hun berichtgeving. Maar het gasfornuis hebben we goed kunnen aansluiten en we zijn er heel blij mee. Makkelijk te bedienen oven en de gietijzeren pannendragers zijn heerlijk stroef, zodat onze pannen niet wegglijden. Kortom: goede service, maar iets meer duidelijkheid kan geen kwaad.

Iwan 23-02-2021

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering door leverancier. Duidelijke berichtgeving over aankoop en levering.

Sjef4551 23-02-2021

Wij snapte iets niet met het bestellen, maar we werden heel vriendelijk aan de telefoon geholpen, waardoor we de bestelling konden plaatsen. Ook het leveren en plaatsen van de apparatuur werd vriendelijk en kundig gedaan.
Wij bevelen deze winkel zeker aan. Ze zijn erg behulpzaam en er wordt snel geleverd

Uitermate tevreden 23-02-2021

Veel aandacht voor het aankopen van het juiste artikel en een goede communicatie in voortraject, traject van leveren en het traject van plaatsing. Het volgende artikel, dat we nodig hebben wordt ook bij Bemmel & Kroon gekocht.

Anika 23-02-2021

Eigenlijk net binnen, maar heb het ouderwetse gevoel, dit is kwaliteit,
Het deurtje openen en de magnetron blijft gewoon staan.
Hij oogt heel gemakkelijk qua bediening, ziet er ook fraai uit. Kortom ik ben tevreden en blij...

Anne-Door 23-02-2021

Duidelijk informatie en goede service. Snelle levering. Heel tevreden! Ik had nog wat vragen en ben zeer goed aan de telefoon geholpen. Kende deze firma niet, maar kan deze zeker aanbevelen.

Huub van Blijswijk 22-02-2021

Correcte informatie via de telefoon. Ik was opzoek naar een kookplaat waarbij ik aarzelde over inbouw of opbouw. De verkoper bleek over voldoende kennis te beschikken om mij goed te kunnen adviseren. De prijs was concurrerend met die van andere bedrijven die ik had gezocht via internet. De correspondentie via e-mail was vlot en adequaat. De levering was conform afspraak. Ik kan niets bedenken wat beter had gekund en daarom had ik misschien wel het cijfer 10 moeten geven.

José de Jong 22-02-2021

Zaterdag gebeld voor een afwasmachine. En hij staat er nu al. Fijne snelle duidelijke service. Werd heel goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop hij zou komen. Goeie ervaring met deze winkel, absoluut een aanrader.

Marnix 22-02-2021

Vriezer besteld. Ordernummer BKI956133.

Overzichtelijke website. Betere prijs en service dan andere aanbieders. Levering was al de volgende dag met live-tracking en wordt op de juiste verdieping in huis gebracht. Echt goede service!

Daarom kies ik de volgende keer weer voor Bemmelenkroon!