Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Paul Derks 13-07-2022

Nieuwe wasmachine en droger gekocht
Goede uitleg in de winkel gehad en slechts 2 dagen later al geleverd en keurig netjes aangesloten.Helemaal top!!

Daniel Klag 13-07-2022

Na een lange speurtocht (en in een tijd van schaarste op elektrische materialen) bleek na bestelling van mijn AEG inductiekookplaat (IAE7442SFB) deze niet op voorraad te liggen. Ervan uitgaande dat deze pas mogelijk na maanden geleverd zou worden ontving ik toch een leverdatum. Sceptisch keek ik er naar en dacht, dat zal wel! Schaarste in grondstoffen, de oorlog in Oekraïne en chiptekorten beloven immers qua wachttijden niet veel goeds. En dan tóch na een aantal dagen een definitieve bevestiging dat de kookplaat geleverd zou worden. Nog altijd ietwat sceptisch ging na een aantal dagen inderdaad de deurbel en werd de plaat geleverd. Supersnel, niet gelogen en eerlijk in de communicatie! Zeker een club om aan te bevelen in een tijd waar het leveren van goederen (en schaarste in materialen) zeker een uitdaging is. Top!

Wim 13-07-2022

Al 7 weken geen kookplaat en uitzicht op nog eens 5 weken.
Kookplaat besteld op 2 juni want verwachte leverdatum zou 8 juni zijn. Op 14 jun zelf maar gebeld: helaas wordt 1e week juli. Op 5 juli mail ontvangen : kookplaat is binnen u kunt hem afhalen. Ik kwam 8e om 1700 (na vakantie) thuis en er was een ingesproken bericht: slecht nieuws voorraad-verschil. Ik heb direct gebeld: meneer we zoeken uit en sturen maandag mail. Helaas geen mail ontvangen en zojuist gebeld: wordt 15 augustus. Verklaring: als levering door leverancier wordt aangekondigd sturen we alvast bericht naar klant. Pas later controleren we voorraad of kookplaat echt is binnengekomen. En daar heb ik mij maar bij neer te leggen want het probleem ligt niet bij Bemmel en Kroon maar bij de leverancier? Ik heb vroeger met voorraadbeheer gewerkt en het verhaal van automatisch naar de klant mailen voordat dat ontvangsten gecontroleerd waren kon echt niet door de beugel. Ik heb sterke twijfel over de juistheid van de verklaring van Bemmel en Kroon maar moet omdat ik natuurlijk wel vooraf moest betalen (creditcard kon niet) vooralsnog lijdzaam afwachten met weinig vertrouwen dat de kookplaat 15 aug wel aanwezig is. Ik heb algemene voorwaarden nog steeds niet gelezen maar ze zullen wel ingedekt zijn. Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon koop.

Thiomas 13-07-2022

Keurig te woord gestaan en geholpen. Weer eens wat anders dan in de wachtrij met een muziekje. Levering zoals beloofd. Prima

Gerard 13-07-2022

Het bedrijf gevonden via de site kieskeurig voor de eerste keer een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon prima geholpen als er iets is word aanbevolen gewoon contact op te nemen.

Jan 12-07-2022

Goede ervaring bij eerdere aankoop. Concurrerende prijs, artikel direct leverbaar.

Menno 12-07-2022

Goed assortiment en goed bereikbaar met een prijsklasse in alle segment!
Over de levering wordt goed gecommuniceerd! Digitale aflevering bevestiging en rekening!
Vandaag bestellen, morgen leveren!

Frank 12-07-2022

Bemmel en Kroon werkt met een makkelijke en toegankelijke website. De prijzen bij Bemmel en Kroon zijn superscherp en laten daarmee de concurrentie ver achter zich. Ook de persoonlijke bediening in de winkel voelt als een warme deken. Op deze manier worden on- en offline shopping op een vertrouwde wijze bij elkaar gebracht. Een aanrader voor iedere bewuste consument.
Order : ZTW1091306

Frans van der Avert 12-07-2022

Een goed en deskundig advies en snelle levering. En we zijn uitermate tevreden met het resultaat.

Prima service en scherpe prijzen. 12-07-2022

Hele duidelijke website en goede scherpe prijzen. De levering was verrassenderwijs ook in het Paasweekend mogelijk en dat verliep volgens afspraak. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling door Bemmel&Kroon en heb veel plezier van mijn kwalitatief hoogstaande, maar zéér betaalbare Miele vaatwasser!

Hulleman 12-07-2022

Prima service, zeer flexibel. Ruim van te voren goed geïnformeerd over aflevering en levertijden,

Ad 11-07-2022

Inventum magnetronoven gekocht, er bleek echter een probleem te zijn met het plaatsen van een clip ten behoeve van de geleiderails. Na telefonisch contact is de volgende dag de oven al omgeruild voor een ander. De bestelde afzuigkap zou aanvankelijk pas na
6 weken geleverd kunnen worden, deze hoefden we pas bij levering te betalen. Netjes. De kap was er al na 3 dagen. Zijn tevreden over deze winkel.

Pauline van der Putten 11-07-2022

Fijne winkel, heeft veel op voorraad en kan snel leveren. Ken de winkel uit de tijd dat ik in Zoeterwoude woonde. De transporteur Dynalogic was ik de vorige keer heel tevreden over (febr 2022 met een vriezer) en deze keer met een afwasmachine die aangesloten moest worden absoluut niet. Mijn klacht daarover is goed ontvangen en daar ben ik wel weer tevreden over.

Yolanda 11-07-2022

Levering machine was keurig en volgends de gemaakte afspraak afgeleverd, top !

Hans 11-07-2022

Heldere website, snel en goed geleverd. Telefonisch goed te bereiken en te woord gestaan toen ik iets wilde aanpassen.
En dat voor de laagste prijs. Top!

Rob 11-07-2022

Eerder dit jaar hebben we bij Bemmel & Kroon een diepvries gekocht. Dat beviel goed dus besloten we een nieuwe wasdroger bij dezelfde firma te kopen. De twee bezorgers hebben de droger twee verdiepingen ophoog geschouwd en aangesloten, vervolgens de oude machine weer meegenomen. Wat een goede service!

Marko 11-07-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe Combimagnetron en mijn keuze viel op een Samsung met Hotblast, normaal koop ik het liefste bij een lokale verkoper in de buurt, maar in dit geval was het prijsverschil dermate groot dat ik contact zocht met Bemmel en Kroon. Ik kreeg erg snel een reactie via email op de vragen die ik had over de Samsung MC28M6035KK en een ander model. Daarna heb ik het product op donderdag 7 juli online besteld en met IDEAL betaald en de levering datum op zaterdag 9 juli gezet. De levering ging perfect en best vroeg in de morgen, het was 10:03 in de ochtend op zaterdagmorgen dat het pakket netjes werd afgeleverd. Tot nu toe compleet Vlekkeloos, de combi magnetron werkt goed... ik ben tevreden;)

Groeten,

Marko

Vsano 11-07-2022

Voor een scherp persoonlijk aanbod onze nieuwe Amerikaanse koelkast aan aangekocht. De levering kon zelfs op zondag plaatsvinden. We konden ook netjes het transport volgen en er is op tijd geleverd.

Al met al een topaankoop met service

Luc Timmermans 10-07-2022

Superfijn!! Onze keukenapparatuur kon niet worden geleverd. Wanhopig ben ik op zoek gegaan naar goede alternatieven. Ik werd gewaarschuwd voor ‘discounters’. Mijn ervaring met Bemmel en Kroon laat het tegendeel zien!! Binnen 14 dagen 2 ovens en een inductieplaat van AEG geleverd waar anderen niet een een concrete afleverdatum kunnen afgeven. Fantastisch geholpen met al mijn vragen. Een snelle offerte met zeer scherpe prijzen. Een aflevering die nog eerder was dan afgeven tijdens de bestelling en een perfecte levering aan huis. Ik vraag me serieus af waarom je je apparaten nog bij een keukenleverancier zou kopen. Ik kan iedereen aan Bemmel en Kroon te bellen!

Chris 10-07-2022

, Meedenkers! En geen technische toestanden, maar meteen wél het beste advies. Waarom? We hebben sinds jaar en dag een inbouw, met dus vaste maten. Ik was helemaal klaár met de Siemens-reeks die weliswaar preciès in de kast paste, maar daar véél te kort in bleef zitten. Bellen met Kroon, en die wisten raad: "We luisteren naar je, begrijpen je, en raden je een Bosch aan". Ik nog twijfelen aan de afmetingen van Bosch in die kast, tòch besteld, en nu helemaal in mijn sas. Hij past, werkt als een tierelier, en gaat voorlopig wel een flink aantal jaren mee. Kijk: dás nou nog eens een Kroon op je Keus!

Ria Hijstek 10-07-2022

Eerder inbouw vw en kk gekocht, prima monteurs en goed geholpen in winkel Cruqius .Op website droger uitgezocht, website zonder fratsen, top! Ook email, kort, snel en duidelijk. Prima vervoer partner Dynalogic. Nu droger nog uitproberen 😉

Dieleman 10-07-2022

Na telefonisch contact wanneer de bestelling geleverd kon worden,is er goed gecommuniceerd over wanneer de datum van levering kon plaats vinden.
Afspraken werden goed nagekomen

Trees 10-07-2022

Snelle, vakkundige service en een uistekend en uitgebreid assortiment. Afspraken zijn allemaal nagekomen

Tom 10-07-2022

Fijne winkel, leuk gesprek snelle no-nonsense deal en een Kafkaeske vervoerder. Stuurt om 02.15 uur een bericht dat ze de komende dag tussen 16:45 en 19:20 komen leveren. Hierdoor kun je daadwerkelijk niet tijdig iets regelen en is de dag gewoon naar de vaantjes. En sta je daadwerkelijk vanaf 8 uur s'morgen ter beschikking van de transporteur. De track en trace is een aanfluiting evenals het zeer late bericht van levering. Om die reden geen zaken meer met Bemmel en Kroon totdat ze een andere wijze van leveren hebben.

Miranda 09-07-2022

Korting op de vriezer van Liebherr. Dat is echt wel positief.
Op de website staat gelijk verzonden maar ze moeten nog bestellen. Wel een paar dagen later geleverd, dat is op zich prima.
Jammer dat bij navraag wordt gezegd dat het wel goed op de website staat. Blijkbaar heb je dan als klant niet goed gekeken:(
Aflevering met bijgeleverde extra service aflevering was een teleurstelling. Bezorgers waren letterlijk met 5 minuten weg. Vriezer staat wel in de goede ruimte en is uitgepakt, overigens is dat gelijk in een ruimte naast de voordeur. Verder moet je het zelf maar uitzoeken. Er is geen tijd voor instructie. De boekjes van Liebherr zelf zijn minimaal. Gelukkig is er na googelen op internet meer informatie beschikbaar. Moest zelf de vriezer waterpas zetten met de door Liebherr geleverde sleutels.
Prijs is goed, service er is bedenkelijk.