Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Edwin 18-02-2022

Heb een Pelgrim fornuis besteld. Voor de prijs telefonisch kontakt gehad en netjes geholpen. Prijs was ook prima. Fornuis was niet op voorraad maar kon toch binnen en paar dagen geleverd worden. Vriendelijke bezorgers en namen het oude fornuis gelijk mee. Ik ben dik tevreden. BKI1066218

Ingrid 18-02-2022

Paar weken geleden inbouwkoelkast gekocht met ordernr BKI1061870. Heel goed geholpen, advies gekregen en goede prijs. Ook bedrijf dat hem vandaag heeft geplaatst is uitstekend. Van tevoren gebeld om te checken of alles zou passen en vakkundig geplaatst. Ben er heel blij mee en kan Bemmel en Kroon aanraden.

Heidi 18-02-2022

Ik ben zeer tevreden goed geholpen aan de telefoon en de spullen zijn netjes thuis afgeleverd ook de prijs hoef je het niet te laten.

Govard 18-02-2022

Goede website en ook gewoon een fysieke winkel. Scherpe prijs en zeer goed installatiebedrijf. Echt top. Bij een volgende aankoop kijk ik.zeker weer bij Van Bemmel en Kroon.

Hylkia Nas-Kersten 18-02-2022

Zo fijn dat dit bedrijf de moeite nam om mee te denken. Na aantal keren heen en weer contact gehad te hebben hebben wij top advies gekregen voor de vervangende afzuigkap. Scheelt weer een verbouwing 😀

Toon 18-02-2022

Goed en vakkundig uitleg
Scherpe prijs
Snelle service
Zeer tevreden
Ook bezorging netjes op tijd ondanks zware storm

Marcel 18-02-2022

Makkelijk bestellen en keurig geleverd op de minuut nauwkeurig te volgen.
Goede prijs kwaliteit

Isa ter Haar 18-02-2022

We hebben voor jullie gekozen via een tip van een vriendin en het bleek ook dat dat jullie ondanks de corona te korten toch nog veel op voorraad hebben. We zijn prima geadviseerd, betaling liep ook goed en de levering was uiterst prettig. Tussen de aangeven tijdstippen en nog even een belletje van te voren. Alles is soepel en goed verlopen. Top!!!

Koos Koster 18-02-2022

Op zich prima prijsstelling en eenvoudig te bestellen met snelle levering. Echter toen wij verzochten om de draairichting van de deur (tegen betaling) te wijzigen, kregen wij te horen, dat Bemmel en Kroon geen monteurs in dienst zou hebben. Niet alleen zeer vreemd voor een bedrijf die ook keukens levert, maar daarmee slaan zij de plank wat ons betreft volledig mis voor de toekomst.

Tim 18-02-2022

Prima webshop. Hebben top producten voor de beste prijs. Tevens snel geleverd.

Claire 18-02-2022

Bestellen via de webshop is een fluitje van een cent. Ze zijn echt de goedkoopste. Onze wasmachine stond op andere aanbieder voor lagere prijs en zonder probleem kreeg ik hem bij B&K ook voor de lage prijs. Aflevering gaat keurig in overleg en de machine is netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Ook tijdens het bestel proces waren ze goed bereikbaar voor vragen etc. Ik kan ze dus aanraden.

Lia 18-02-2022

Ik ben zeer tevreden over bemmel en kroon. Nette snelle service en direct contact.
Ik had 50,- korting bij hun, dus dat was een fijne mazzel.

Koen 18-02-2022

Goede scherpe totaalprijs ontvangen,
Bij vragen over levering wordt je goed te woord gestaan. Mvg

Heeringa 18-02-2022

Bemmel en Kroon was de enige winkel die de door mij gewenste Miele combi-oven op voorraad had. Huidige oven stopte er mee, dus snel in de avond besteld, volgende dag 10:15 stonden de vriendelijke bezorgers van dynalogic al voor de deur en tilden de 44kg oven netjes het huis in.

Kortom supersnelle service en ook nog een scherpe prijs, 200€ goedkoper dan bij de collega's zonder voorraad.
Bemmel en Kroon, een aanrader dus.

Paul 17-02-2022

De levertijden van Miele vaatwasmachines lopen de spuigaten uit momenteel. Nadat mij na de online bestelling werd mij aanvankelijk meegedeeld dat de levertijd circa 8 weken zou zijn. Na telefonisch contact werd na meedenken van B&K de levertijd flink verkort. De vaatwasser draait momenteel.

R.Marchand 17-02-2022

Prima bedrijf, goed geholpen en houden zich aan de afspraken.
Bezorging was ook prima in orde.

Edwin 17-02-2022

We kregen goed advies in de winkel. Het gekochte artikel was niet op voorraad maar werd snel geleverd volgens afspraak.

R. Bernardus 17-02-2022

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte afhandeling van bestelling. Prima. Ook de levering volgens afspraak. .

Jeanne 17-02-2022

Snel en goed geholpen en de jongens die het aansloten waren bijzonder vriendelijk.

Jan Pronk 17-02-2022

Prachtige winkel, veel voorraad, kreeg goed advies en binnen een dag bezorgd, werd keurig afgeleverd en zette de vriezer op zijn plek, verpakking en oude vriezer meegenomen.vriendelijke bezorgers gaan hier zeker terug

G.Zwiers 17-02-2022

Ik had telefonisch contact omdat ik wat vragen had over een fornuis, werd direct vriendelijk en goed geholpen.
Heb toen gelijk het fornuis besteld. Ik kon ook zelf bepalen wanneer het bezorgd zou worden.

Harm 17-02-2022

Wasmachine en droger gekocht, ging prima via de website, duidelijk en eenvoudig, de prijzen wel in de gaten houden, die wisselen en door op het juiste moment te kopen kun je besparen. Ik ben nog gebeld voor bijzonderheden, keurig op gelost. Bezorging via dynalogic prima op tijd. Top

Henk 17-02-2022

Droger gekocht van het merk Beko, deze droger is van goede kwaliteit en functioneert prima.
Bezorging was prima in overleg en netjes tijdig geleverd.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Indien u witgoed wilt bestellen, dan bent u bij Van Bemmel en Kroon op het juiste adres.

Kwik 17-02-2022

Wij hebben gekozen voor Bemmel&Kroon als eerste voor hun assortiment.
Als prettige bijkomstigheid zijn ze ook nog een goedkoop.
Verder werden wij ook nog eens netjes op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd.
Als laatste de levering werd door de vervoerder keurig gemeld, met de te verwachte tijd, kortom prima

Robert van Gennip 17-02-2022

Ruime keuze tegen concurrerende prijzen en snelle service. Ook als er vragen zijn goed bereikbaar en correct.