Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Willy 13-07-2021

Perfecte klantenservice. Zag op de bevestiging dat de door mij bestelde vaatwasser niet meer op voorraad was.
Aan de vaatwasser die geleverd ging worden ontbraken een paar (voor mij) essentiële functies. Was makkelijk om te ruilen voor andere (duurdere) vaatwasser met extra korting.

Aja Peters van zijl 13-07-2021

Makkelijke webshop duidelijk goede recensies op tijd met levering heb er inmiddels al 3 besteld

Werner 13-07-2021

De aankoop van de Siemens droger verliep prima! Goede en duidelijke informatie. Droger is netjes op zijn plek gezet op zolder en alles is aangesloten. Oude droger hebben ze weer meegenomen. Het cijfer is geen 10 omdat de service voor het plaatsen en aansluiten wel extra kosten met zich mee brengt.

Lucienne B 13-07-2021

Volgende dag al geleverd en duidelijk tijdspanne van levering.
Tijdstip levering is duidelijk te volgen, perfect.
En ook nog een van de goedkoopste !

H.Minkema 13-07-2021

Goede prijs, en snelle levering vandaag de vaatwasser kapot en de volgende dag staat er s ochtends al een nieuwe machine voor de deur.
Heel fijn met deze snelle levering

Twan Lakerveld 12-07-2021

Ze zeggen voor 10 uur besteld morgen in huis maar ik heb wel 2 maanden moeten wachten op me afzuigkap

E. Kiestra 12-07-2021

De shop ziet er zeer goed en ook de prijs van de artikelen zijn prima. De site is zeer gebruiksvriendelijk alles is heel makkelijk te vinden. De informatie over de levering daar wordt heel goed mee gecommuniceerd. Het overdragen aan de vervoerder is heel goed verlopen en alles is volgens planning uitgevoerd. Dus in een woord fantastisch en zeer tevreden.

Rosalie 12-07-2021

Snel geleverd, met hele goede service. De producten werden goed nagekeken en aangesloten. Vriendelijk personeel. Kortom zeer tevreden. Ordernummer DH997015

Caro 12-07-2021

Goede website, telefonisch goed bereikbaar en een kundig en eerlijk antwoord. Ze nemen de tijd en zijn erg vriendelijk. Ik heb daar een wasmachine, droger en koelkast gekocht.

Maribel 12-07-2021

Na een tijdje speuren bij deze webshop uitgekomen. Aantrekkelijke prijzen, goede communicatie en zeer snelle levering. Aanrader!

Anna 12-07-2021

Hele vriendelijke personeelsleden. Via de website kwam ik er niet uit, dus uiteindelijk uitermate fijn geholpen met mijn bestelling.

Wat ik minder leuk vond dat er bij de bestelling geen stekker aanwezig was. Dit had ik graag geweten. Hierdoor kan ik tot op heden nog steeds niet koken. ☺️😂.

Tevreden klant 12-07-2021

Vandaag bij dit bedrijf een nieuwe wasmachine gekocht nadat de vorige, die wij ook bij Bemmel & Kroon kochten er na 16 jaar mee ophield. Verkoper lokatie Zoeterwoude gaf goed advies en regelde de levering van de machine precies zoals wij graag wilden. Na de koop nog een kop koffie gehad. Helemaal super.

Mirjam Leenders 12-07-2021

Altijd goede service , vriendelijk personeel zowel verkopers als de jongens die bezorgen

Maggy 12-07-2021

prima ontvangst in de winkel! Vlotte hulp bij de bestelling en ook de aflevering en installatie prima!

Rick 12-07-2021

Prima op tijd, keurig en heel voorzichtig ( vanwege mijn nieuwe vloer) de ijskast geplaatst.

Joost 12-07-2021

Helaas blijkt na bestelling dat de kraan helemaal niet op voorraad is en duurt het bijna een week voordat deze geleverd werd.
Bijzonder jammer dat Bemmel&Kroon op de website zet dat je het artikel de volgende dag kan verwachten. Daarnaast blijkt dat er na een week nog een onderdeel ontbreekt waarop weer dagen gewacht moet worden. Teleurstellend...

Positief: uiteindelijk is alles geleverd.

Joan 12-07-2021

Wasmachine gekocht , werkt prima, maar de bezorging zou tussen 14.00-17.00 zijn, ze kwamen om 21.00.....,halve dag voor vrij genomen, terwijl ze garanderen binnen 3 uur, van t kastje naar de muur gestuurd door de bezorgservice, [ zij geven aan dat het maar een indicatie is binnen 3 uur, en dat tussen 10.00-23.00 mogen leveren. dan moet Bemmel en Kroon dat NIET garanderen op hun website! Volgende dag Bemmel en Kroon gebeld, excuses, maar niet hun schuld, ik had aangegeven dat ik er voor vrij had genomen, dat had dus niet gehoeven als ik had geweten dat ze pas zo laat zouden komen, ze trekken gewoon hun handen er vanaf.. hun antwoord was "we gaan het aangeven bij de bezorgservice.. misschien sturen ze u wel een bloemetje" ik vind als je als bedrijf met een bezorgservice in zee gaat, en er gaat wat mis.. moet je het niet afschuiven en gewoon je verantwoording nemen.. zeer jammer!!

Ed Sonius 12-07-2021

Alles snel en perfect geregeld. Van informatie over vaatwassers t/m levering en installatie.
Oude vaatwasser is ook netjes afgevoerd.
Complimenten.

Bob 12-07-2021

Uitstekende communicatie over mijn bestelde producten. Netjes op de hoogte gehouden over de geplande bezorgdag.
Aardige bezorgers die keurig het oude witgoed meenamen en het nieuwe keurig hebben geplaatst.
Volgende keer is dit weer het adres waar ik wat bestel!

Hatun Azem 12-07-2021

Mijn vriezer begaf het. We zijn zeer vriendelijk en heel snel geholpen. Goed product informatie. Zelfs bezorging op zondag. Heel erg bedankt

Annemiek 12-07-2021

Prima service. Kan niet minder dan een 10 geven. De wasmachine die ik besteld heb was niet meer leverbaar. Wordt er gewoon een andere ( wel iets duurder maar voor dezelfde prijs👌) geleverd. En ook gewoon de volgende ochtend. Niets afwachten gewoon leveren. Top!

Angelique Postma 12-07-2021

Waren leuke jongens netjes en vriendelijk.
Ze hebben keurig van te voren nog bericht gestuurd hoelaat ze er waren en de wasmachine op zolder op zn plaats gezet en aangesloten.
Helemaal top.

Luuk 12-07-2021

Zeer professioneel bedrijf en zoals beloofd, de laagste prijs!
Zondag(avond) een koelkast besteld en maandagochtend rond 10:00 al geleverd.
Top service!

Review 12-07-2021

Op de site werd minimaal de indruk gewekt dat de koelkast volgende dag geleverd kon worden. Ik zal vast niet goed gekeken hebben bij het vergelijken van modellen maar de verwachting was verkeerd. Ik moest zelf mailen voor indicatie bezorgdag, maar kreeg daar wel snel antwoord op, en is ook in die termijn geleverd.
Installatie is door bezorg/montage bedrijf. Op zich keurig bedrijf, maar de B&K site maakt niet duidelijk dat er bij de (toch al) 99 eur installatie ook nog aanvullende kosten zijn (voor bv deur omdraaien). (Het montagebedrijf zelf was wel duidelijk, maar toen had ik natuurlijk al besteld en betaald dus geen keus meer). Klantenservice reageert wel snel. Koelkast zelf valt tegen: maakt veel herrie terwijl hij stil zou zijn. De nieuwe maakt meer herrie dan de 20 jaar oude koelkast die hij verving...

Clunk Eastwood 11-07-2021

Vrijdag wasmachine gekocht, zaterdag bezorgd. Dus wel snel.
Helaas bezorgd via Dynalogic, die het verrekken om gewoon even een mondkapje te dragen bij de klanten van Bemmel en Kroon.
Hier had ik de dag voor levering beide bedrijven notabene nog een mail over gestuurd.
Geen enkele reactie.
Dus een krappe voldoende.