Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid67 12-08-2021

Wij hebben al vaak apparatuur gekocht bij dit bedrijf en zijn altijd zeer tevreden. Ook het installatiebedrijf (AJtech) waar ze mee samenwerken is super. Ook zijn de prijzen van Bemmel en Kroon eerlijk.

Hans 12-08-2021

Wasmachine stuk. dus snel een andere nodig. Op de site van Bemmel en Kroon een machine gevonden, dus naar de winkel voor meer informatie. We werden snel en deskundig geholpen, en het apparaat kon de volgende dag al geleverd worden. Ook de levering ging perfect, het apparaat werd aangesloten en de oude afgevoerd. We hadden al eerder een positieve ervaring met Bemmel en Kroon, en die werd andermaal bevestigd.

GJB 12-08-2021

Uitstekende hulp bij keuze voor wasdroger. Eerst op website van B&K gezocht, daarna gebeld met check op voorraad, bleek er niet te zijn, vervolgens alternatief gezocht, weer gebeld, model wel op voorraad en volgende dag geleverd. Levering soepel en zeer goed geautomatiseerd zodat je levertijdstip kan checken.

Peter Wassenaar 11-08-2021

Goed, vriendelijk en kundig geholpen. Geen druk op wat. Mooie wasmachine gekocht. Via hen laten plaatsen. Ook dat bedrijf was perfect. Al met al zeer tevreden.

Ine van Vorstenbosch 11-08-2021

Wegens leveringsproblemen hadden wij geen zicht op de levering van onze combimagnetron bij onze oorspronkelijke leverancier. Wij belde met Bemmel en Kroon en zij konden ons een duidelijk tijdspad geven over de verwachte levering en hadden een scherpe leveringsprijs. Ondanks wederom een tegenslag qua levering werden wij altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken en werd er meegedacht waar het kon. Top! Bezorging en verdere afwikkeling verliepen prima van onze order BKI1000318. Fijn, bedankt!

Henny 11-08-2021

Zeer vriendelijke mensen. Maar het laten leveren van de wasmachine die ik bij Bemmel en Kroon gekocht heb, ging zeer moeizaam. Ik had tijdens de koop aangegeven dat de wasmachine op twee hoog in ons huis geplaatst zou moet worden en dat dit geen makkelijke klus zou zijn. De verkoper gaf aan dat dit geen enkel probleem zou zijn. Bij levering de dag daarop weigerde de twee mensen om de machine naar twee hoog te brengen. Bemmel en Kroon zou de dag daarop twee andere mensen sturen om de klus te klaren. Vrijdag is niemand gekomen en heb ik opnieuw contact gezocht met Bemmel en Kroon, Maandag had Bemmel en Kroon maar 1 persoon ingeschakeld om deze klus te klaren. Het logistieke bedrijf heeft de klus geannuleerd. Maandag heb ik weer contact gezocht met Bemmel en Kroon. Ik zou door de afdeling logistiek terug gebeld worden maar is niet gebeurd. Heb zelf die nogmaals contact gezocht en was zeer gefrustreerd. De dame in kwestie heeft me verzekerd dat dinsdag twee mensen gestuurd zouden worden voor de klus. Dit is naar tevredenheid uitgevoerd, maar het heeft wel zeer lang geduurd.

Tom en Carol 11-08-2021

Wat de “SERVICE” betreft, kan dit wel tellen! Alles verliep volgens afspraak. Niet twijfelen, gegarandeerd top!.

J.Kolijn 11-08-2021

Goede service , de afspraken goed nakomen.
De levering keurig op tijd.
Klantvriendelijk aan de telefoon.

Harry 11-08-2021

Ordernummer: 1005941-1
Ik had dinsdag een wasdroger besteld online. Bij Bemmel en kroon. Had eerst wel rond gekeken wie het product het goedkoopste aanbood. Een dag later (woensdag) had ik de machine in huis. Perfect. Hele snelle levering. Wasdroger netjes verpakt geen schade. Dus een aanrader.
Bemmel en kroon ga zo door.

Jan Edam 11-08-2021

Duidelijke website, een snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding en bezorging op tijd.

Herty 11-08-2021

Goede zaak. Perfekte en nette bezorging. Daar kun je goed bestellen
Vriendelijke bezorgers. Goede tijdsindicatie van het bezorgmoment

Co Moolhuizen 11-08-2021

Prima bezorging en goed geïnformeerd over bezorgmoment! Aardige bezorgers, die de wasmachine keurig hebben geïnstalleerd en de oude machine weer hebben meegenomen.

Mireille 11-08-2021

De prijs was perfect goedkoper dan de andere winkels en wat voor mij super belangrijk was dst het de volgende dag geleverd werd. De manier waarop je op de hoogte wordt gehouden wanneer de chauffeur precies komt is perfect en ze kwamen netjes op tijd. Ik ga hier zeker ook mijn droger halen

Mahir 11-08-2021

Bestelling snel en duidelijk. Levering ontzettend goed te volgen, afspraken worden na gekomen en de mannen van de bezorging denken met je mee en plaatsen alles netjes klasse!

Henny Marinus 11-08-2021

In de winkel onze keus gemaakt en thuis via de website de bestelling doorgegeven. S’avonds om 20.00 uur de bestelling geplaatst en de andere ochtend keurig op de per mail aangekondigde tijd 11.10 afgeleverd.
De oude magnetron werd door de vriendelijke bezorgers mee genomen.

J van Gent 11-08-2021

Zeer goed en vlot geholpen, goede informatie over wasmachines. Via mail goed op de hoogte gehouden wanneer de machine geleverd kan worden, zelfs op zondag. De bezorgdienst was zeer beleefd en behulpzaam tijdens het plaatsen.

Rood 11-08-2021

Supersnelle en nette levering, goede duidelijke website.
Koffieautomaat gekocht welke erg goed bevalt, nu al!

Theo 10-08-2021

Omdat wij bij eerdere aankopen ook goed geslaagd en voorgelicht zijn,was het gewoon Bemmel& Kroon

Rumo 10-08-2021

Vlotte levering en correcte communicatie gecombineerd met hele scherpe prijzen.

Hardeman 10-08-2021

Super snelle levering, kon zelf een datum kiezen. Koelkast is netjes op de plek gezet en de verpakking is meegenomen. Zo blij mee 😊 chapeau en bedankt voor de goede service.

Cecile 10-08-2021

Leuke shop
Duidelijk, gemakkelijk en snel
Een aanrader voor wie iets zoekt zonder verschillende winkels te moeten aflopen

Rob 10-08-2021

Je kunt aan alles zien dat dit een zeer professioneel bedrijf is. De bevestiging van je order krijg je snel per e-mail, de levering wordt vooraf aangekondigd per sms en de producten komen overeen met de beschrijving. Fantastische service voor een goede prijs.

Wiebe Krop 10-08-2021

Snelle en duidelijke service!
Ik belde of de bosch oven nog op voorraad was en kon direct alles regelen.
Levering was perfect op tijd👌🏼. Prettige samenwerking met fa. Bemmel en Kroon

Ton Timmer 10-08-2021

Bestelling online ging heel eenvoudig. Snelle afwikkeling. Bezorging binnen 24 uur en werd door medewerkers Dynalogic netjes en op tijd verzorgd.

Marijn 10-08-2021

Altijd adequaat advies en scherpe prijzen. Bezorging is vlot en wasmachine en droger zijn snel en goed op zolder gezet en aangesloten zonder enige troep achter te laten. Ik ben weer dik tevreden.