Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

EricE 02-07-2022

Uitstekende concurrerende prijs, super service en snel contact als je dat nodig hebt. Een perfect voorbeeld van hoe online shoppen op niveau gaat!

Cornelis Speksnijder 02-07-2022

Uitstekend geholpen bij aanschaf van nieuwe vaatwasmachine.
Ruim assortiment. Scherpe prijzen. Oplossingsgericht meedenken.
Goede en duidelijke communicatie betreffende transport en installatie. Snelle levering
Goede monteur voor installatie.
Afvoeren van oude machine en emballage.
Kortom een hele goede service en levering. Topzaak.
Enig minpuntje is dat je direct met Ideal moet betalen en niet bijv. met Pay Pal.

Tilly Botden 01-07-2022

De informatie op de site was helder en ik werd heel snel en deskundig geholpen bij de vragen die ik had. De extra aankopen zijn goed verwerkt en met de eerste aankoop meegeleverd, terwijl de tijd daarvoor krap was.

Annelotte 01-07-2022

Vandaag mijn wasmachine en droger geleverd gekregen. Ik ben zeer tevreden over de service. Goed advies en vriendelijke medewerkers.

Marcel van den Berg 01-07-2022

Fijne en goede uitleg door de verkoper in de winkel, snelle levering en nette bezorgers.

Jan Koppelman 01-07-2022

Ben heel tevreden met de wijze waarop mijn bestelling is behandeld en afgerond. De website was mooi en duidelijk en ik kon direct zien of het door mij gezochte artikel voorradig was en wanneer het geleverd zou gaan worden. En na mijn bestelling en betaling werd alles inderdaad razendsnel afgerond en werd het artikel de volgende morgen, zoals beloofd, aan huis afgeleverd. Prima dienstverlening!

Nancy 01-07-2022

Niet alleen heeft deze winkel de laagste prijs voor onze nieuwe inbouw koel-vries combinatie, ook de service is uitstekend.
We werden goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces en de levering.
All-in prijs, geen verrassingen m.b.t verzendkosten, meenemen oude apparaat, zelf leverdatum kiezen e.d.
Wij hebben al eerder bij Bemmel&Kroon gekocht, toen en nu: dik tevreden.

P.Kruger 01-07-2022

we werden uitstekend geholpen en de levertijd was de dag erna. de bezorging en aflevering was uitstekend en de installatie van de wasmachine is correct gedaan

M.M.M. 01-07-2022

Binnen een korte tijd had de verkoper boot mij een passende combi koelkast en vriezer uitgezocht. Bij navraag bij de monteur kon binnen een week de apparatuur ingebouwd worden. De monteur bleek ook een zeer competente, aardige en zeker kundige persoon te zijn.
Vandaag is alles geleverd en aangesloten en ik ben een blije klant van Bemmel en Kroon in Leidschendam.

Van den Berg 30-06-2022

Verschillende keren bij het bedrijf besteld. Altijd keurig afgeleverd en netjes behandeld

Erik 30-06-2022

Zeer snelle reactietijd bij aanvragen van offertes en vragen. Sterke prijsconcurrentie en heldere communicatie. Kortom een aanrader voor het bestellen van alle keukenapparatuur!

Jaco 30-06-2022

Heel netjes te woord gestaan door medewerker. Uitstekend gereageerd op de prijs van een andere winkel.

Goed meegedacht met storing tijdens limiet aanpassing ING bank.

Pakket de volgende dag netjes verpakt door goede pakket bezorgdienst bezorgd.

Alles netjes, klantvriendelijk en met meedenken. Prima zo!!

Willem 30-06-2022

Onze vaatwasser was defect en we waren op zoek naar een nieuwe. Bemmel en Kroon was voor ons een onbekende winkel maar fantastisch wat een goede service! Alle informatie duidelijk bij het product en levering zoals aangegeven. Op de dag zelf binnen 3 uren fantastisch. Keurig oude apparaat weer mee terug. We gaan hier eerst kijken als we weer wat nodig zijn!

Quinten 30-06-2022

Nieuwe droger en tussenschot besteld bij Bemmel & Kroon omdat zij deze beide op voorraad hadden. Wehkamp had de machine voor dezelfde prijs op voorraad, echter niet het tussenschot. Wehkamp was wel de helft goedkoper met het "Extra Service" component om de machine te plaatsen. Echter, vanwege de beschikbaarheid van het tussenstuk, dus bij B&K besteld.

Helaas viel de levering tegen.
Bij levering werd mij verteld dat de het tussenstuk niet geplaatst kon worden en de droger dus niet bovenop mijn nieuwe wasmachine geplaatst kon worden, omdat de mannen niet "mochten schroeven". Dat viel van een groot keuken bedrijf als B&K wel tegen! Zeker als je een tussenstuk koopt dat op de website staat vermeld als een "compatibel" tussenstuk (van hetzelfde merk als de machine) en je er een "extra service" bij koopt met de bedoeling dat "de bestelde goederen worden afgeleverd op de door u gewenste plek in uw woning" en "De droger wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat je zelf niet hoeft te tillen". Helaas niet dus. De machine is wel naar boven getild, maar niet op de juiste plek geplaatst en niet aangesloten.
Dat is in mijn mening niet juist en pas bij verder lezen op een andere pagina bij alle voorwaarden staat vermeld dat tussenstukken niet geplaatst worden. Dat zou mijn inziens bij de "Extra Service" omschrijving erbij vermeld moeten worden, of je moet deze tussenstukken niet verkopen.
Daarom dus een slechter cijfer. De wasmachine is een dag eerder door Coolblue geleverd, naar boven getild, gebalanceerd en aangesloten. Wat mij betreft scoren zij veel beter door deze extra service en verlist B&K nu punten door de beperking in the bezorging die zij door Dynalogic hebben laten uitvoeren. Jammer.

D. Spijker en N. Spijker van Dijk. 30-06-2022

Na het Google op Internet en daarna diverse aanbieders te hebben bekeken,
Kwam ik diverse adders onder het gras tegen het leek goedkoop maar dan kwam
er voor het plaatsen of ter plekke brengen nog onredelijke kosten bij.
Toen terug naar Bemmel&Kroon waar ik in het verleden ook al eens iets had gekocht.
Toen viel mij de duidelijkheid en eerlijkheid van dit bedrijf opnieuw op en heb ik
Mijn nieuwe bestelling BK1103200 per telefoon bij de medewerker Daniel Knook,
opgegeven en zojuist is de bestelling keurig bezorgd en netjes geplaatst.
Ik kan na mijn ervaring deze firma aan iedereen van harte aanbevelen.
En voor de volgende keer geen google meer, maar direct naar Bemmel &Kroon.
Een zeer tevreden klant Dirk Spijker te Arnhem.

Wouter 30-06-2022

Vriezer besteld bij Bemmel en Kroon (BKI1102309). Snel geleverd en keurig aangesloten en verpakking mee terug genomen. Absoluut aan te raden.

Ruud 30-06-2022

De service is prima, had wat problemen met de betaling ( lag aan mijn bank) maar na overleg met de klantenservice is alles prima opgelost. Kortom prima winkel met hele goede service en bovendien lage prijzen.

Wim en Els 30-06-2022

Bestelling bij Bemmel en Kroon gedaan van wasmachine, was niet direct leverbaar van leverancier en ze hebben direct een andere oplossing gevonden.
SUPER tevreden bij levering , oude mee gedaan en niieuwe geplaatst en aangesloten ( extra service) .
Een ZEER TEVREDEN BELGISCHE KLANT.
ECHT TOP EN LAATSTE PRIJS.

S. Schrameijer 30-06-2022

Het bedrijf was makkelijk benaderbaar. Ze namen de telefoon snel op. Via de website bestellen is ook makkelijk.
Enige jammere was, dat het product (inductie kookplaat Etna) niet direct leverbaar was. Dit was mij niet meteen duidelijk. Het heeft best lang geduurd voordat ik het product in ontvangst kon nemen.
De verzending op zichzelf ging wel heel goed, met track and trace.

Roland 29-06-2022

Prijs is in orde. Goede installateur geregeld. Alleen jammer dat ik zo lang moets wachten op het apparaat omdat het in nazending stond. Een gemiste kans dat jullie niet hebben gebeld om het te leveren toen het weer in huis was en dat ik zelf op de website moets zien dat het op voorraad was en jullie toen een herinnerineg moets sturen dat ik al een bestell8ng 3 maanden daarvoor betaald had. Na dat mailtje was het wel in 3 dgn geregeld. Een upgrade van jullie backordersysteem zou ik wel aanbevelen.

Inductieplaat 29-06-2022

Bemmel & Kroon een aanrader voor klantvriendelijkheid. Bij binnenkomst welkom geheten en de vraag of hulp nodig is. Ja, wij willen een inductiekookplaat aanschaffen. De verkoper heeft alle mogelijkheden van de aanwezige platen met ons doorgenomen. Door zijn kundigheid konden wij een goede beslissing nemen.De volgende dag werd de inductieplaat op tijd bij ons afgeleverd. Weer bedankt Bemmel & Kroon voor jullie goede klandizie

Peter B. 29-06-2022

Gisteravond om 20.30 uur een nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. Ik kende het bedrijf niet maar las goede reviews en plaatste mijn order. De belofte was dat ik meteen een bevestiging per email zou krijgen én dat er de volgende dag geleverd zou worden. In niets schoot Bemmel & Kroon tekort. De bevestiging van ordernummer BKI1103106 was er meteen en de volgende ochtend om 08.30 uur was er al een mailtje met het bericht hoe laat de machine die dag bezorgd zou worden. De bezorgers waren van uitzonderlijke kwaliteit! Keurig, beleefd, behulpzaam en vakkundig. De oude machine werd van 1-hoog naar beneden gebracht en voordat de nieuwe machine werd geplaatst, maakten de bezorgers de stoffige ruimte waarin de oude machine stond even grondig schoon. De nieuwe machine werd aangesloten en uitleg werd gegeven over hoe die te bedienen. Nog nooit zijn wij zó tevreden geweest over het traject van order plaatsen tot en met levering en installatie. Hulde!

Robbie M 29-06-2022

De goedkoopste en snelste shop voor alle keukenapparatuur. Makkelijk en overzichtelijk.
Mijn order (BKI1101412) werd binnen no time keurig afgeleverd op de afgesproken tijd

E wesselink 29-06-2022

Dit is de tweede keer dat ik een bestelling g doe bij bemmel&kroon
Uitermate goede service en uitleg over bestelde producten
Om het kort te houden ondervindt het zelf

Joop 29-06-2022

Prima bedrijf gelijk iemand aan de telefoon en heel correct heb ik bij andere bedrijven wel eens anders meegemaakt alles correct verlopen snelle bezorging en zal deze zaak zeker aanbevelen. Top Top Top