Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Maikel Poppelaars 30-04-2022

Had hem woensdag besteld en geselecteerd voor levering op zaterdag, Vriezer werd netjes over de drempel geleverd. Bestellen ging zeer gemakkelijk en was door de Koningsdag deal de goedkoopste. Zou hier zeker vaker elektrische apparaten aanschaffen

wasmachine aankoop bij Bemmel en Kroon 30-04-2022

Uit het ruime assortiment konden wij een goede keuze maken. Door goede productbeschrijving op de website en gunstige prijs kozen wij voor een Siemens wasmachine. We hoefden niet fysiek naar de winkel omdat wij uitstekend werden geholoen door de on line klantenservice. De medewerkster plaatste de order en binnen enkele minuten ontvingen wij de factuur. Na controle konden wij met 1 druk op de knop betalen. Direct kwam de bevestiging dat de volgende dag geleverd zou worden. De vervoetder Dynalogic hield ons op de hoogte hoe laat ze zouden komen bezorgen. 2 keurige mannen namen de oude wasmachine mee en installeerden de nieuwe wasmachine probleemloos. Daarna maakten zij een foto van de geplaatste wasmachine en mochten wij tekenen voor ontvangst. We lazen de duidelijke instructie in het Nederlands over veiligheid en gebruik en draaiden een test zoals aanbevolen. Geweldige wasmachine. Gemakkelijk in gebruik. Zuinig en heel stil. Ik kijk nu al uir naar de 1e echte wasbeurt. Het was een groot genoegen deze aankoop bij Bemmel en Kroon te doen en wij zijn zeer tevreden over de vervoerders.

Vera Joustra 30-04-2022

Ik werd bij binnenkomst heel vriendelijk te woord gestaan, ik kreeg heel goed advies, op een rustige manier werd alles uitgelegd.
Alles wat ik gekocht had, werd op tijd geleverd.
Echt een top winkel!

Bob Houtman 30-04-2022

Goede, vakkundige uitleg bij de aankoop. Blij verrast dat de gaskookplaat al 3 dagen na aankoop geplaatst kon worden.
Kom graag in de winkel vanwege het grote assortiment en het vriendelijke personeel

Harm 30-04-2022

Ik zocht een nieuwe inductie kookplaat van Bosch en Bemmel & Kroon was met vlag en wimpel de goedkoopste. Het duurde een paar dagen tot dat ik de kookplaat in huis had. Eenmaal thuis ontvangen was het uitpakken, neerzetten, stekker erin en koken maar, simpel zat! Top service! 👍🏻

De wever 29-04-2022

Nadat ik een wasdroger had gekocht , was voormij de keus niet moeilijk om voor een nieuwe kookplaat ook naar Bemmel en Kroon tegaan.
Verkopers die alle tijd voor mij namen , en goed advies gaven.
Kortom een fijne zaak.
En zeker niet de duurste.

Familie Schipper 29-04-2022

In deze tijd is het moeilijk om aan apparatuur te komen door gebrek aan onderdelen. Maar bij Bemmel en Kroon kan je zien wat zij in voorraad hebben of toch nog bestelt kan worden. En anders gaan ze voor een goede vervanging op zoek. Alle 5 de keuken apparaten ontvangen die wij wilden.

Rob 29-04-2022

Onze keuken hebben we 20 jaar geleden gekocht bij Bemmel & Kroon. De keuken is nog prima maar de apparatuur is aan vervanging toe. Zo is de vriezer na 20 jaar trouwe dienst ermee opgehouden. We hebben online een nieuwe besteld bij Bemmel & Kroon; en ook nog een extra korting wegens Koningsdag gekregen.
De vriezer is vandaag geleverd en we hebben het zelf ingebouwd (als je een Ikea meubel in elkaar kan zetten lukt het ook om een vriezer in te bouwen).
De vriezer draait nu en is gevuld met voedsel. Al met al een prima aankoop.

Dick 29-04-2022

Omdat ik in het verleden wel eens ben gevallen voor webshops met niet echt serieuze namen en die achteraf niet of veel later konden leveren en na veel moeite mijn geld terugkreeg ben ik deze shop tegengekomen.
Met een normale naam en niet voordeel zus en zo.
Vond de oven van mijn keuze op Bemmel&Kroon tegen een goede prijs.
Ook nog gratis verzonden door Dynalogic.
Alles helemaal goed en probleemloos verlopen.
Er staat een snelkoppeling van Bemmel&Kroon op mijn telefoon.
Als ik weer wat nodig heb in de toekomst kom ik zeker terug.
Bedankt Bemmel&Kroon.
Een tevreden klant.

Carel 57 29-04-2022

BKI1087867
We hebben de zwarte koelkast van Inventum gekocht.
De levering was de volgende dag.
Hij staat prima onder onze bar.
Hij koelt perfect,
Het bestellen bij Bemmel en Kroon gaat makkelijk.
We hebben al vaker hier een bestelling gedaan en er zullen er wel meer volgen.

L.Borsboom 29-04-2022

Keurige afhandeling van de bestelling. Alles verliep volgens afspraak. Zo ook de bezorging. Ik ben per toeval op de site terecht gekomen op zoek naar wasmachine en droger. Ik kan deze zaak voor 100% aanbevelen!

Nic 29-04-2022

Goede, duidelijke site. We kregen gelijk bericht dat ons product besteld moest worden. En ook gelijk bericht toen het product bij hun binnen was en vervolgens adequate bezorging. Prima!

Aamir 29-04-2022

bemmel en kroon gaf de beste offerte voor de artikelen die ik wilde kopen en de levering was erg snel en de installatie was professioneel. Ik nam het 5 jaar garantiepakket en heb al eerder andere artikelen gekocht bij bemmel en kroon en altijd een prettige ervaring ermee.

Raymond 28-04-2022

Wil best kritisch zijn maar er valt niets op te merken. Van bestellen tot aflevering 100%

Jaap Fijen 28-04-2022

Het aanschaffen van een vaatwasser vond ik best spannend. Hoewel ik zelf echt wel handig ben, en niet bang uitgevallen werd het kopen van een vaatwasser echt een "ding". Hoe diep moet de nis zijn, is het aanrecht hoog genoeg, kan dit allemaal wel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? En natuurlijk ook, welke vaatwasser moet ik nu aanschaffen.
Omdat geen enkele vaatwasser hetzelfde is, is het echt een bos waardoor je de bomen de bomen niet meer ziet (en ja dat is een woordgrap).
Gelukkig zag ik op de website van Bemmel en Kroon dat je bij twijfel gewoon even kon bellen om dingen te vragen en te checken of je dan wel echt de goede machine kan kopen. Waar je bij de grote jongens als Coolblue iemand krijgt die het allemaal maar net zoveel kan schelen als het salaris dat ze per uur verdienen, kreeg ik bij Bemmel & Kroon een uitermate geduldig persoon aan de telefoon die mij eerst vroeg om het serienummer van mijn "oude". Mijn vaatwasser bleek uit het jaar kruik (minstens 20 jaar oud, hij was niet voor niets aan vervanging toe) en kon dus niet gevonden worden. Evengoed ging ik samen met deze persoon en mijn meetlint aan de slag en werd mij gezegd dat de Whirlpool vaatwasser die ik wilde aanschaffen absoluut zou gaan passen. Met een geruster hart bestelde ik de vaatwasser.
Er werd duidelijk gecommuniceerd vanuit B & K over het bestelproces, wanneer en hoe zaken zouden verlopen en binnen een aantal dagen wist ik dat vandaag (de dag dat ik deze review schrijf) mijn vaatwasser inclusief montage geleverd zou worden.
Ook hier heb ik in het verleden wel eens vervelende ervaringen gehad, maar het door B & K ingehuurde installatiebedrijf stuurde een jongeman die met alle geduld en veel vakkundigheid mijn oude vaatwasser kon verwijderen en enkele momenten later de nieuwe keurig netjes in de nis daarvoor kon installeren. Alles getest, mijn vragen beantwoord, met geduld en professionalisme dat vandaag de dag vaak ver te zoeken is. Ik heb niets dan lof voor B & K, de installatiedienst en het hele proces. Chapeaux. Hulde!

Debbie 28-04-2022

Gisteren ging de wasmachine opeens stuk, meteen een nieuwe besteld en vandaag geleverd. De eerste was zit er nu in! Snelle service!

L 28-04-2022

Erg behulpzaam en correct. Snelle levering van de apparatuur. Scherpe prijzen

Paul Verbunt 28-04-2022

Droger geplaatst maar condensslang niet geplaatst, geen uitleg gekregen en afvoer oude machine door woning water gelekt. Vandaar matig tevreden over de bezorging...is niet conform afspraak maar wel voor betaald..en niet echt tevreden

Alexander Vinke 28-04-2022

Goed en tot laat bereikbaar. Ook de verdere afspraken over de levering en installatie van onze vaatwasser werden nagekomen. Super service

van Leeuwen 28-04-2022

Het hele proces van aanvraag van de koelkast tot de plaatsing verliep prima.
Ik had al eerder iets gekocht bij Bemmel en Kroon, dus ging ik nu ook weer kijken nadat ik van een ander bedrijf een offerte had opgevraagd. Bemmel en Kroon bleek beduidend goedkoper te zijn. Ik werd goed op de hoogte gehouden welke stappen er genomen werden voordat de inbouwkoelkast geplaatst zou worden. Dit was heel fijn. De plaatsing verliep vlotjes en netjes.
Volgende keer weer iets kopen bij Bemmel en Kroon? Ja zeker!!

Filip 27-04-2022

De dag voor Koningsdag (dinsdag 26/ 04 )had ik dringend een dampkap nodig.
Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker die alle vertrouwen in mij had heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik de dag nadien (woensdag 27/04) reeds het toestel in mijn bezit had in Belgie. Ik kon ook pinnen bij de levering.
Superrrrrr service en nog eens van harte bedankt om mij zo snel uit de nood te helpen. TOP

Saskia Tol 27-04-2022

CRQ1085520

In de winkel heel vriendelijk geholpen. De verkoper was zeer deskundig en heeft meegedacht met onze wensen! Er werd ons niks opgedrongen. Wij zijn al meerdere keren hier geweest om iets aan te schaffen. Hele fijne winkel

SILMON 27-04-2022

Duidelijke informatie op de website. De actie was meegenomen. Bij contact krijg je onmiddellijk reactie. Levering van toestel is heel goed verlopen, heel stipt volgens afspraak en vriendelijke leveranciers. Kortom top.

Harry 27-04-2022

Wat een super service hebben jullie. Ik ben super blij dat ik de knoop heb doorgehakt door bij jullie te bestellen. Een dikke 10 voor de servicegraad. Chapeau.

Merian 27-04-2022

Een duidelijk website, goed en overzichtelijk. Vonden wij ons juiste product.
Duidelijke uitleg van de producten.

Werd netje en snel bezorgd door de bezorger op de afgesproken tijd , ze niet was niet beschadigd. En werkt perfect.